Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

D

Deleted member 91

Gjest
#22
Skulle til å si det. Og fire euro for Trine, meget snop for oss som aldri hoppa på det tidligere. Anbefaler også Killing Floor, jævla fett co-op FPS, som en mer ghetto L4D, vel verdt fire og en halv euro. Hadde jeg ikke eid halvparten av spilla fra før skulle jeg hoppa på Unreal-dealen også. Hvordan er forresten Overlord?
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Det er Pikmin med Sauron og goblins. Enern er ihvertfall fett nok og humoren treffer Diskworld-viben. Ikke så rart siden Dattera til Pratchett har skrevet for begge spilla. Toern er dog så godt som klin lik bare med festlige ekstragreier som verdens verste stealth seksjoner.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Mja, da tror jeg jeg står over. Hadde jeg vært made of der money hadde jeg coppa de bare pga prisen, men nå ordna jeg meg Bioshock II til 80 spenn istedet. Nå håper jeg bare på en skikkelig drøy STALKER: CoP-deal så er jeg fornøyd.

Introversion-pakka med Defcon, Darwinia, Multiwinia og Uplink til FEM føkkings euro, forresten? :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Introversion-pakka behøves av dere som ikke har spilla fra før av, forøvrig. Hvis du ikke blir hekta på Uplink er det noe i veien med deg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Har pusla litt med piratkopiert Uplink i mine yngre dager, og Defcon har jeg av en eller annen grunn aldri rota meg til å kjøpe, så pakka var ganske lett å rettferdiggjøre selv om jeg har Darwinia og Multiwinia fra før, både på Steam og 360. :smugdog:

Skal oppdatere OP-en iløpet av kvelden/morgendagen forresten.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#27
Jeg var nyskjerrig på Super Laser Racer og hadde ingen grunn til ikke å sjekkeut ved 1 euro.

Ganske artig, ganske skamløst "la oss lage wipeout i 2d, og retrografikk siden ingen av oss kan tegne". Alle powerupsene er direkte kopier, og det eneste som skiller det er at fysikken er litt mer kart-aktig hvor wipeout er veldig driftete. I tillegg så er det "sand" utenfor kjørefeltet i tillegg til harde vegger lenger ut.

Største skuffelsen er at det ikke finnes flerspiller. Da blir det plutselig noe man bare pirker i uten å ville engasjere seg i det, liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Jaiks. En av dagens deals er id-pakka, med alt (iallfall alt id lagde) av Doom, Wolfenstein, Quake, Commander Keen og - hark - Heretic i en smell. Til 35 euro. Det er såpass at jeg er frista til å kjøpe det selv om jeg eier 90% av pakka fra før av, enten på Steam eller disk. :argh:

Forøvrig skaffa jeg meg Northern Lights Indies i går. Det eneste spillet som visstnok skal være litt dølt i den pakka der er Blueberry Garden. Saira og Bob Came In Pieces (jada, bra navn) er verdt prisen aleine, og Crayon Physics er jo stor moro uansett.

Summer Indie Action Pack er litt mer usikkert. Altså: Gridrunner Revolution er steinmoro og verdt penga dine, men Starscape? Meh. Masse fifling og fofling og det tar en evighet før ting kommer i gang, og dessuten insisterer folka på å pushe den ræva historien sin i forkant. AaAaAaAaaAaAAAAAAaaaaaaaAAaaaaaaAaaaa!!!!! - A Reckless Disregard for Gravity er fortsatt moro, da. I cirka en time. Etter det... vel, det er fortsatt kult å hoppe etter highe scores, men det blir ganske gammalt ganske fort. Og det er liksom ikke så mye å gjøre annet enn å hoppe. Hmm. Metal Drift aner jeg ingenting om, og Zombie Driver skal vel være sånn passe. Hvis Gridrunner frister men ingen av de andre i pakka gjør, så kan jeg vel tipse om at Gridrunner Revolution og Space Giraffe selges som en pakke hos Llamasoft for $15. Eller $10 per stykk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Hallo, er jo bare å installere et skikkelig OS da (aka. Windows 7). :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Jaiks. En av dagens deals er id-pakka
Det er ikke dagens deal. Den kommer til å ha den prisen fram til den fjerde. Selv har jeg av en eller annen grunn aldri snappa den opp under tidligere salg, men det skal endre seg. Må bare vente i tilfelle den skulle bli enda billigere.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#35
Jævla mye som frister på Steam nå. Salgspakker i varierende grad som kjører frem til 4 juli: Indiedill, THQ, Atari, Ubisoft, Squeenix/Eidos, Call of Duty, Rockstar, Star Wars, Codemasters, 2k, Valve, ID..

Er det her skattepenga forsvinner?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Det kan jeg bekrefte at det er. Plukka med meg litt smådill i tillegg til Biocock, men jeg anbefaler alle å gjøre som Lodin sier og chille med tilbudz til siste dagen, i tilfelle de dukker opp på Dagens Deal. Coppa id-pakka under julesalget selv forresten. Ikke spilt noe av det ennå selvfølgelig. :nicholas: Ting jeg er gira på forresten:

- The Witcher (sju euro eller så allerede så det synker vel ikke noe særlig mer, men venter litt for sikkerhets skyld)
- Jericho (også grisebillig)
- Altidude (ditto. Eivind har mast en del om det så jeg copper det nok til slutt)
- Space Rangers 2 (fått det mucho anbefalt. Rundt fem euro, blir vel no kjøpings)
- Full Pipe (indielicious og Chris Remo-anbefalt)
- Borderlands (kanskje. Det må i så fall bli helt kongobillig)
- Telltale-pakka (denne. Denne pakka må coppes om den blir dagsdeal)


Redigert: CoD-pakka inneholder selvfølgelig ikke Modern Warfare 2, fordi det hadde jo vært helt krise om det spillet noensinne droppa under 60 euro. Activision prøver å cashe inn på eldre titler mao.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Modern Warfare kosta jo 60 euro på Steam helt til toern ble sluppet, så det forundrer meg ikke. Activision er vprst og så videre.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#38
COD 2 kjøpes i fysikalsk buttik (sic). Fikk det til PC på gamestop til 299,- på utgivelsesdagen.

Det morsomme er at man må logge på steam for å få spilt spillet, selv med fysikalsk koppi + da får man spillet nedlastbart fra steam også.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Er faktisk noen spill man kan regge på Steam med CD-keyen uten at den fysiske kopien trenger programmet. Kommer ikke på noen i farta, men det er jo praktisk.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Eneste som frister av dagens deals er Tales from Liberty City, men eeeh.
Alpha Promp og Kål og Ghostbusters er artige nok og kjøper man no kan man like godt slenge med første AvP til seks kroner.