Spilltreff II, Kino1 Sandvika

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hadde forventet litt mer motstand i super smash:p Den hardeste konkurenten var kanskje broren min. Men han slår jeg jo hjemme vær da:p
Det er der du tar feil lillevenn, du hadde grise flaks i finalen å den BURDE jeg ha vunnet, å dette vet du selv!

du vant pg.a flaks\uflaks fra min side. men forsåvitt det var jo det eneste spillet du slo meg i :rulleøyne:
 
Det var 2 finaler i Super Smash, jeg vant begge. Selvom du hadde litt overtaket i den første. Men det viser extra styrke å kom opp fra intent og knuse tilbake:) Det var også 2 finaler i Mario Kart, første vant jeg over deg.. andre vant du over meg. Ikke prøv deg:)
 
Hehe ... Husk at også jeg slo deg i den andre SSBM finalen da FUzzy, men ble tatt av Stig da. Skulle selvsagt knust Scorpiux også, men var så trøtt. :p Neida! Men det var liten tvil i SSBM, vi fra sandefjord var best, hehe!
 
Haha, dummeste jeg har hørt. Spilte mot deg bare 1 gang, og det var i finalen. Da vant du riktig nok, med under et halv sec forann broren min. Alle du kjørte mot hadde Blue Falcon. Hadde du vært den samme hadde du hengt runda bak.
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg spilte Golden Fox, som faktisk har tregere top-speed enn Blue Falcon. Selv i de rundene der det var to som spilte Golden Fox, og to som spilte Blue Falcon, var jeg grundig foran alle sammen. Dessuten er F-Zero GX et veldig, veldig balansert spill. Så ikke kom her med at turneringsrunder bare gjelder dersom alle kjører med samme biler.

Hva så? Jeg har spilt F-Zero altfor mye i militæret. Er det slikt et nederlag at noen er bedre enn deg i noe? Tro meg ... du ville ikke kommet foran meg i mål :) Jeg slår Staff-ghosts.

Dessuten spilte jeg to runder med Blue Falcon, fordi noen bare gav meg en kontroller og banen ble retryet. Jeg vant ganske stygt da og; jeg kan spille Blue Falcon. Story Mode: vunnet alt.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.05.2004, 11.00
Men dere fra Sandefjord trenger disiplin i forhold til F-Zero GX :p Det var svært sjeldent noen av dere kom inn mindre enn 20 sekunder etter meg.

Som balansepunkt trenger jeg å spille mer Mario Kart Double Dash, for *DET* er jeg dårlig i.
Hehe ... Du er like dum som du ser ut du. Utrolig dum altså! VI spilte to ordentlige runder med F-Zero, og vi tre fra SFJ var i finalene begge gangene. Du vant ikke pga du var bedre, men valgte ett annet kjøretøy enn hva vi hadde. Og bare sånn at du vet det vant du bare med ett halvt sekund til Fuzzy og ett sekund til meg. Skjønner ikke helt hvor du får de 20 sekundene fra, hehe. Hadde vi spilt F-Zero mer, skal jeg love deg at du ikek hadde blitt blant de 3 beste en gang.

Og, JA, Mario Kart var ikke ditt spill, i likhet med blant annet SSBM, hehe ...
 
Er det noe galt være "dårlig" taper. De fleste er vel stort sett det. Det er vaffal surt og tape når man vet man hadde slått deg lett med samme utgangspunkt.. men hvem vet. Jeg spilte bare mot deg 1 gang, hadde seff tatt deg om det hadde blitt fler.

Jeg noterer seier.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.05.2004, 11.18
Ah; du vinner altså by default, fordi du alltid er bedre. Spennende holdning, som helt sikkert vil bringe deg opp og frem i verden. Dersom du kommer på det neste spilltreffet Spillegal arrangerer sammen med theLAN, så kan vi godt ta en all-nighter i F-Zero.

Kos dere med diskusjonen/selvforherligelsen.
Sign me up!
 
hum alltså, det var godt under et halv sekund jeg var fra deg i den første finale runden, å la meg legge til, jeg har ALDRI spilt fzero (bortsett fra en oppvarmings runde) alikevel var det veldig nærme at jeg tok deg.. det viser vel egentlig at du ikke er så veldig god som du utgir deg for å være :kul:

angående SSBM stig, første gangen var jeg på nippe til å vinne, jeg tapte ved en lusen feil.
andre gangen var det ikke like stort å vinne, jeg ga nok ikke allt :p
 
ja å ikke minst at du ikke er så god som du påstår..

dess jeg vant også MK :) i væfall andre runda da første gikk ikke så veldig bra :(
 
C

Crizpy

Gjest
Høres ut som det ble krangling på treffet og..ikke bra?
Velvel, får håpe dere hadde det fett.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.