SITAT(SockMcLawls @ 15.09.07, 01.03) 81949
Stemte visst det
Kjøpte det gjorde jeg uansett, og ble veldig skuffet over hvordan det begynte. Synes RPG-plattform fusjonen manglet tyngde pluss at historien føltes kjedelig og forutsigbar. Det kaaan ha noe med at jeg så gjennom hele kapittel en på Tuben da
Men så tok det seg kraftig opp. Kapittel to utøvde god gammeldags Paper Mario-oppfinnsomhet, jeg tenker på avsnittet hvor du skal betale gjeld.
Det var genialt. Historien blir liksom også morsommere når man kommer litt igang, kanskje fordi den sklir pent inn i bakgrunnen. Pluss at nevnte fusjon får tyngden den trenger når du finner flere Pixler og karakterer. Så nå er jeg på kapittel 3-3 og er veldig fornøyd med at jeg bestemte meg for å kjøpe det
Bare synd det kjennes litt som gammelt nytt. Jeg mener, det er sikkert 4 måneder siden jeg var hypet opp og gledet meg til dette.
Det går ikke an å kombinere kampanjeprisen og det der studentkortet, bare så det er sagt.
[/b]
[/b]

Kjøpte det gjorde jeg uansett, og ble veldig skuffet over hvordan det begynte. Synes RPG-plattform fusjonen manglet tyngde pluss at historien føltes kjedelig og forutsigbar. Det kaaan ha noe med at jeg så gjennom hele kapittel en på Tuben da

Men så tok det seg kraftig opp. Kapittel to utøvde god gammeldags Paper Mario-oppfinnsomhet, jeg tenker på avsnittet hvor du skal betale gjeld.