Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her er Duke og jo.. *hehe*
Joa foretrekker T4 over TTT fordi jeg har spilt TTT så inni hamperæva mye.
Men så kan du jo si hvor mange ganger iløpet av et år vi møtes og spiller sammen og da? Og hvor mange kamper blir det da? 15-20 kanskje? Så jeg spiller ikke T4 mye. :D

Hvor har du vært i det siste'a Duke, du må sende over noen av de sanga du sendte meg, har fått ny PC.

Sitter hos Twin'sa nå, venter på at de skal bli ferdig å ete. Så er det rett hjem til meg og game'e litt div games. \o/
 
Dude!

Skal på fest og låner pc til en kamerat bare, de cd'ene har jeg sendt til twinsa i posten, så dem har det. Spør dem så får du cd'ene. Anyway, jeg har fått jobb på kinoen. Leverte søknad igår og fikk jobben en time senere! Så jeg kommer og besøker om en måned. Skal brenne mer stasj til deg da.

Men det blir da noe T4, når vi gamer T4 så tenker jeg ikke, det går på instinkt, plutselig så har vi spilt 50 kamper :) " Åssen i helvete skjedde det a?" "Øhhh.. Sett på VF da"
 
Opprinnelig skrevet av JINsama+01.10.2004, 21.16-->
<!--QuoteBegin-(Jinov)Phoenix
@01.10.2004, 19.37
seriøst spillet er lagd og spillet er spilt,men det er bare Jinsama som gjenstår,du er neste offer........forresten JINSAMA,hvis du ikke hadde likt tekken4 så hadde du ikke hvert med i noen turnering i det hele tatt,men å drille hele tia for å vinne en turnering?!?!og jeg husker fortsatt blod årene og all svetten du hadde på panna da vi spilte på NM OG Spiderman,som agim sier christie,lee eller Jin,bruk hvem du vil,VI ommøblerer deg!jeg satsa på at du skulle komme og men,,,,,disse gutte her hadde tatt deg og så jeg trukke vi hadde møttes uanse :ler: tt
110995​
*LOL* Hvem i all verden er du liksom..
Jeg stiller opp i alle fighting games turneringer, nettopp fordi sånne arrangemanger er kule. Stemmningen og alle folka som er rundt der ++
Er jo også morro at jeg som hater spillet (MERK: T4) skal vinne stort sett alle turneringer som arrangeres i det.. eller huh?
Blod årer og svette? Hva er det du går på? :blunk:
Hvor lenge tror du ikke jeg har hørt a folk skal om-møblere meg? Hva med å faktisk gjøre noe med det for en gang skyld'a?
111041​
[/b]
Jeg skulle gjerne ha fått sjansen til å (om-møblere) deg men du kom ikke til den partyen,regna med at du skulle komme liksom,forresten det er tekken jeg prater om ikke real time,er ikke så barnslig.(tilfelle du har misforstått) men hvis det blir no turnering eller party what evah sørg for at du kommer(med sticken din) så kan vi jo avslutte dette.hva jeg går på???FITTE er det jeg går på,synd du har gått glipp av det du hadde sikkert svetta litt mindre på NM :svette: :tommelned:
 
Hey gutta vi må få ordnet en ny Turnering,jeg syns det var ekstremt morsomt :D Håper at Jinsama kommer neste gang hadde hvert morro å ta Nmester'n :tommelned: .Og la det bli 100kr mer morro med mass Pott :rulleøyne:
 
supo, jeg vet, han ser helt rå ut, men beste av alt, du kan fikse flere ting på han, det viste du sikkert, tekken5 kommer til å ta helt av. Og jo, sett igang noe tekken greier da....så kommer jeg seff...:)



denne er kul den også da, supo, seriøst, vi må ta noen kamper snart
 
Damn den var kul den og. Jada nilo vi må spille mot hverandre igjen, det var ganske intens kamp mellom oss to :tommelopp: Når skal du dra til militæret a?
 
heh..jeg drar den5 okt...er snart..men jeg er jo hjemme i helgene osv...så bare si ifra når du har lyst til å spille...kan jeg ta med hamdi også...kanskje vi kan spille sammen med en som heter spawn også.... Men det var en intens kamp ja....
 
Faen fikk ikke jeg noen klem a'

Hehe, synd vi ikke fikk spilt skikkelig Nilo :(

Go team lørenskog yeah :p


Sorry for seint og tamt svar bare orker ikke krangle angående spilla :p Og jeg måtte kjøpe ny pc :p hehe...


Nei lørenskog crewet... Si ifra når vi skal møtes igjen a... Skal jeg gidde å rydde rommet mitt... Har 2 soffar, en seng, og kan lett henter mer sitteplasser fra stua :p Siden da kan vi sitte 10 stk. og spille så kan eagle og hawk ta med prosjekter osv. (Ja jeg skal skifte laken osv. på senga)
 

EagleJin

Bear Necessity
Ey! NukleuZ! Das kaz!
Kranglinga hører med. Har nesten blitt å påstå at T4 er dårlig etter en turnering hvor på fler og fler krangler og begynner med de usakligste personangrep :p

Jau, vi får samle team Lørenskog. Skal bli tøft. Vi fikser nok prosj om du fikser laken :p
 
Opprinnelig skrevet av SilentBob@01.10.2004, 17.52
alle har hørt om britney spears. betyr det at hun er flink...

forresten bloodhunter: du er en fitte :svette:
110957​
HEY!! DON'T F**K WITH BRITNEY!!!

Sleng så mye dritt dere kan om arena infinities, cheapness osv, men ikke kødd med Britney!!

Ellers vil jeg takke alle 19 som møtte opp og gjorde turneringa såpass kul som den ble. Jeg lover at neste gang skal organiseringen være enda bedre og forhåpentligvis holdes den også i Spidermans lokaler. Og blood, ja da, vi skal være med på trekninga vi også :rulleøyne:

Det var ikke nervene som ødela for meg, heller det at jeg mista nervene mine i den siste gruppa. Piece of cake tenkte jeg og fikk deng så det holdt. Hadde jeg vist det skulle jeg unlatt å whoopa ass'n på Kim og latt han gå videre med Kazuya..

Det var litt cheapness tilstede også, men T4 er tross alt litt cheap så det er greit for min del. Takler man det ikke er det kjipt for deg (les meg). Den jævla d+1+2 til atilla var hard å komme rundt ja, prøvde dobbel og trippel ss, men den tok meg hver gang <_< Jeg hadde fulgt med på atilla spille og forventa faktisk demolitian man komboene mot meg og gikk ut ifra at nå kommer den, så kom d+1+2 og da tenker jeg NÅ kommer den så kom d+1+2. Shit happens. Ja ja, neste gang skal jeg være Yoshi og flashe meg ut av trøbbel :kul: Da skal jeg utelukkene satse på flashy gameplay, techrolltraps og forvirring.

Igjen takk til alle som møtte opp. :tommelopp:
 
Kom igjen da maddon flashy er stil ;) hehe morro også...

Men takk for å delta bare ;) Det var da morro! :D
 
Hehe..skulle vært Yoshi ja maddon. Det er hvertfall garantert stil stort sett pga en enkel grei sak som tas med 1+4 :D (move-stealer). Bare å bruke den å Yoshi-combos pleier å resultere i ganske mye stil.

Neste gang skal jeg også satse mye mer på flashy gameplay enn å sikre meg (noe som skjedde litt av). Men også humiliating-stuff som å feks ta motstanderen med en vanlig 1 i combo's, eller få'n inn i veggen. Slike ting er jo alltids hyggelige :p
 
Kast han i veggen og drep han.... Iaffal med kaz hehehe...

Med 1+4 med yoshi så har han vel 840 triks :p Du får vise meg yoshi maddon ;)
jeg var forresten han andre tælpen med kaz :p Snakka litt med deg på røykerommet hehe :p incase you wondered
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@05.10.2004, 11.50
Kast han i veggen og drep han.... Iaffal med kaz hehehe...

Med 1+4 med yoshi så har han vel 840 triks :p Du får vise meg yoshi maddon ;)
jeg var forresten han andre tælpen med kaz :p Snakka litt med deg på røykerommet hehe :p incase you wondered
112401​
Den er grei, vi får ta med spawn endag og game litt hos meg da.. Eller deg el han om d er enklere..

Hva med i morgen
 
Opprinnelig skrevet av maddon+05.10.2004, 12.37-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@05.10.2004, 11.50
Kast han i veggen og drep han.... Iaffal med kaz hehehe...

Med 1+4 med yoshi så har han vel 840 triks :p Du får vise meg yoshi maddon ;)
jeg var forresten han andre tælpen med kaz :p Snakka litt med deg på røykerommet hehe :p incase you wondered
112401​
Den er grei, vi får ta med spawn endag og game litt hos meg da.. Eller deg el han om d er enklere..

Hva med i morgen
112431​
[/b]
Jeg har ikke ryddet rommet mitt enda så det blir hos deg eller han... Hehehe... Noe god plass hos deg? Dere kan få innføre meg litt i TTT igjen... Begynner å bli så lenge siden... Kan spille hos en kompiss også hvis det er muligheter.. Men da kan vi trenge en ps2 maskin og TTT som støtter 60hz..
 
Jeg har ikke ryddet rommet mitt enda så det blir hos deg eller han... Hehehe... Noe god plass hos deg? Dere kan få innføre meg litt i TTT igjen... Begynner å bli så lenge siden... Kan spille hos en kompiss også hvis det er muligheter.. Men da kan vi trenge en ps2 maskin og TTT som støtter 60hz..
Spiller heller lite TTT jeg :usikker: men det er god plass til fire stk hos meg ihvertfall, jeg kan ta kontakt med spawn og høre om han joiner oss..
 

EagleJin

Bear Necessity
Får vi se noen av kampene fra turneringen? :)
Men ikke finalen da... :p
 
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@05.10.2004, 15.36
Får vi se noen av kampene fra turneringen? :)
Men ikke finalen da... :p
112580​
Jeg får ikke lagt det ut selv, men om du gidder å hjelpe (les, legge filmen ut på nett) meg så tar jeg gjerne turen innom en kveld med memory kortet. Kanskje jeg tar med brodern også..
 

EagleJin

Bear Necessity
Jeg har tilgang til host for kampene. Eneste jeg mangler er en ledig kveld :(
 
Status
Stengt for ytterligere svar.