Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

CockMcBalls

El Sabor Professional
Har noen erfaringer med Green Man Gaming? Vurderer å coppe DS3 der da det er en del billigere enn å gå rett til kilden (Origin).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte vel noe fjas der en gang, alt som skjedde var at jeg fikk en kode og så skrev jeg den inn i Steam og så hadde jeg spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Billig er det også. 18 Euro om man preordrer og det er en versjon med no soundtrack. EA er såklart ikke med på det.

E: Meh, soundtracket er såklart bare 20 låter som ble laga til spillet. Da blir det i det minste enda billigere.
 
Jaha, da så. Er multiplayer'n noe verdt i dette spillet da? Jeg kan ikke huske at RTS elementene i dette spillet fikk så veldig gode tilbakemeldinger, og jeg synes ikke akkurat de var det beste med spillet selv heller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
RTS-inga var ikke noe Starcraft II akkurat, men det funka greit nok. Hadde man grinda de riktige gitarene eller hva det var, var de pissenkle på normal hvertfall.
 

Lodin

Der Waaaah
Eh, det fulle navnet er Sniper Elite: Nazi Zombie Army. Etter at Hitler innser at alt er over slipper han løs zomblesene sine før han sjølmorder og dette er Left 4 Dead.
A Heart-stopping New Campaign
Battle through blood-drenched levels in a Berlin overrun by Hitler’s supernatural forces.
Adapt to harrowing new enemies – occult commanders, roof-jumping snipers, undead suicide infantry and worse...
Test your sniping skills under extreme pressure, keep your cool, and keep a boomstick handy – just in case.

Share the Terror With Four Player Co-op
For the first time in Sniper Elite history, battle your way through a campaign built for up to four players.
Fight back-to-back with a German officer, a scientist and a Russian soldier.
Work together or face annihilation – plan your positions, set your traps and make your stand.

New Enemies. Same Award-winning Sniping
See every putrid lung burst, every rotten bone shatter with the return of Sniper Elite's acclaimed X-Ray ‘kill cam’.
Experience the genre-best sniping ballistics and precise controls that made the series a best-seller.
Take into account gravity, wind, velocity, stability and more under the pressure of the zombie onslaught. You don't want to miss.
Koster bare ni Euro og en av de fire man kan spille som er Nazi så det er vel kanskje no man kan spille torsdag neste uke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jeg spille som nazist? Solgt!
 

Lodin

Der Waaaah
Detta blei sluppi i går. Vistnok ikke helt Dungeon Keeper, men ganske nær og det er fortsatt i beta. Jeg coppa ihvertfall.