SSX Blur [Wii]

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
:kos: Da er vi to :D selv om jeg faktisk byttet bort et spill engang...

ja.. jeg vet det.. jeg er en skam for samlerslekta.

Har litt spillsamlemani selv og, men ikke helt på samme måte. Tar kun vare på spill som jeg likte godt, og kan se for meg at jeg kan ha mer glede av senere... har desverre gjort et par bommerter, som å bytte bort SSX 3.

SHDR

Gullmedlem
Jeg har byttet bort ett spill i min gamerkarriere, og det var Oblivion. Drittspill.

SSX Blur er bedre enn Oblivion, sånn forresten. Det er litt upresist og negert, men det er spørsmål om å vende seg til kontrollen. Det store problemet er über-trickene, som virker litt mer arbitrære. Jeg har dog sett folk som er mye, mye bedre enn meg spille det fullstendig feilfritt med digre über-trick-comboer og gode greier, så det er absolutt mulig. Det krever bare litt mer trening enn tidligere (ikke nødvendigvis negativt, siden über-trickene debalanserte særlig SSX3 voldsomt).

Da har jeg skaffet det (300 på free record shop, for de som lurer)...

Og må si førsteintrykket mitt ikke er bra. Føler jeg har veldig lite kontroll på noe som helst etter litt spilling. Jeg klarer fint å styre, men ofte ser det ut til at kontrollen bare streiker og han vil ikke ta brå svinger lenger. Og i luften har jeg virkelig INGEN kontroll... føler jeg bare sitter her og veiver. Selv etter å ha prøvd masse på tutorials, så klarer jeg kun grabs 30% av tilfellene. Den... vil liksom bare ikke, selv om jeg holder Z og tilter som bare det. Har gitt det en times tid med spilling, og det frister ganske lite å gi det mer akkurat nå. Men, får håpe det er en belønning der, når man faktisk gir det tid og skjønner kontrollene.