STALKER kan ha blitt nerfa

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Jeg også. Hvis Fallout 3 kommer ut i år, da kan vi snakke om et gullår for PC-baserte førstepersons rollespill-aktige greier av den typen som alle liker så godt men som ingen har noe bra navn for. :sikle:
 
#42
I så får jeg muligheten til å teste denne Fallout serien.

Hvorfor klager folk på grafikken i Stalker? Synes spillet ser helt nydelig ut. Det er jo en kraftig modifisert Unreal 2.5 motor som ligger i grunnen her.

Når vi først er inne på spill utviklet i gamle Sovjet. Har noen hørt noe mer om spillet "You are empty" til PC?
 

Lodin

Der Waaaah
#45
Såvidt jeg kan se er det 1C, en av de største russiske utgiverne som selv skal prøve å få det ut i USA og Europa. Vanligvis gir de jobben til fek.s Jowood eller Ubisoft, men ikke denne gangen. Dette kan med andre ord ta litt tid ser det ut til. <_<
 
#46
SITAT(Lodin @ 24.01.07, 16.52) 48811
Sexy boks og bøse ekstraer på spesialutgaven. Gidder ikke stresse for den, men om de skulle ha den der jeg plukker det opp... :sikle:




[/b]

Hvor kan man forhåndsbestille den utgaven?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Preorder'd! Gleder meg. Håper multiplayeren er noe å samle på også. :)
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Ifølge en som har jobba med det har det vært ferdig en god stund nå. Er bare utgiveren som leker deilig for å få litt gratis omtale. :rulleøyne:
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Første anmeldelse er ute og britiske PC Zone som vistnok er ganske kredibel ga det 85.
Opprinnelig skrevet av En gomp på Gamefaqs
The Good
Awesome setting
Fun action, powerful high end weapons
Artifical life is fun to be around
Genuinely does new stuff

The Bad
Awkward side missions
Poor script, storytelling and characters
Har ikke funnet noen scans ennå, men det virker jo rimlig bra. Jeg kan ihvertfall fint leve med sugne side missions og ræva oversettelse så lenge resten funker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
PC Zone er det bladet jeg lenge trodde var et sånt utgiverne hadde funnet på for å kunne gi sine egne spill god omtale på esken. Viser seg at det faktisk er et ekte blad, de har bare halsen stappa full av pikk eller noe.

Fra spøk til revolver, så sies det på 'Pedia at de ofte blir kritisert for å være strenge med omtalene sine (til tross for at jeg stadig vekk så "Best gaem evar! -PC Zone, 107%" på eskene før i tida). Lover jo bra. :)

Edit: "As a combined result of its honest scoring system and its age, PC Zone manages to acquire many UK and world print exclusives in terms of news, previews and reviews." Derav den tidlige omtalen, altså.
 
#59
SITAT(Lodin @ 06.03.07, 16.13) 55397
Første anmeldelse er ute og britiske PC Zone som vistnok er ganske kredibel ga det 85. Har ikke funnet noen scans ennå, men det virker jo rimlig bra. Jeg kan ihvertfall fint leve med sugne side missions og ræva oversettelse så lenge resten funker.
[/b]
Rimelig bra, joa.. Men er ikke dette spillet som skulle revolusjonere FPS-sjangeren, gi et gameplay ingen har sett maken til, da må man forvente noe mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Så Fable var altså et drittspill siden det ikke inneholdt alt Molyneux lova mens han var rusa på sukkerbiter? Den logikken der var ny for meg. :p