Super Mario Galaxy

#21
oki :)

Digger dette forumet... ikke noe flaming eller noe :elsk:
Godt eksempel på et godt forum :D
Foreløpig ;) har ikke vert her mer en 2 dager da men :p å har ikke mer enn 12 posts så :p men førsteinntrykket er bra :)
[/b]
Vel, ikke for å bryte idyllen din her, men fint om du tar en titt rundt og ser hvordan folk skriver og ta gjerne eksempler på signaturen til folk. De holder seg stort sett til 2-3 linjer og 7 smileys på 4 linjer samt ingen tegnsetting gjør postene dine veldig rotete. Håper du tar en titt på dette og trives videre her på spillegal! Velkommen skal du være. :)
 
#22
SITAT(Elfkin @ 23.11.06, 01.40) 36315
Vel, ikke for å bryte idyllen din her, men fint om du tar en titt rundt og ser hvordan folk skriver og ta gjerne eksempler på signaturen til folk. De holder seg stort sett til 2-3 linjer og 7 smileys på 4 linjer samt ingen tegnsetting gjør postene dine veldig rotete. Håper du tar en titt på dette og trives videre her på spillegal! Velkommen skal du være. :)
[/b]
Hehe.. Skjønner hva du mener :)

Skal skjerpe meg jeg.
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Ny video fra GDC.




Endelig et spill med grafikk over GC-standard. Fortsatt ingen releasedato annet enn at det igjen er bekreftet at det kommer i år. Jeg tipper det er ute like før julesalget, altså oktober/november.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Jeg tipper at vi norrbaggar ikke får det før til sommeren igjen. :(
 
I

impywimpy

Gjest
#27
Noe av det mest imponerende jeg har sett på en stund. Om det ikke er nestegenerasjons grafikk, lukter det sterkt av nestegenerasjons moro, og det er og forblir det viktigste. :) Se opp, Raz! Mario er ute etter å ta skalpen din.
 
#28
Og her har dere samme traileren i HD. Gleder meg enormt til dette. Plattformspillene i Mario-serien er en av får spillserier som aldri skuffer et sekund, og er underholdende hele veien.

Edit: Og jeg likte faktisk Super Mario Sunshine veldig godt.... Hadde det ikke vært for blåe mynter og de grusomme filmene, så. Settingen er helt utrolig herlig, og gameplayet også.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#29
Glad de endelig er tilbake til det surrealistiske. Likte aldri settingen i Sunshine.
[/b]
Kunne ikke vært mer enig ^_^ Og endelig har de fått tilbake de ekte Mario-figurene. Den Thwomp'en og den magiske bønnestengelen ga meg gåsehud!
 
#31
Teknisk sett syns jeg det ser sånn ca. like bra ut som X360 og PS3 på SDTV, men på HDTV ser du nok god forskjell.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Litt mer detaljerte landskap, så er vi der. Men ja, det er pent. :)
 
#33
Eneste drawback jeg kan se er at "planetene" ser litt små ut. Ser for meg at det hadde vært kult om hver planet var en liten verden i seg selv.
 
#34
Hva er det Mario gjør ut i universet egentlig? :usikker:

Ellers ser jo spillet ut til å bli ufattelig moro ut. Ikke at noen forventer at folk kommer til å si noe annet^^'

rulleguru: Har lest noe om at det skal være en flat planet i spillet som skal være som en slags hovedverd.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
SITAT(Tales @ 11.03.07, 01.49) 56064
Hva er det Mario gjør ut i universet egentlig? :usikker:[/b]
Leiter etter prinsesse Fersken som har blitt kidnappa av Bowser, så klart. Duh. :rulleøyne:
 
#38
SITAT(Agahnim @ 11.03.07, 01.20) 56056
Teknisk sett syns jeg det ser sånn ca. like bra ut som X360 og PS3 på SDTV, men på HDTV ser du nok god forskjell.
[/b]
Og hvorfor det ? Trodde maskinen var blottet for HD materiale.
Det blir ikke sånn sett bedre av å ha det på et HDTV (med unntak av størrelse muligens) når kilden ikke støtter HD.

Men HD eller ei, jeg vil også prøve nestegenerasjons Mario :) Til nå er det en av de få Wii spillene jeg faktiskt bryr meg om å prøve.

Det er da tross alt Mario ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
:eng101: Wii kan kjøre i 480p hvis du slenger på en komponentkabel.
 
#40
SITAT(DiRTY D @ 11.03.07, 12.28) 56101
Og hvorfor det ? Trodde maskinen var blottet for HD materiale.
Det blir ikke sånn sett bedre av å ha det på et HDTV (med unntak av størrelse muligens) når kilden ikke støtter HD.

Men HD eller ei, jeg vil også prøve nestegenerasjons Mario :) Til nå er det en av de få Wii spillene jeg faktiskt bryr meg om å prøve.

Det er da tross alt Mario ;)
[/b]
har en følelse av at han mente det ser like bra ut som 360/ps3 om de er spillt på en SDTV, men dårligere enn disse dersom de er kjørt på en HDTV.