STALKER kan ha blitt nerfa

#21
SITAT(Lodin @ 08.06.2006, 10.05) 8612
Den traileren er så evig gammel. Med tanke på at det dukker opp sør-amerikanske indianertempler kan det godt hende den er fra før de engang annonserte at det skulle foregå i Russland. Skulle ikke forundre meg om det er en techdemo de brukte for å få en utgiver til spillet.
[/b]

Den så jo litt snaxy ut da! Trodde det var en mod til Oblivion da jeg så den :$
 

Kilik

Lokal moderator
#24
Nye bilder

Tidlig 2007 nå altså, men jeg blir ikke overrasket om vi må vente til neste høst. Uansett har vel forventningene til spillet stupt hos de fleste i løpet av årene som har gått...
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Og der ble det utsatt enda en... Nei vent, THQ har sendt ut et presseskriv og det sier 17 mars. :blunk:
Ser faktisk ut til at det blir gitt ut denne gangen. Så er det bare å vente i spenning å se hvor lite av det vi egentlig ble lova som er beholdt.
LINKH
 
#26
Dette er jo nesten et spill jeg bare må kjøpe. Har ventet så lenge på denne tittelen og jeg klarer fankern ikke vente lenger. Jeg er fullt klar over at spillet har blitt strippa en god del, men hvis utviklerne holder det de lovte i siste pressemelding så tror jeg nok at dette spillet vil tilby meg, og mange andre fans, en god dose underholdning en liten stund. PC-spill er jo ikke akkurat veldig dyrt heller..........
 
#27
Gleder meg til å se hvordan spillet ender opp. Var aldri spesielt interessert i det før nå nylig da jeg så en dokumentar om det på eurogamer TV. Om så spillet ikke har alt det fancye shizzlet som ble lovet i starten, så har det fortsatt en veldig unik og spennende setting. Call of Cthulhu: DCotE viste meg at dette kan holde i massevis om den er gjennomtenkt og spillet er stemningsfult nok.
 
#28
Haaper nesten det ikke kommer ut, for da maa jeg oppgradere PCen. Spillet ser skikkelig fett ut. Men tenk dere naar det faktisk kommer ut, det maa da vaere litt bra etter saa mange aar?
 
#29
Jeg er veldig nygjerrig. Jeg tror ikke spillet kommer til suge skikkelig, men er redd for at spillet kanskje kan bli middelmådig. :grine:
 
#30
PCn må uansett oppgraderes til vår tenker jeg, kommer endel fete titler i tillegg også da. Ser de har begynt å fått inn stalker til forhåndsbestilling også for litt over 300,- allerede noen steder, er på tide at de kommer med et spill ihvertfall. Så mange år i produksjon, samt like lang tid utsatt er sjelden en bra ting når det gjelder spill til PC og grafikk-messig sett. Så man får bare håpe på det beste.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Personlig syns jeg ikke grafikken imponerer så mye på bildene som ble sluppet nylig. Så sant det er mulig å skru av noen av de fancy efektene er det ingen grunn til at det skulle kreve mye maskin. Så sant det ikke er utålelig ræva programert da og siden det er laga i Øst Europa...
:(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
HoMMV er jo russiskmekka, og det går rimelig glatt. Uansett har jeg planer om å kjøpe ny kasse nå, så det var jo bra tima. :)
 

Kilik

Lokal moderator
#33
Spillet har fått endelig dato: 23. mars i Europa.
Krysser fingrene for at dette ikke blir nok en Tsjernobyl-katastrofe...
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Sexy boks og bøse ekstraer på spesialutgaven. Gidder ikke stresse for den, men om de skulle ha den der jeg plukker det opp... :sikle:



 
#36
Jeg tror ikke det er noe fare for at spillet blir dårlig. Det er vel heller bare snakk om hvordan det lever opp til forventningene våre. Utifra det jeg så, ser det ut til å skille seg fint ut med tanke på alt det andre vi har idag. Jeg har stor tro på at dette her kan bli et av årets spill.
 

Kilik

Lokal moderator
#37
PCGamer klaget på en god del kritiske bugs, framerateproblemer og svak AI like før jul, så får håpe de bruker de siste månedene godt. Tror det ville ha godt av å bli utsatt noen måneder for finpussing, men produsenten har lovet å gi vekk sin egen bil til fansen dersom spillet igjen blir utsatt. Ellers ser jeg ikke mye banebrytende med spillet lenger annet enn at det fortsatt har en rimelig kul setting. Det skulle jo komme ut før HL2 i sin tid...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#38
<a href="http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72636" target="_blank">
Opprinnelig skrevet av Eurogamer
Is it actually going to be any good? Thankfully, the answer seems to be a resounding "yes". In fact, lets make that a "YES", with capital letters and everything. With only a month and change before release, it's looking really good.
</a>

Virker i hvertfall lovende.
 

Kilik

Lokal moderator
#39
Likte denne:
SITAT
Start thinking of it as a kinky radioactive threesome between Far Cry and Deus Ex, with a smidgeon of Oblivion's RPG trimmings, and you'll have a pretty good idea of what's coming your way in March.[/b]
Godt å høre at PC-kravene ikke er noe høyere enn HL2 med unntak av RAM.