Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

#61
Denne spillen her virker faktisk jævlig moro i multiplayer, no?

 

Lodin

Der Waaaah
#63
At det er bedre enn L4D, din muppet.

Og Space Asshole eier om man utelukkende gjør story missions og ting relatert til å rive bygninger og sprenge dritt. Untatt de tima bretta hvor man skal rive dritt fortest mulig. Synd spillet bare vare 3 timer da.
Multiplayeren var og artig, men jeg liker ikke multiplayer. Det hadde eid med en horde modus.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Liker settingen og karakterene bedre samt at jeg slipper å spille den samme jævla seksjonen av spillet uendelig fordi det alltid spawner en tank på slutten.
 
#66
Det er ikke bedre enn L4D, samme hva Lodin sier. Det eneste som stemmer er at Killing Floor er grei variasjon, og man går lei L4D etter en dag med spilling. Ellers er det like ghetto som du allerede har opplevd.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#67
Bare sveisern løfter KF flere hakk over L4D.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
:smugeng: Det er min personlige mening vel å merke. Akkurat som at jeg fint kan se at GTAIV teknisk sett er et bedre spill enn SR2 så endrer ikke det det faktum at jeg syns sistnevnte er mer gøy.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#70
Æh, ikke sammenlign Killing Floor med Saints Row 2 er du snill. Begge er ganske stygge og underdogs i sine respektive sjangere, men Saints Row 2 er søppel og KF er ganske fett. Som Eivind påpeker er det grei variasjon fra L4D, og bra shit til tilbudspris.

Ellers: Steamtilbuda over tidligere i dag. Glemte Call of Pripyat bort, men ellers høsta jeg mye bra. Skade gjort:

Trine
Bioshock 2
Introversion Complete Pack
Time Gentlemen, Please! + Ben There, Dan That
AvP Classic 2000
Altitude
Zeno Clash
Super Laser Racer
Space Rangers 2: Reboot
Flotilla
Civ IV: Complete Edition
Killing Floor DLC
Commandos-pakka
Shatter
Thief: Deadly Shadows
GTA: SA
Red Faction Guerrilla

Orker ikke regne på det, men om man later som om jeg engang kommer til å spille halvparten av dem så var det god value for the buck.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Gratishelg for Seriøse Samuel 2 denne uka, jeg stemmer for at vi alle laster driten ned og tar en skikkelig pimp playthrough i morra. Jeg veit det lå planer om å kjøre igjennom eneren også, men vi kan eventuelt skifte til det etterhvert om toeren suger. Det skulle egentlig bare være versus-moden som var gratis, men ettersom Valve skrev "full game free" i banneret endra de dealen siden de er så ålreite. Med mindre noen har noen mer konkrete forslag stemmer jeg åtte-tida i morgen, så slenger jeg opp en steam-event nå også.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Recettear: An Item Shop's Tale er et animu som faen spill hvor man istedetfor å prompe nede i dungeons skal selge og kjøpe shizz fra folka som promper nede i dungeons. Så skal man bruke penga på bedre varer og oppgraderinger til sjappa. Så blir man slått konkurs av den dumme fe'en som er spillets utgave av Tom Nook. Det slippes snart på Steam, men har allerede demo som er verdt å prøve. I praksis har noen jøpiper starta sitt eget oversetterfirma og kjøpt rettighetene til det så jeg syns det var verdt å sponse med noen flus. Hjelper og at det er artig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Peisa gjennom demoen i kveld og jeg må bare stille meg bak Lodin her, Recettear eier. Ikke bare må du drive item-sjappa og skaffe varer og selge og kjøpe dritt, du må også kviste litt nedi noen dungeons for å skaffe nytt loot billig. Og dermed har du et JRPG-y hackandslash-action-greie å drive med i tillegg til management-spillet som er hovedgreia. Og så er det en historie som riktignok ikke er spesielt spennende, men den er bra oversatt og er goofy som faen noe som kommer godt fram i oversettelsen. €14 på Steam betyr at iallfall jeg skal kjøpe dette.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#76
Virker som om det er en god del som discarder spillet som generisk weeaboo-trash, noe som er jævlig synd da det som ligger under den cutesye grafikken faktisk er knall gameplay av ypperste sort. Jeg gleder meg til freddan iaff. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Hvem hadde trodd at PC gaming ikke var dævv alikevel: 30 millioner brukere på Steam

October 18, 2010 - Valve® today announced the latest growth data for Steam, a leading platform for PC & Mac games and digital entertainment, revealing new account growth of 178%, sales growth of over 200%, over 200 Steamworks games shipped to date, and more.

During the past 12 months the platform had year-over-year new user growth of 178%, pushing the total number of active accounts to over 30 million, with over 1,200 games now offered. Peak simultaneous player numbers were also up to over three million, with over six million unique gamers accessing Steam each day.

In addition to new user growth, Steam sales during the trailing 12 months increased by more than 200%, putting it on track for a sixth straight year of realizing over 100% year-over-year growth in unit sales. To meet this demand, the Steam infrastructure has been increased and now has ability to run at 400Gps, enough bandwidth to ship a digitized version of the Oxford English Dictionary 92.6 times per second.
"Active accounts" vil dessuten si brukere som har logget på iløpet av de siste 30 dagene, og ikke sånn registrert totalt. I og for seg ganske imponerende.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#79
Gaben ler hele veien til [st]banken[/st]drivethruen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#80