Super Mario Galaxy

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Platekompaniet har begynt å selge spill med rabatt i 10 dager fra release, bl.a. Mario Galaxy til 399,-. Håper de får inn mange nok så det ikke blir utsolgt eller enda verre, verre ting.
 
9.5 hos Gamespot. Herre, må skaffe meg dette spillet etter Brawl, etter jeg har skaffet meg en Wii... som kanskje det blir lenge til... :( Akkurat nå krydrer det med stor-spill.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Kjøpte Wii i går. Bring it on. :D
 
Gratulerer med ny Wii, Housey. Spørs om jeg klarer vente til jul med dette... tenk om jeg ikke får det. :( Da må jeg vente til 2, juledag.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Takker. Bra tidspunkt å kjøpe Wii på nå, burde være mulig å få en lite brukt med et par spill til 2000,-. Jeg fikk med Scarface. :v:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos prisen på Wii, så var jeg innom Europris på Stange i forigårs. De har nylig bygd om, og spillavdelinga er blitt litt mindre ghetto; blant annet kan man nå kjøpe sprett ny Wii med Wii Sports for 1999 spenn. Ble litt overraska over det, egentlig; trodde prisen lå på 2499 fortsatt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hmm. Trodde Elkjøp var billigst med 2400,- for konsollen. 2990,- på Platekompaniet inkl. et nytt spill.
 
Sånn, bare for å leke deilig, så har jeg nå altså rundet Super Mario Galaxy. :)

"Fantastisk" er alt jeg har å si til den saken. Strålende. Glitrende. Forvent en sak på Gamer om ikke så alt for lenge.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
10/10 hos Gamer av oerhört.
 
Hellige baluba!

Fikk tak i dette og Assassin's Creed igår kveld, og det siste jeg gjorde før jeg gikk og la meg var å banke Bowser for første gang. Og folkens, musikken!! Det var så tussete intenst på surroundanlegget at jeg tilogmed hadde gåsehud mellom tærne! Og etter jeg gikk til sengs rundt midnatt overlot jeg kontrollene til fetteren min som startet en ny Galaxy-økt. Klokka 3 om natta hørte jeg fortsatt de herlige melodiene nede fra stua. Galaxy er rettogslett gull verdt.

Game of the Year.

Og forresten, jeg har aldri før hatt det så gøy med å bare hoppe rundt i et spill før. Tror det var i begynnelsen av Space Junk Galaxy at jeg klarte å gå i bane rundt et satelitt 4-5 ganger før jeg plantet bena på overflaten igjen. Priceless.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Wow. Hadde tenkt å vente med dette i det minste til jeg ble ferdig med Metroid, men alle disse lovordene på internett gir meg gåsehud :D Tror nesten jeg må droppe sykehusbesøket i morgen og stelle meg utafor Platekompaniet.

EDIT: Og forresten, ville bare si at den anmeldelsen din er nok muligens den beste norske anmeldelsen jeg har lest (Oerhort altså ^_^). Forhåpentligvis ikke bare fordi den fortalte det jeg ville høre :p
 

Lodin

Der Waaaah
Ja da var Metroid Prime 3 runna og det var litt gnøh avsluttning. På den annen side betyr det at jeg kan anse meg som ferdig med det og vente på Mario. Bare noen timer etter at jeg er ferdig på jobb blir det å troppe opp forran Paltekokeriet og vente på at de åpner. ^_^
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pleier Platekompaniet å ha spill klare til de åpner? Noen ganger når jeg har kjøpt ting der på release har de nettopp pakket det opp selv om det er langt utpå dagen, men det er kanskje annerledes med spill de vet mange har etterlengtet.