[Wii U] Super Mario 3D World

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sliter på den selv, er Luigi som har vist seg å være mest ålreit her men bare kommet til stjerne nummer to. Elsker og hater det!
 
Hvordan man skal klare seg forbi den der blå/rød biten hvor plattformene varer i et sekund før de bytter uten sveving fatter jeg ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg klarte meg fram til de doble plattformene som vanilje-Mario men feiga ut og skaffa vaskebjørndrakt etter hvert. Minner meg på at jeg bør klare å knerte den banen i vinterferien. Hvis jeg fikser den og Mystery House Marathon-banene med alle figurene, er resten av spillet barnemat for å skaffe samtlige stempler. Spørs likevel om jeg orker det med det første.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Den biten er det vår Luigi som tar seg av, veldig vanskelig å forklare her men må hoppe tidlig til de doble, da rekker man to små hopp så man kommer seg til den neste doble blå/røde, må da hoppe en tilbake så man kommer "frempå" igjen og rekker det samme på de to neste.
Men har vært oppi der med Peach et par ganger og ser for meg det burde være mulig å lure seg rundt med sveving. Får gjøre før eller senere!