Nei frameraten i spillet er stødig. Har enda ikke merket noe drastiske framedrops til tross for at det går sinnsykt kjapt. Men jeg spiller det på Xbox, aner ikke hvordan det blir på PS2.
Etter hvert som jeg har kjøpt nye brett og fått opp stats så går det sinnsykt fort i svingene. Det blir Burnout på snowboard/ski omtrent, fartsfølelsen er eminent i denne utgaven av SSX. Banedesign er blitt litt en anelse mer realistisk og alternativene er mange. Mer enn hva man er vant til i de tidligere spillene.
Fremdeles får jeg ikke til å tweake Monster Tricks, fatter og begriper ikke hva jeg gjør galt. Men jeg skal finne ut av det om det så blir min død. Ellers kan jeg bare si med en gang at spille blir du garantert hooka på hvis du likte de tidligere spillene i serien. Mangelen av multiplier icons har jeg venna meg til, spillet har tatt en litt annen retning. Her er det penger som gjelder å få tak i. Og enkelte av dollar iconene er heftig vanskelige å få tak i :ehm...:
Som vanlig har man konkurranser der det gjelder å race og trikse. Men de har lagt til en god del mer denne gang. Feks så har du enkelte løp der man skal unngå å være borti snøen så mye som mulig. Og så har man et annet løp der man skal bare være bøllen i bakken, kræsje i alle ski kidsene som kløner seg sakte men sikkert ned bakken og også andre diverse tag modes. Pluss løp som baserer seg på å plukke opp iconer ++++
Altså en hel del variasjoner, orker ikke å nevne alle jeg har vært borti engang. Men alle de forskjellige løpene med sprø varianter er bra for gameplayet. Men lærer spillet lettere når man får øvd seg i å treffe/slå folk, nå vanskelige stedet osv.
Frem til nå er jeg veldig fornøyd med spillet og det kommer til å være på tv skjermen veeeeldig lenge fremover