Street Fighter 4 - feb 2009?

#81
Se her ja, her var Josteinen med den forvridde virkelighetsoppfattninga jeg hadde regna med. Siterer bare fra EG når jeg sier at lastetiden er fordobla på PS3 (siden det er støtte for installering på begge platformer tenkte jeg det var mest rettferdig å bruke uten installasjon som eksempel, tatt i betraktning at man bare kan installere patetiske 2GB på PS3-en. Om ikke annet tar det like lang tid som å installere alle 5,7GB-ene på 360!), men du velger jo selv hvordan virkeligheten din skal være. Og jeg bare nevnte XBL-greiene igjen fordi ting som private chat og partysystemer er ganske essensielle om man har planer om å f.eks, jeg veit ikke, spille på nett med venner i år 2009, men noen av oss er vel kanskje heldige nok til å ikke ha noen, og da er det jo klart PS3 er platformen for oss!

Uten installasjonen har PS3 nesten 30 sekunder loading mens 360 har ca. 10. Med installasjonen går loadetiden ned til ca. 10 sekunder på ps3. Mens 360 har så og si ingen forrandring siden loadingen dens allerede er knall. Så da vet du det.
 
#83
True that. Jeg synes ikke det virket som 30 sek når jeg spilte uten installasjonen, men gamespot sier at det er så. Det var uansett mye lengre enn det som er behagelig. Med installasjonen tenkte jeg ikke over loadinga i det heletatt. Så, loadingen er også en bagatell, i likhet med den mystiske grafikkforskjellen jeg hører om.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Den mystiske grafikkforskjellen du hører om men ikke ser noe til fordi du har PS3-en din så langt opp i ræva at du hoster blåstråler, akkurat ja.
 
#85
Forventer du et svar på en så useriøs post, eller hva var poenget ditt egentlig?
 

epp

firm and correct
#87
Det at du sliter med for tidlig sædavgang tilhører vel strengt tatt et annet emne?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Massivt bedre grafikk enn konsoll er vel litt å ta i? Selv om det blir sikkert veldig pent med Hdmi fra pcen til TV... Slik som det ble med CoD4, rimelig forskjell fra 360 versjonen.
Både PS3 og 360 er basert på rimelig gamle grafikkbrikker og er begrensa med tanke på båndbredde på grafikkort og slikt, men på PC er den begrensningen mye mindre å bry seg om så de kan pøse på med alt de gidder av teksturfiltrering og anti-aliasing, eventuelt ekstra effekter hvis de får ånden over seg. I tillegg til høyere oppløsning for de som har maskinvaren til det, så klart.
 
#92
Noen som vet om man får unlocket Akuma og Gouken via easymode? Jeg suger fortsatt masse plantesaft og har ikke store sjansene til å klare perfect i den nærmeste fremtid ved å spille på normal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Så du sier PC er bedre enn PS3 og 360?

BLASPHEMY!!
Vel. Street Fighter IV er opprinnelig et arkadespill, og den arkademaskinen det er laget for er en rimelig stusselig PC etter dagens standard. SFIV var et PC-spill helt fra starten av, farr. ^^
 
#94
Hey babs, jeg bare tulla.

Alt av spill er alltid mye bedre på konsoll, så å si. SFIV kommer ikke ut på PC, jeg har mine tvil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Som sagt, det har det allerede gjort. ^^
 
#97
Noen som vet om man får unlocket Akuma og Gouken via easymode? Jeg suger fortsatt masse plantesaft og har ikke store sjansene til å klare perfect i den nærmeste fremtid ved å spille på normal.
Du trenger ikke spille på normal. Jeg fikk han på den letteste vanskelighetsgraden. Hadde på en runde, og tiden på 99 sekuner.

Når du har fått tak i alle karakterene utenom (gouken og seth) kan du få akuma. Spill igjennom uten å bruke noen continues, så møter du han etter seth om jeg husker riktig. Når du har fått han så spill igjennom med han uten continues, så spill en gang til(jeg spilte med ryu når det funket, men visstnok skal du kunne spille med hvem som helst). Denne gangen må du ha 3 perfects, 2 ultra finishes og ingen continues. Etter seth kommer gouken, og da må du bare slå han. Lykke til.

Et spørsmål selv har jeg også:

Hvordan får jeg costume add-on greia til å funke? Jeg finner ingen nye kostymer. Er det fordi at den er lastet ned fra den amerikanske, eller er det bare jeg som suger?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Hvis du har den europeiske utgaven og har lasta ned en amerikansk tilleggspakke så har du akkurat spylt de penga ned i dass, ja.
 
Gjorde akkurat det samme med mapsa til COD4. Wæist åff kæsj. Men takk for innputten. Da kan jeg fint fortsette på easiest. Jeg ble til og med eid i første runda:sukk: