Tales of Symphonia

Hey, har akkurat runna spillet!

Max Play Time: 45:07:45
Max Gald: 96 104 gald
Total Gald Used: 593 218
Saves: 303

Encounters: 935
Escapes: 62
Max Combo: 46
Max Damage: 8337
Max Grade: 1142

Spillet tok meg fem timer lenger en forventa.
 
Dette er bare for dere som har tenkt å spille spillet en gang til, og har lyst på morsomme våpen. Mange vet sikkert om det fra før, men kanskje noen fortsatt ikke gjør det. Vær obs på at det er en spoiler, og at du ikke skal lese den hvis du har lyst til å finne ut alt på egenhånd.
Merk teksten (hold inne venstre museknapp og dra musen over teksten) for å gjøre den mer lesbar.






/SPOILER
 
Feil Sancti, du er ikke NØDT til og gi han eksakt de summene for at det skal funke. Jeg ga han en random penge slump hvergang, funka fint for meg!

Spoiler:

Her er litt mer: Når man har bygd ferdig byen, gå til kaien hvor du møter en sjørøver kalt Aifred, snakk med han og godta kontrakten!
Etter at man finner ut at noe er galt, forlat byen og gå in i byen igjen for og snakke med han igjen, godta denne gangen også. Gratulerer du har nå herved blitt en hellblods pirat! "Ajj me heartis" Nyt den uberkule pirat drakten og lek tøff på di syv hav!:tommelopp:

/Spoiler
 
Ikke? Aw... beklager hvis det var feil. Jeg prøvde først med litt, men fikk høre at man måtte gi minimum de summene som sto oppført hvis det skulle fungere. Men antall ganger stemmer, eller? Vel, da håper jeg at alle som leser spoileren min også leser innlegget til Probility, så ordner det seg nok.
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@14.12.2004, 07.38
Merk teksten (hold inne venstre museknapp og dra musen over teksten) for å gjøre den mer lesbar.

Jeg føler noen sterke bølger som er nagativt ladd på vei hitover. :ehm...:

Heihå, fant ut at man bare kan quote en person for å gjøre teksten lesbar også. Hurra for meg! :trollmann:
 
Jeg klarte siste bossen (med en kompis) for og bare finne ut at det er ca 8 forsjellige slutter og det var litt iriterene, men ellers er spille kult og det er bra at historien forandrer seg. :)
 
Har noen peiling på hva som avgjør hvilken slutt man får, og forskjellene på dem? Er det noen forskjeller på handlingen, eller bare litt ekstra prating? Hadde vært morsomt å vite.
 
Historien og handling forandrer seg etter hvem du snakker med i Flanoir.
Slutten er det samma uansett hvem du snakker med.


Spoiler

Ønsker du Kratos gjør følgende: Bra relationship med Kratos, ikke snakk med noen før du hører en mystisk stemme kalle på deg!

Spoiler
 
Har akkurat klart runde to, men jeg fikk ikke en annerledels slutt. :(

Gald: 16.000.000
LV.120
grade:2916

Forresten går det ant å komme seg inn i lystårnet i Palmacosta når byen er
ødelagt?
 
Opprinnelig skrevet av Yggdrasill@16.01.2005, 12.44
Historien og handling forandrer seg etter hvem du snakker med i Flanoir.
Slutten er det samma uansett hvem du snakker med.


Spoiler

Ønsker du Kratos gjør følgende: Bra relationship med Kratos, ikke snakk med noen før du hører en mystisk stemme kalle på deg!

Hva mener du med ønsker du Kratos?
Spoiler
164194​
 
Nå har jeg eid spillet i over tre måneder, og har nettopp fullført spillet for første gang. Og jeg har bare en kommentar som jeg ikke klarer å holde inne. Hele disk 1 er drit kjedleig. Men med når man bytter til disk 2, først da blir historien spennende.
 
Jeg kan egentlig si at hele spillet var ganske kjipt, eneste som holdt meg oppe var sluttfilmen, som egentlig var svært skuffende også.

Jeg vil bare advare imot multiplayerfunksjonen, den suger. Kameraet holder seg festet på player 1 og dermed blir kampene svært kjipe for de andre på laget.
 
Opprinnelig skrevet av Freezar@19.01.2005, 17.47
Jeg kan egentlig si at hele spillet var ganske kjipt, eneste som holdt meg oppe var sluttfilmen, som egentlig var svært skuffende også.

Jeg vil bare advare imot multiplayerfunksjonen, den suger. Kameraet holder seg festet på player 1 og dermed blir kampene svært kjipe for de andre på laget.
165608​
Kjiping <_<
Jeg kan si at spillet er ett av de beste til Gamecube, og ett veldig bra rollespill som enkelt kan sammenlignes med Final Fantasy serien (når det gjelder kvalitet).
 
Jeg vet :D

Jeg prøvde å høres så negativ ut som mulig, men det er fordi jeg først i etterkant fant ut at spillet var skikkelig crap. Men, joda, en viss underholdningsverdi har spillet.
 
Seriøst, tilber folk spillet eller?

Jeg mener at det eneste nevneverdige i spillet er kampsystemet. Mens storyen derimot, kunne lillebroren min lett ha overgått med sine tullefortellinger.
 
Jeg liker storyen godt. Litt forutsigbar, men spennende og fengende, med flere uventede vendinger. Skulle likt å se en av disse tullefortellingene til lillebroren din som overgår spillets story.

Tilber? nei
villig til å argumentere med enhver tulling som måtte påstå at lillebroren sin kunne mekka bedre story? Ja
 
Hehe, i hvert fall morro at du klarte å forutse min påstand da :D