Super Smash Brothers Brawl - vennekoder og annet dill

#21
Hadde vært med, om jeg hadde fått ting til å funke her. Mistenker at jævlene som styrer nettet på hyblene har fått blokkert slikt... :argh: Jeg ser at Lodin og Buggz er online, men blir sparket ut etter 2 min hver gang. Får to forksjellige error-codes, og den ene sier det er firewall som gjør det... Snøft. Det funker jo fint med wii shop channel og opera, men!
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Trur det var en kompis av Scorpiux som vi ikke har på listene våre. Fikk beskjed om noe request to exchange friend code eller no med ham mellom kampene. Var det Sindre han het?
 
#27
Humm, husker bare Kje, jeg. Kjetil, kanskje? Anyways, når folka begynner å få i gang Brawl, må vi spille mer, få med flere folk.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
Tar med meg Wii-en hjem i overimorra, så da blir det sikkert en kamp enn to den neste uka. Men la meg spørre dere... Lager Wii-en deres også en helt forferdelig lyd når den leser av Brawl og Freeloaderen? Har ikke prøvd med andre spill siden jeg fikk Brawl, men jeg mener bestemt den ikke gjorde det før...
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Jepp. Det er en DVD9, altså brent dobbelt så laseren har det med å rase fram og tilbake inni der. Brawl er det eneste spillet til Wii med så diger disk så det er derfor bare det lager så mye lyd.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#32
Jeg kunne nok vært med i går hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde FC'en på hånda. Nå har jeg derimot skrevet den ned på en lapp og tatt den med til skolepcen, og den lyder som følger:

FC: 4382-1926-4555
Nick: Tutan, muligens Ole :/ Litt usikker på hva som vises.

Og jeg bruker som regel Wario :) Har ikke begynt å sette meg så veldig inn i noen ennå, spiller mest for moro. Uansett, Wario virker som en go'gutt. Elsker motorsykkelen hans :elsk:
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Husk at du også må skrive kodene våre inn i spillet ditt for at det skal funke da. Ja det er knot. :p
Og ja, Wario sparker røv. Vurderer å bruke han som main, men er jaggu ikke sikker.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#34
Hvordan kunne jeg glemme? \o/ Får gjøre som jeg pleier: skrive alt ned på en lapp og så slenge det inn i Wiien... Men skal nok få lagt dere til i løpet av dagen, so not to worry ;)
 
#36
Dette emnet har jeg klart å overse. Uansett, jeg er down som en clown. Passer søndags ettermiddag/kveld for noen? Skal slenge ut friend code når jeg kommer hjem fra jobb i kveld ...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#37
Søndager er ikke overraskende den dølleste dagen i uka for min del, så det passer perfekt. Kan for så vidt muligens i kveld også, om det skulle være aktuellt :)
 
#38
Jeg kan ikke i kveld, jobber sent og må opp tidlig i morgen :(

Lørdags kveld kan jeg kanskje. Søndag går definitivt.