Tales of Symphonia

#81
Har akkurat kjøpt spillet, prøvd det en time, og må si meg litt skuffet.

Kanskje det har noe med at jeg er sulten, eller at jeg ikke fant ut hvordan man kunne spille multiplayer i kampene.

Noen som kan si meg hvordan man spiller multiplayer?
 
#82
Opprinnelig skrevet av Freezar@25.11.2004, 17.23
Har akkurat kjøpt spillet, prøvd det en time, og må si meg litt skuffet.

Kanskje det har noe med at jeg er sulten, eller at jeg ikke fant ut hvordan man kunne spille multiplayer i kampene.

Noen som kan si meg hvordan man spiller multiplayer?
140960​
Litt vanskelig det, faktisk.
Du må inn på "Customize", og fikse noe der.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#83
Ikke værre enn at man setter styringsformen til "semi-auto" eller "manual". Husk at du må sette figuren som skal spilles til riktig slot, dvs nest øverste slot for controller2, tredje slot for controller3, osv...
 
#84
Bare 1t av 80t! Så klart er du ikke riktig imponert enda som jeg er! :blunk:
Hvis du ikke synes graffik er utrolig hviktig så kommer du til å like spillet. :)
Trust me!( hvis du liker sjangeren da)
 
#86
Jeg mente ikke at grattiken er stygg! :blunk: Cel-shadingen passer bra til spillet, men til tider er figurene litt stive, effekten utfår kampene imponerer ikke særlig, men resten er bare bra! :D
 
#87
Jeg kom meg nettopp til disc 2 med 30 timer spilt :D ! Må være lov å si at det er det beste RPG´et på spillekuben.

Min favoritt kararakter er Presea. Liten jente med shwær øks er tingen.
 
#88
Jeg har spillt meg 20timer inn i spillet. Nå, som jeg har spillt spillet en del mer en sist gang jeg postet her, og må si meg ganske imponert.

Det er riktignok ikke den mest oppfinnsomme storyen man kan finne i spillverdenen, men noen morsomme og (faktisk) uforutsigbare vendinger har spillet å by på.

Men det som absolutt er spillets sterkhet er kampsystemet, og det faktum at Lloyd er dum som et brød gjør ikke spillet mindre utholdene/underholdene akkurat :D
 
#89
Har spilt 20 timer nå, spillet er faktisk veldig bra.
Hadde egentlig ikke forventet så mye, men historien er ganske bra og kampsystemet er helt konge.
 
#90
Jeg sitter fast igjen! :doh:
Etter man har fått hornet fra enegjørningen (som man skal bruke til å redde clara og pietro med) så sa raine at hun måtte lære en teknik å bruke det på. Vi skulle så gå til et by men hvilket og hva skal man gjøre der?
 
#91
Tower of mana, eller no, der finner du boka om hvordan man bruker teknikken. Etter det er det avsted til hima.

Edit: hvor langt har du kommet vaktmesteren?
Er du den samme vaktmesteren som ifra NF?
 
#93
Opprinnelig skrevet av Freezar@30.11.2004, 20.49
Tower of mana, eller no, der finner du boka om hvordan man bruker teknikken. Etter det er det avsted til hima.

Edit: hvor langt har du kommet vaktmesteren?
Er du den samme vaktmesteren som ifra NF?
143979​
Er samme vaktmestern ja.
Tok litt feil da jeg skrev 20 timer, hadde vist bare 17 timer :p
Har akkurat kommet fra Tower of Salvation, fikk grisejuling.
Skal si det var livlig der ja.
 
#94
Tales of Symphonia er runnet! :D Jeg har spilt temmelig mange rollespill, og jeg må si at Tos er et av de aller beste!

38 timer, 59 minutter, 14 sekunder
Ca. 500k Gald
551 Encounters
Max combo 55
Max damage 10668
Max Grade 1406


Gratuler meg! :svette:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#95
Grattis!
Jeg brukte 60 timer første gangen, og 40 timer andre gangen jeg spilte gjennom spillet (joda, faktisk like fett andre gangen), så du må ha rusha noe helt sinnssykt gjennom. Uansett var det 100 timer jeg ikke føler jeg vil ha tilbake... :tommelopp:
 
#97
Jeg har spillt i ca. 20timer. Har vært i byen til ho jenta, (hun stumme, jeg er dårlig på navn) og skal til dvergen nå.

Fikk grisejuling ved tårnet også, førts prøvde jeg å slå han (ja, han siste), men når jeg oppdaget at han bare tok en skade hver gang jeg slo han, så la jeg meg ned og spillte død.
 
#98
Opprinnelig skrevet av Buggz@01.12.2004, 00.35
Grattis!
Jeg brukte 60 timer første gangen, og 40 timer andre gangen jeg spilte gjennom spillet (joda, faktisk like fett andre gangen), så du må ha rusha noe helt sinnssykt gjennom.  Uansett var det 100 timer jeg ikke føler jeg vil ha tilbake... :tommelopp:
144178​
Nope, jeg rusha ikke... Jeg var level 65 da jeg owna siste bossen. Gikk uten problemer. Hvilken level var du?
 
#99
Nå har jeg spillt meg til renegades basen i den andre verden for å komme tilbake.

Jeg trenger sårt hjelp til å finne ut koden til en dør.

Det står: "the power of", "mana is" osv. noen som kan hjelpe meg?

Edit: fant det ut.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Smelly_Hippie+01.12.2004, 09.18-->
<!--QuoteBegin-Buggz
@01.12.2004, 00.35
Grattis!
Jeg brukte 60 timer første gangen, og 40 timer andre gangen jeg spilte gjennom spillet (joda, faktisk like fett andre gangen), så du må ha rusha noe helt sinnssykt gjennom.  Uansett var det 100 timer jeg ikke føler jeg vil ha tilbake... :tommelopp:
144178​
Nope, jeg rusha ikke... Jeg var level 65 da jeg owna siste bossen. Gikk uten problemer. Hvilken level var du?
144257​
[/b]

Jeg var faktisk level 60, men jeg loka en del rundt (sisteboss blei eid, han var ikke vanskelig nei). I andre omgang ville jeg prøve å gjøre mest mulig sidequests og slikt, spesielt de store som Niflheim, the Underworld, Maxwell, Skeleton-duden man møter tre ganger, etc... i tillegg til å få tak i en del titles, som f.eks. Zelos' "Gigolo" der man må prate med hver eneste kvinne/jente i hele spillet med han som on-screen character.