Spilltur med forumet!

Terje

mostly harmless
#41
Tenkte å ha som mål å ankomme flyplassen rundt 10, men har ikke sjekka hvordan det passer med togtider enda.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#44
R11 går en gang i timen, så alternativet er å være på togstasjonen 9.11 (ca. 9.19 på flyplassen). Tror jeg tar en sjefsavgjørelse om at jeg venter til 8.39 fra Oslo S, ellers må jeg ta toget 7 hjemmefra og stå opp 6.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#45
Har for øvrig en vy om at vi rekker det siste toget nordover på søndag, i og med at det går 22.51 (skyttelbussen går 8 minutter før) og estimert landing er 22:15. :ehm:
Karoliussen Kro & Motell på Skotselv har plenty med plass om det skulle gå skeis med togtidene.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#46
Takk for det, men satser på at det går bra, antar togtiden er tilpasset flyet eller omvendt og er jo bare å komme seg av flyet med håndbagasjen og rett ut i skyttelbussen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#48
Jeg har mer erfaring med Rygge, men man fikk alltids tatt en buss eller et tog, selv sent på kvelden. Sånne flyplasser har et behov for å sørge for at folk kommer seg hjem hvis man skal kunne bruke dem. Uansett, det skal gå å komme seg på siste tog slik tidene er satt opp. Heldigvis går det i så fall helt hjem uten bytte i Oslo.