Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.
#62
Endlig hjemme nå...ja....eagle godt å høre!!! Jeg er sliten og det var konge kult å møte bob og NukleuZ for første gang, en ting jeg må si.

Atilla, Killer, en som spilte med Bryan(husker ikke navnet*agim*) og han en annen som spilte med Law (Ømer) tok helt av. De gutta var så innighelvetes flinke at jeg nesten ble homo!! sKills og atter skills

Jo det endte jo opp med at jeg og bloodhunter var der litt tidlig, og vi hadde jo ikke så mye å finne på, så vi kjørte litt rundt, råååna litt... Så ser vi hele tekken gjengen på andre siden av gata. Da klikker det. Bloodhunter tar ned vinduet, og siker "EYYY FITTER PIKKER(og drar fingern)" Så hører vi "bubububu" Jo det var purken rett bak oss. I det øyeblikket der pisset bloodhunter på seg og jeg ropte etter "mamma" Så kommer hu pruk dama bort til bloodhunter(jeg som kjørte) og sier vi oppfører oss i trafikken :mad: Jo, det eneste jeg og blood fikk med oss at pruk dama var litt fin, men hun hadde bart. Jo det var morro

Andre folk som tok helt av, Spawn, med sin utrolige bryan, taunt hele veien, smuuud skills

Red_hawk, gern han også, hadde veldig fine comboer...bra på parking area..heh..smuud

hvem andre, jo bob og kompisen han, kule folk, god teknikk men ikke på helt samme nivå(de spille ikke så mye da)

NukleuZ: ohh jeg fikk ikke spille mot deg, eller en gang da..det var bare mashing:(neste gang, er litt redd kaz'en hans

Kim: Man, han tok enda mer av....helt konge å se på han...geeeern!!

Maddon og Jokke, tok også helt av, takk at dere gjorde det, elsker dere...

Sikkert noen jeg har glemt, som var helt konge kule...Blood spilte Violet, og gjorde det bra han også, fikk inn noen infi i arena...smuuud..


Alt i alt, helt konge kult å være med på noe slikt, Eaglejin spilte konge bra....trenger egentlig ikke å si mer om han....fortjente 2 plass


Nå kan noen andre skrive om meg..fordi jeg hadde en linse på meg:) og var
nerve vark :)


PS: Vi må legge ut kampene snart.... maddon må fikse det..
 
#63
Jevla dust, skal du ikke fortelle historien som er sann?. Det var du som ble redd jeg slappa helt av, mens du ble piss redd. Hu dama var ikke noe fin heller, så up yours


PS : du skrev mye feil, rediger
 
#64
Hehe, jeg heter agim (han som spilte med bryan). Ja det bar kult, håper vi gjentar dette engang og neste gang velger jeg en annen da jeg egentlig ikke skulle spille med bryan. Men men, det var kult i hvertfall. Forresten, gratulerer med seieren Atilla :tommelopp:
 
#65
Morro å lese hvordan det gikk, visste ikke at det skulle være så mange med der.
Spawn = BruceMaster, ya?
Kult at Atilla, Killer og Ømer var med da, forøvrig jeg som slo alle 3 ut av NM. :D Skulle nok ha kommet, sammen med Wallace og TrueOgre. Men men, får ta det når spillet er blitt bedre.. mao T5 (forhåpentligvis)!

Btw, Atilla: Spiller du fortsatt Jin?
Killer: Bryan?
Ømer: Law?

Måtte dere ha en og samme character igjenom hele turneringen? Tegn og forklar mer'a ØgleJon! :kul:
 
#66
Hør på han der a. Overlegene dritt til og med jeg hadde vært mer enn nok til å ta deg. Dine christie triks funker ikke lenger mot oss (meg, atilla, aksel og ømer) synd du ikke var med :p

Atilla = Paul
Aksel = Jin
Ømer = Law
Meg = Bryan
 
#68
Shinoru: Heh, var ikke meninga å virke overlegen, men det var bare en smule morsomt å tenke tilbake til NM i T4. Fordi etter T4 turneringa på Spiderman, så skulle de komme tilbake å ta meg i NM.
Og du må ikke tro at jeg bruker de samme gamle Christie triksa som jeg brukte i NM. Bruker noen av combo'ene, men jeg blir bedre og bedre etterhvert jeg og. Kunne feks brukt Marduk eller Lee, ut av mange.

Atilla med Paul ja, morro!
 
#70
Atilla vs Jinsama i NM var utolig gjevnt spilt, tror jinsama vant med en jab, husker ikke helt, tar kanskje feil nå. Men jo, det var konge bra spilt av alle som var på toppen der. Shinoru, jeg ville spille mot deg..men vi tar det neste gang...og mot aksel, egentlig vil jeg spille mot dere alle:) Og jo, har enda ikke spilt mot Jinsama........
 
#71
Opprinnelig skrevet av Shinoru@01.10.2004, 01.16
Spiller ikke noe rolle hvem du velger, vi knuser deg!
110703​
Heh, hvem er det som er kjepphøy her nå'a? :kul:

Kampen mellom meg og Atilla i NM var ganske close ja. Vi hadde en liten avstand i mellom oss, så løp jeg bort og low kick'a. Tok en stor sjanse ved å gjøre det, men det funka. Nok om NM!

Nilo: Skal sikkert få spilt mot deg en eller annen gang.
 
#77
Halla guttaboys!

Ja det var en kul turnering det, det tok sin tid men det var morsomt for det. Jeg selv forventet at jinsama skulle komme han oxo sånn at jeg kunne spille mot han igjen (revenge :D )

Men golden rule nr 1 er: ALDRI undervurder motstanderen din..da går ALT galt...

Uansett hvor bra en person spiller ALLE har en weakness, det er bare å finne hva det er. Men en ting er klart, for å bli konge og MASTER på tekken så må man spille bra med alle folka (team battle). En mot En er ikke lenger kult syns jeg..

Jeg håper å få spilt mot jinsama og nilo igjen en dag. Btw nilo, du er ganske gærn med Law, og jeg støtter alltid de som spiller med Law :D Bruce Lee forever baby...ehehehe..

Ømer
 
#78
Genial turnering og sånt ja. Bare kjipt at nervene drepte meg før kampene mine begynte.


Fakta: T4 er dårlig!
 
#79
la merke til at nervene tok knekken på deg ja.
mye bedre spill hjemme hos deg og eagle enn på turneringen.
synd det...
 
#80
Hallo folkens
Asalam Aleikum Turkuz, hvordan går det med alle her.
Syns det var kjempe gøy i går az, var litt kjipt at jeg og killer ikke kom lenger, fordi vi spilte kulest :p . Men neste gang tar vi dem ok ???? JinOrospoGabak som vi snakka om i bilen :ler:
Jeg må også lære å passe kjeften min, vertfall når purken er i nærheten :svette: men der i igjen så er her alle Fitter :tommelopp:
Seriøst det var kjempe gøy, så neste gang TIL MADDON og King**** må dere også være med på trekninga :tommelned:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.