[Wii U] Super Mario 3D World

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Skal snike meg av gårde til storbyen for å coppe det etter jobb i dag. Blir å eie.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Lurer på en WiiU og dette spillet for å døyve smerten fra manglende PS4.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
"Lurer på" du liksom, hva er det å lure på?
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Dette er så fantastisk bra... :eek:
Alt i alt er det 3D Land lizm, men de har lagt til over 9000 smågreier. Som at man fritt kan gå rundt på kartverdenene. Som at det er drøssevis av små minigames over alt. Som at det både er klassiske goombaer og de fra Super Mario World. Som at kattedrakta er den beste power upen noensinne. Som at bossene er mer varierte enn tre varianter av Bowser sine unger. Som at hvert jævla brett er no helt unikt og bare fordi det foregår i isverdenen eller ørkenen har det lite å si for hva man kan forvente seg. Som at man kan velge tilfeldig hvem man skal spille som. Som at stemmen til Toad ikke lenger gir meg kreft siden den er endra. Som at hvert brett har et klistremerke å plukke opp og man kan døtte det inn i Miiverse-poster. Som at jeg endelig har en grunn til å bruke pro-controllern og den eier.

Jo også er Fatmouse med. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Har bare peisa gjennom tre brett, men jeg kjenner allerede et stikk i hjertet. Det stikket er medfølelse med folk som valgte feil og kjøpte seg PS4 i dag istedenfor dette.
 
#29
Helt enig med dere. Spillet gir meg bakoversveis. Vi kom nettopp til world 2. Jeg Cooper med excitewife, og excitekid. Og kiden er helt vill. Han er bare fem år og naila førstebossen alene. Også samler han stjerner og dytter mamman sin utfor stup og herjer. Også er det kamp om den krona selvfølgelig. Fantastisk spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Okay. Dette spillet har et brett hvor det spilles julemusikk, det er små snødekte grantrær overalt, og når du moser en Goomba så kan du stjæle skøyteskoen den sitter i og skøyte rundt. Det er også små hauger med spørsmålstegn-blokker som lyser som snølykter. Jeg blir ikke overraska hvis det er julepynt på trærne når jeg spiller brettet på julaften. Det eneste som mangler er en snøballkamp mellom to snøborger, så er dette en spillversjon av den Donald-filmen hvor han og nevøene har snøballkrig. Bare bedre.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#33
Kjøpte dette i går, herregud. Bare... alt. Du kan blåse snøen av trærne og dytte de mini-goombaene utfor kanten med touchskjermen. Det er bare så jævlig koselig. Skal nevnes at jeg har ræget litt da, fordi jeg sugde så hardt at jeg fikk den hvite tanooki-drakten. Skammen...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Verden 3-6. Jeg bare. :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Så en Miiverse-post hvor noen reklamerte for sida Videospelsklubben.se, så da kunne jo ikke jeg være noe dårligere.



Den svenske sida var litt interessant forøvrig, nesten som en svensk (og mer organisert...) utgave av SG ved første øyekast.
 
#38
Digger miiverse integrasjonen. Det er moro å se folk kommentere banen man nettopp har spillt. Bare kjedelig at det tar evigheter om man vil poste noe selv, så det ender med at jeg ikke gidder.

Sånn ellers testet jeg multiplayeren i går, og fy faen, der forsvant alle ekstralivene jeg hadde spart opp, gitt. Kameraten min digget det da, så jeg får smugspille på kontrollen på rommet alene heller.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
FUCK DERE HATER DERE

*stikke på Elkjøp i lunsjen*
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#40
Jeg kjøpte dette lørdag morgen og begynte å spille dette med @Ladybugs.



Bare.. :eek: fra første jævla brett. Fra og med første SEKUND satt vi og brøt gjentatte ganger ut i latter, måping og andre former for ren glede. Hvert eneste brett er en fryd å utforske, det er sjarmerende, direkte pent og rett og slett gøy å spille. En slik glede over et spill har jeg ikke opplevd siden... Super Mario Galaxy. Så sånn er det.

EDIT: Kom meg til slutten av Bowser-verden i går (spoiler: Bowser er bossen igjen gitt) og jeg skal jaggu meg ta 100%-e dette så fort som overhodet mulig.