Super Mario Galaxy

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Kan ihvertfall si at jeg neppe er aleine om å mene at disse Mario-spillene må stoppes i å påvirke våre rørleggere:

 
#43
SITAT(rulleguru @ 11.03.07, 01.38) 56061
Eneste drawback jeg kan se er at "planetene" ser litt små ut. Ser for meg at det hadde vært kult om hver planet var en liten verden i seg selv.
[/b]
Er jo det som er kult med det, da! Gjør det unikt. Hvis ikke får jo bare mario 64 igjen, liksom. Vil hoppe mellom småplaneter, jeg.
 
#45
SITAT(rulleguru @ 11.03.07, 12.47) 56104
har en følelse av at han mente det ser like bra ut som 360/ps3 om de er spillt på en SDTV, men dårligere enn disse dersom de er kjørt på en HDTV.
[/b]
Bingo!

Uansett så ser Wii bedre ut på HDTV enn SDTV sålenge spillet støtter 480p, men det er ikke HD av den grunn.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#46
Er jo det som er kult med det, da! Gjør det unikt. Hvis ikke får jo bare mario 64 igjen, liksom. Vil hoppe mellom småplaneter, jeg.
[/b]
Den er jeg enig i, men da må nesten alle planetene være litt unike, og ikke sånn at det er latterlig lett og finne ut hva man skal gjøre, og så gå videre.

Så hvordan tror dere oppbyggningen blir? Hoppe gjennom ett bilde for å ankomme en samling med mini-planeter, og deretter lete opp X antall stjerner i denne banen. Slik jeg ser det virker det mer som ett av de eldre spillene, hvor målet bare er å komme i mål på andre siden av banen. Kanskje muligheter for at man skal finne hemmelige utganger også. Det er jo det gøyeste i SMW :elsk:

Og hvor mange tipper Star Road er med?
 

Kilik

Lokal moderator
#48
Ah, spillet ser så søtt ut. Begynner å bli klar for en skikkelig 3D Mario-plattformer igjen. Selv Nintendo erkjenner at Sunshine ikke levde opp til forventningene. Reggie: "In one sense, this is the first worthy successor to Mario 64". Lanseres en gang i 4.kvartal, i god tid før jul i alle fall.





E3 07-trailer
 
#51
Jeg elsket Sunshine, og jeg tar Reggies ord på at dette kommer til å bli enda bedre.

Bah, det kommer til å bli dyrt å være en "gamer" fremover! Er så mye jeg har lyst på!
 
#52
SITAT(Karl @ 12.07.07, 03.14) 73416
Bah, det kommer til å bli dyrt å være en "gamer" fremover! Er så mye jeg har lyst på!
[/b]
Skaff deg jobb på ICA, som meg!

Mario Galaxy ser diiiigg ut. Gleder meg sykt til det og Mario Kart Wii.
 
#53
SITAT(Klaymen @ 11.03.07, 12.43) 56119
Er jo det som er kult med det, da! Gjør det unikt. Hvis ikke får jo bare mario 64 igjen, liksom. Vil hoppe mellom småplaneter, jeg.
[/b]
Leste prewiev nå og tror det er en miks. Det er ulike verdener som N64 versonen der også. Hvertfall etter hva jeg forsto...
 
#54
Dette spillet ser bare bedre og bedre ut. Det eide på pressekonferansen, og de tre bildene blir bare vakrere og vakrere.

Jeg likte ideen til Tutankoopa, om at det er om å gjøre å komme seg fra start til mål som tidligere spill, tror dette hadde funket bra, men litt fokus og på ny Mario-action.
 

Kilik

Lokal moderator
#55
Får god, gammel Mario-feeling av coveret:



16.november er datoen her til lands.
 
#56
Jeg bringer ymse nyheter.

Først og fremst finnes det en form for 'beskjed' på coveret som kilik postet ovenfor. Dersom man kikker nøye, ser man at enkelte av bokstavene i tittelen er dandert med små stjerner. Setter man sammen bokstavene som har stjerner får man U R MR GAY. Jeg lo iallfall.

Og hovedsaklig: Den japanske Galaxysiden er oppe!
http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/index.html

Her finner man informasjon (sannsynligvis, jeg leser ikke japansk) om spillet, med bilder og filmer til. Endel av filmene viser noe nytt, og det jeg antar er introfilmen er faktisk også lagt ut, og kan sees her:
http://www.nintendo.co.jp/wii/rmgj/prologue/index03.html

Hør den musikken, folkens! Snakker vi her det første Mariospillet med fullt orkestersoundtrack? Om dere klarer å grave dere frem til den lille filmen som viser Mario som spøkelse, lytt til den herlige musikken der også. Jeg tror dette blir vakkert.

Redigert: Jeg hiver med noen bilder.







Si det sammen med meg: Game of the Year.

Game of the Year.
 
#57
Først og fremst finnes det en form for 'beskjed' på coveret som kilik postet ovenfor. Dersom man kikker nøye, ser man at enkelte av bokstavene i tittelen er dandert med små stjerner. Setter man sammen bokstavene som har stjerner får man U R MR GAY. Jeg lo iallfall.





Mario er for barna my ass....

Bwhahhaaa.
 
#58
Spoiler//

Wow, bildene Riku la ut er helt fantastiske, og jeg har akuratt sett på åpningsfilmen. Når Bowser kom med skipa og den nostalgiske musikken, skjønte jeg at dette blir helt spesielt. Når jeg ser at Dry Bones og Magikoopa igjen er med, blir jeg bare overbevist; Game Of The Year.

Spoiler slutt//
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#59
Ja, det ser faktisk ikke ut som om de har spart på noe denne gangen. Ser helt utrolig lekkert ut, som en stor leketøysboks :D

Game of the Year!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Year of the Game!