Super Mario Galaxy

#61
Kan dere ikke vente med "Game of the Year!"-inga deres til etter dere har spilt spillet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Nei, det blir litt for dumt, egentlig.
 
#63
Helt klart. Vi ser jo ganske opplagt at dette is the shit. De som ropte hurra ved lanseringen av Bioshock må nok fint finne seg i at de tok fryktelig feil da de lanserte det som heteste kandidat, for Galaxy vant jo idet vi alle så disse bildene og filmene og hørte den nydelige musikken.

Game of the Year.
 

Kilik

Lokal moderator
#64
Holder meg litt avventende foreløpig. Selv Mario Sunshine virket tålelig bra før det ble lansert...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#66
Snubber? Hvilken pressekonferanse snakker du om, forresten?
 
#68
SITAT(kilik @ 03.10.07, 23.41) 84232
Holder meg litt avventende foreløpig. Selv Mario Sunshine virket tålelig bra før det ble lansert...
[/b]
... Og så var det ikke det?

Jeg syntes Mario Sunshine er helt topp, det er bare ikke like bra som Mario 64. Jeg spilte det igjen for ca. ett år siden og ble helt hekta, hadde glemt hvor bra det var.
 

Kilik

Lokal moderator
#71
Fra i morgen og ut helgen kan man teste Mario Galaxy og andre kommende Wii-spill på Electroworld i Lillestrøm.

Nintendo.no
 
#73
Jeg tenkte selvsagt mest på musikken. Og ja, jeg er enig i at de hemmelige verdenene i Mario Sunshine sparket rompe.

Og forøvrig - Electroworld Lillestrøm, here I come!
 
#74
Ikke vær så vanskelig å ha med å gjøre når jeg skal hjelpe dere med å spille da :) tre dager med messejobbing i wii-skjorte kan bli slitsomt
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#76
1UP har anmeldt spillet: 9.5/10

Og reaksjonene har ikke latt vente på seg:
Opprinnelig skrevet av Tilfeldig tulling på GameFAQs
wow that's pretty low for a hyped game, and 1up usually rates tons of games 10.

oh well. i may have to pass this game up
 
#77
Øh. Det KAN ikke være seriøst. Hjølpes! Jaja. Håper dette blir julegave, jeg kan nesten ikke kjøpe det så nære eksamener... :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
En artig kommentar fra 1Ups omtale:SITAT
i work at a gamestop that has the full version of this game in the demo unit. when ever anyone plays it people start crowding around and watching it like they are hypnotized. people start laughing and cheering over this game. most people who play it will reserve it right away.[/b]
Turte nesten ikke håpe på en sånn respons på Galaxy, men det ser ut som om Nintendo har klart det (nesten) umulige igjen. Gleder meg enormt til dette kommer i butikken. :D
 
#79
SITAT(Yetipants @ 03.11.07, 21.20) 87859
En artig kommentar fra 1Ups omtale:Turte nesten ikke håpe på en sånn respons på Galaxy, men det ser ut som om Nintendo har klart det (nesten) umulige igjen. Gleder meg enormt til dette kommer i butikken. :D
[/b]


Er ikke gamestop amerikansk? Engelsken hans er faktisk så dårlig at jeg tviler på at han snakker sant.


TEMA: Det er tross alt Mario vi snakker om. Hvem liker vel ikke Mario? B)
 
#80
Fikk ikke hjulpet så mye til ved(dvs. spilt på) mariodemoene(som var fullversjon bare med tidslimit og et par tyskere fra nintendo of europe som passet på at folk ikke kom for langt) på Electroworld men de tre gangene jeg fikk snikt meg til var det definitivt underholdende, gleder meg som en unge til å få tak i spillet.