Som sagt sjekker jeg uansett sjappa daglig så det spiller ingen trille. Når det er sagt er det en del nyere indiedill jeg kunne tenkt meg samt Far Cry 3, men Wii U's gonna Wii.
Skjelv mine tømre, under en måned siden forrige salg og nå er'e på'n igjen. Mest spennende jeg fant var 1/3 rabatt på ubegrensede naut av skriblete art, så får man heller tåle at det ikke låses opp før i midten av februar. Noe som er totalt OK siden det garantert tar lang tid å oversette hele spillet til så mange språk. Bortsett fra at alle oversettelsene er inkludert i den amerikanske versjonen.
Mega Indie Bøndle som inkluderer en stor bunke indiespill, kun 65€ spar 104€.
Alle spillene i pakken er på tilbud, så finn indier til mer enn 65€ du vil ha, gå for hele greia!
Bare sånn ÅNNTÅPPIKK (dette er ikke sjeledrepende Deutsche Simulator-gal) så er La-Mulana mustbuy når det dukker opp. Har den opprinnelige utgivelsen av remaken direkte fra utviklerne, og den er god sort.
Er det bare jeg som for tiden ser mine egne kjøp i "Friends recently bought" seksjonen?
Uansett to nye lanseringer, Construct 2, en ganske kraftfull og lett måte å lage spill (Mye bedre enn gamemaker etter min mening) (grønnlykta).
Ellers så har "No Time To Explain" blitt grønnlykta av folket men ser ikke heeelt poenget med å kjøpe det.