Super Smash Bros: Melee

Nåmmen... Fikk dere endelig juling nå... Haha :p Samus er godjenta si ;) Mangler fortsatt vid fra Veggen men men:D
 
Jeg kan se etter hva jeg kan fikse ;)
Kan si ifra så fort moren min er ute av huset... Hvis hun er i syden lengre enn hva jeg vet... Forhåpentligvis til søndag og ikke torsdag så kanskje nå til helgen ;)
Eller kanskje en blanding av T5 og SSBM ;)
 
blir det no team battle, så stemmer jeg for å være på lag med Stillebob, samme hva han sier. (Ja, dette er tvang) :kos:
 
Spørre en kompiss av meg så blir det vel sikkert prosjektor også;)

Men veldig usikkert når det blir da...
 
Den i stua er bare 28' så det er litt for lite :/
Håper på fullt for prosjektor fra han kompissen hvis ikke eagle er veldig snill hehe
 
Sommerferien er starter midt i juni?
hmmms kanskje kanskje ikke, er jo MadCow antagligvis 11. Juni...
Men NOE skal det bli etterhvert hehe
 
Det er ikke så lenge til neste SG-treff heller, vis jeg har hørt riktig ...
 
Jeg hørte april en gang for lenge siden... Da er det litt etter for å si det sånn...
 
jeg hørte juni eller juli, men nå hører jeg også til høsten en gang =\

Man vet jo aldri med Endre.
 
Fysj da ikke si sånt :p

Gjetter jeg riktig så august sånn ca. Er vel da det gamle pleide å være når det var før...
 
Jeg blå nekter å delta i noe som helst SSBM action før noen har lært meg Link stuff!! :D Hater å spille spill jeg ikke kan... :blunk:
Btw, et annet spm.. er Link crap?
 
Skal du ha noen tips fra de jeg veit så er det SilentBob når det kommer til SSBM... Nå har jeg ikke snakket noe særlig med Veggen.. Så SilentBob er regjerende for meg:p
 
Link er ikke crap, noen mener han er litt treig, men det handler for det meste kunn om timing. Samme går for Ganondorf.

Btw; fancy uttrykk gjør deg ikke til en bra spiller :p