Super Smash Brothers Brawl - vennekoder og annet dill

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#43
Noen som blir med sånn nå mellom 16 og 17? Jeg har for en gang skyld dataen på ved siden av konsollen og det må utnyttes :p Har lagt til allle og legger straks til Morbo.

EDIT: Glem det, må visst løpe. Men jeg blir definitivt med i morgen, om noen kan finne en tid som passer dem.
 
#44
Friend code: 3523-1893-7982

Legger til folk nå ...
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#48
Klokken 8 høres bra ut. Jeg skal prøve å logge på rundt da og se om folk er på. Har få muligheter for å kommunisere mens jeg spiller, så jeg må nesten bare forholde meg til slike klokkeslett. Hvilken vei skal klokken stilles forresten :$

Men jeg kommer til å holde meg på dataen en stund nå, så om noen er utålmodige er jeg klar når som helst jeg, bare jeg ser posten ;)
 
#49
Klokka stilles mot sommeren. Altså frem.

Klokka åtte passer bra. Jeg er med!

Edit: La til alle i går kveld. "Awaiting Registration"-saken står fortsatt ved siden av alles profiler. Buggz' har en gul sirkel på seg (den var grønn i går). Hva betyr dette, egentlig?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#50
Hvis det fungerer på samme måte som i Strikers vil nok det rette seg opp rimelig fort når man logger på samtidig ;)
 
#51
Jeg slenger meg litt med på dodraugens spørsmål om de gule og grønne sirklene symboliserer.

Edit: Takker for kampen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#52
4038-6000-2701

Legg meg til! På tide at jeg får testa meg mot andre spillegale. Adda alle dere, forresten. Har ikke sett dem selv, men kan ringene være om profilen har god eller dårlig forbindelse (grønn, gul, rød)?
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Riktig, de symboliserer åssen linja til den personen var sist man spilte mot vedkommende. Legger til nykommere i første post nå.
Forøvrig kommer jeg til å være online i spillet rundt 8 i kveld for de som vil denge litt.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#54
Takker for kampen jeg og. Synes det var veldig kjekt jeg, ble positivt overrasket etter all laggen jeg har opplevd mot anyone. La merke til at jeg må ha glemt å legge til Dodraugen før kampen startet dog, men vi fikk jo spilt gjennom Ghaz likevel :)

Kanskje jeg og blir med klokken 8, alt etter som. Skal skrive det bak øret i hvert fall.

Og et spørsmål: Het jeg Tutan eller Ole når dere spilte mot meg?
 
#55
Du het Ole.

Jeg syntes laggen var litt irriterende (var fortsatt litt kinkig å måtte tenke litt frem i tid, men sånn er det jo alltid når man er vant til å spille offline), men den var ikke i nærheten av å værre så ille som den har vært i kamper jeg har spilt mot "anyone". Er vel bare å innse at det ikke er så mye man får gjort? Hvordan fungerer egentlig dette, er det sånn at personen som lager spillet også hoster server lokalt, eller kobles alle opp til en Nintendo-server som ligger på et tullete sted?

Uansett, var veldig moro å spille. Er definitivt med neste gang (om jeg ikke jobber).
 
#58
Jauda, jeg og brodern kan prøve oss vi. Er på vei inn nå.

Umm, åssen får jeg begge innpå? Klarer bare å få en spiller inn.

EDIT: Care, får ta det en annen gang, nå er det Liverpool. Spørsmålet mitt står fortsatt, er det bare mulig for han som hoster å være to?
 
#60
Det kommer vel helt ann på hvilken nettlevrandør dere har, samt hvor glupe eierne av linja er \o/