[Wii U] Super Mario 3D World

Lodin

Der Waaaah
#1


Snart fredag og snart ute. Spillet har da fått sinnsykt gode anmeldelser. Faktisk er det årets nest høyest ranka spill hos Metacritic etter GTAV. Altså er det vel liten tvil om at dette er no annet enn de dels traurige New Super Marioene. Det er såklart fordi dette er mekka av det faste Galaxy-teamet mens de som står for de førnevnte er nyansatte folk hos Nintendo som stadig byttes ut ettersom "lærlingeperioden" deres er over.
Ihvertfall er det samme greia som New Super Mario 3D Land til 3DS som forøvrig var jævlig bra, men altfor få prøvde. Nytt er en masse drakter, enda mer variasjon i bretta og 4 player. Det er såklart bare lokal multi fordi Nintendo.
Men men, blir å eie.

Kattegoomba! :yoshi:


Gleder meg forøvrig no sinnsykt til noen ripper soundtracket og slenger på nett for det er gloriøst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hørte om de kom til å ta inn dette på Lefdal da jeg var og sikra meg Zelda før helga, så det blir å stikke tidlig og handle da også. Og håpe at jeg ikke får flere timer og/eller at de faktisk har faenskapen (de tar inn to eks eller så fordi ingen faens kjøper spill i butikk lenger, lurer på hva dette er et hint om). For, joa, dette blir nok å eie.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Fant ut at jeg hadde nok en av de derre 40 kroners rabattene på e-sjappa etter Windwaker så dette blir som vanlig kjøpt digitalt. Om det er noen av dere med svart maskin som har handla litt på nett og ikke fått det med seg logger man inn her.
 
#7
Har klart å holde meg fra å se noen klipp eller høre noe av musikken enda. Krysser fingra for at ingen av romkameratene erter meg med på fylla på fredag!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Det er noen som slipper, da. :riffa:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Hørte om den derre hvite Tanooki-drakta, og må innrømme at det er en ganske dritt greie å legge inn. Må ødelegge all form for mesteingsfølelse (selvom man visstnok kan drite å bruke den). Ikke akkurat slik Super Mario Bros på NES funka, nei
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
P-vingen fra SMB3 vil snakke med deg.

Edit: Nei du, Thinaran.

[20:46] <@kakpad> Pleier å få 3-4 på en gjennomspilling
[20:47] <@Thinaran> redigerte innlegget mitt :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#15
P-vingen fikk du vel bare én av i løpet av hele spillet, eller? Og hvis du game overet etter det forsvant den for alltid. Og den eksisterte kun for å skippe det ene luftskipbrettet i siste verden. (Føkk det brettet)


Om det er flere i spillet er det uansett langt ifra det samme som at du får gratis udødelighet etter fem dødsfall.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Som nevnt er den fullstendig valgfri og ment for babby og mordi. For meg er det mer som at spillet peker på en og bare "lol, du suger ass. Ta denna så du faktisk kommer videre." Litt som når Devil May Cry åpner opp easy om du dauer for mange ganger.
New Super Mario sin løsning var at AIen runna brettet for deg som Luigi og det syns jeg var verre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Vil bare føye til at på de virkelig vanskelige brettene, får du ikke hvit tanooki. Iallfall ikke i NSMB/U eller 3D Land.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
Sterke meninger osv:

 

Lodin

Der Waaaah
#20
:eng: Om du fullfører et brett med den drakta blir ingen stjerner, klistremerker og sånt man trenger for 100% og diverse unlocks registrert.
Nintendo er mer enn alle andre livredde for en options-meny, men om jeg var dem hadde jeg satt en toggle for om den drakta dukker opp i spillet der.

Mike er en morapuler. "If you suck, you should lose."