Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blood: Alle vet at jeg er stor i kjeften? Hva er jeg stor i kjeften om? Du har ingen grunnlag for å si det om meg. Har jeg sagt noe personlig om dere til andre? Har jeg i det hele tatt gjort dere no? Nei!
Og hvorfor har det seg sånn at dere som er imot meg, er de folka som nekter plent på at VF er bedre enn Tekken.. fanboyism'en tar over? Og det var "dere" som gjorde det emnet her til et VF VS Tekken topic.

Har ikke slengt noe piss til noen, og ingen har trua meg med deng. Isåfall så kan de bare prøve, hadde vært show.
Om det er mange her som ikke liker meg, helt greit! Trenger ikke en fan-club av 14-åringer. De fleste her inne er i den aldersgruppa.
Kan ikke huske å ha snakka med deg i NM. Om jeg bytter roller når jeg er på nett eller ikke, tror ikke det. *haha* Snakk med meg i rl så får du høre akkurat det samme.. nettopp fordi jeg ikke gidder å BS'e rundt med folk. Klarer ikke folk meningene mine så er det deres problem.

Den derre Afrika sammenligningen din.. no comment. *lol*
Hawk svarte nok på det for oss begge.

Thank you!
 
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@01.10.2004, 19.37
seriøst spillet er lagd og spillet er spilt,men det er bare Jinsama som gjenstår,du er neste offer........forresten JINSAMA,hvis du ikke hadde likt tekken4 så hadde du ikke hvert med i noen turnering i det hele tatt,men å drille hele tia for å vinne en turnering?!?!og jeg husker fortsatt blod årene og all svetten du hadde på panna da vi spilte på NM OG Spiderman,som agim sier christie,lee eller Jin,bruk hvem du vil,VI ommøblerer deg!jeg satsa på at du skulle komme og men,,,,,disse gutte her hadde tatt deg og så jeg trukke vi hadde møttes uanse :ler: tt
110995​
*LOL* Hvem i all verden er du liksom..
Jeg stiller opp i alle fighting games turneringer, nettopp fordi sånne arrangemanger er kule. Stemmningen og alle folka som er rundt der ++
Er jo også morro at jeg som hater spillet (MERK: T4) skal vinne stort sett alle turneringer som arrangeres i det.. eller huh?
Blod årer og svette? Hva er det du går på? :blunk:
Hvor lenge tror du ikke jeg har hørt a folk skal om-møblere meg? Hva med å faktisk gjøre noe med det for en gang skyld'a?
 
For å bare komme med en ubrukelig kommentar jeg også: Hvis man bare kan death fist, d+1,2 og d+1,4,2:1+2 (trenger ikke jf" og f,f+2:1 og d+1+2 med Paul så kan man vinne. Rett og slett pga at han er cheesy.
Kanskje jeg skal lære meg og mestre f,f+2, b,f+2*+3,b,f+3 med Kuma, så kommer jeg i samme gruppe som Paul-spillere.
Uansett om hva som kunne ha skjedd og hvordan folk spilte: Paul vant, og bra spilt!

Nilo: Sorry, men den triple fang (hvis det er det som er b+1,1,2) så ser jeg ikke så mye ekstra med den. Bare et slag annerledes før han går tilbake. Niks, kalles ikke direkte flash-skills det, men likevel. Jeg sier ikke at det er dårlig, bare at det har blitt sett så ekstremt mye, at det ikke regnes som noe spesielt.

Siste kommentar (for nå): Spilte for ikke så lenge siden mot et par som ikke har spilt Tekken på LENGE. En slutta med Tekken for 4 år siden (eller no), men likevel gruste han meg. Hvis de bare hadde spilt litt innimellom (altså en gang hver 6 måned) så hadde de sikkert grisedengt de fleste.
JINsama (som jeg kjenner'n igjen) er en som sitter på ekstreme skills fra før, og spiller så å si ikke Tekken lenger (ikke T4 hvertfall, eller? :p) men likevel sitter'n på skills som jeg nesten bare kunne drømme om. Hvis han er i slaget hadde de fleste her bare kunne lagt fra seg kontrollen (hvis ikke T4-cheapness kom inn.
Hvis JINsama, TrueOgre og Wallace hadde blitt med i turney'n hadde jeg ikke tvilt på hvem som hadde kommet til sluttspillet, for å si det sånn.
*Hail to old Tekken-guys!*

-----------------------------------------

Dette emne er dedikert til turneringen som var, så ikke vits i å lage mer diskusjoner ut av det regner jeg med.
 

EagleJin

Bear Necessity
Folkens:
Slapp av! Dere tar jo mer av her enn verdensbefolningen etter den første månelandingen!

Hawk: la dem like T4, så får vi holde oss til hva som passer oss bedre. Tag er bedre enn T4 for evig og alltid :p
Og faktisk.. b+1,1,2 eller b+1,1~f gjør comboen mye vanskeligere.. *angre litt på tidligere uttalelse :flau:*

Turneringer er som regel konge å delta i. Det stilles ingen krav til skills for å delta i slike arrangementer. Heck, jeg deltok i NM i Halo for moroskyld fordi det er kult å møte andre gamere og oppleve stemningen ved arrangementene. Men vi må også få lov til å nevne at spillet ikke lever opp til tidligere utgivelser eller ikke, uten at atombombene slippes over oss.

Uhm.. ja.. Dette blir for teit.

Shinoru: kanskje vi skulle tatt team battle i finalen :p
Får ta det neste gang (om det blir) :). Er uansett hevnlysten etter turneringen :p
 
Shinoru: kanskje vi skulle tatt team battle i finalen  :p
Får ta det neste gang (om det blir) :). Er uansett hevnlysten etter turneringen  :p
Hvem spilte du med?

Heh, skulle ha vært team battle denne gangen, da kunne vi se hvem som er best.
 

EagleJin

Bear Necessity
Vel.. Jeg er EagleJin. Spilte "finalen" mot deg med Jin.

Om vi hadde spilt Team Battle ville jeg nok spilt disse (i kronologisk rekkefølge):
Heihachi, Kuma, Craig, Kaz, Jin, Ed, og muligens Paul og Lee.
Bare for å prøve å spille så ost som over hodet mulig :p

Blir neste turnering Team Battle da..
4 chars hver i grunnspillet, og 6 i sluttspillet, og 8 i finalen.. yay :D
 

EagleJin

Bear Necessity
*Lese oppover for å forstå sammenhengen*

Ah, ok :flau:
Jaja.. får prøve denge han neste gang i Team Battle da :p
 

EagleJin

Bear Necessity
hehehe, skal nok bli vanskelig, ja. Sleit egentlig nok mot hans Paul. Men men.. Jeg slo han en kamp i hvert fall :p
 
Hawk har du vært i Afrika ????
Nei tror ikke det, men det har jeg.
Og når det kommer til spilling JinSama eller Eaglejin eller rayjin eller kukostjin(finne på noe mer orginalt). Så har dere ikke liv, sorry az men masse rart folk kan finne på.
Damer er jo klart mye bedre en tvspill, hallo ?
Jinsama ingen av gutta her er 14iss, vi er alle over 18 år gamle. Vi har også fått oss noe vi kan skryte om,¨ :tommelopp:

Jinsama(NarkoSama) dra ut på byen, møter du ei dame så sier du jeg er T4NM mester. Like she cares, ikke vil du få deg noe heller fordi du ser ut som en dopvrak :tommelned: Alle her veit at du har krangla med en kar her, som trua med å banke deg. Fordi du var så frekk i kjeften, husker fint skjøl at topicen ble stengt

Hawk og Eaglejin
Han som vant spilte faktisk, med stil og var ganske orginal. Dere må slutte med whininga, husker også at du sa at VF4 var jevlig kjedelig og lame. Du sa også at du digga tekken4, og at dere ikke hadde noe imot bug fordi det var så kjempe kult. Hallo dere begge brukte T4 T-skorte, men der igjen så har jeg ikke noe imot dere 2. Syns dere er faktisk kjempe kule begge 2
 
Enig med blood der eaglegutta er kule :)

PS: jeg er mester her, banker dere alle hvis jeg ikke hadde hatt et liv :p
 
Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@02.10.2004, 01.53
Jinsama ingen av gutta her er 14iss, vi er alle over 18 år gamle. Vi har også fått oss noe vi kan skryte om,¨ :tommelopp:


111175​
er vell mere en holdning, enn en alder
 
Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@02.10.2004, 01.53
1: Jinsama(NarkoSama) dra ut på byen, møter du ei dame så sier du jeg er T4NM mester. Like she cares, ikke vil du få deg noe heller fordi du ser ut som en dopvrak :tommelned:
2: Alle her veit at du har krangla med en kar her, som trua med å banke deg. Fordi du var så frekk i kjeften, husker fint skjøl at topicen ble stengt
111175​
1: Hva i all verden har det her med saken å gjøre? *anmerkning anybody?*

2: Hvis alle her veit det, så er jeg den eneste som ikke vet det, kom med navnet på den personen eller hold kjeften din. Eneste som renner ut av kjeften din er usakligheter.. forbanna staner!

Begynner å bli drittlei sånne som deg. :tommelned:

Du rakker ned på meg, på hvilket grunnlag? Og hvor er moderatoren på det topicet her, gått for langt kanskje? Eller er det ok at jeg blir rakka ned på her? Eier du ikke skillz i Tekken så la det gå utover andre.. :blunk:
 

EagleJin

Bear Necessity
Lol

Blood: Om du leser hva jeg skrev tidligere om han som vant ser du at jeg faktisk sa han har skills.
og angående VF4-saken.. Både Hawk og jeg mente VF4 stinka, men da hadde vi ikke en gang prøvd å sette oss inn i det. Nå som vi begge har gitt det en sjanse digger vi det! Hadde ikke giddi å arrangere VF-gathering ellers. T4-t-skjorte er bare kult, men den legger desverre ikke til ekstra gameplay i T4 :(
og jo, Afrika har eget SC2-, Tekken-, GG- og VF-miljø. En trenger ikke å ha vært der for å skjønne det.
og om du ser hva nicke mitt er nå, så er det ganske originalt :p
Nilo, Blood: Anyway.. :kos:

JINsama: Det er ok at du blir rakka ned på, siden du tydeligvis har vært trua på forumet før. Uhm.. ja.. (ironi det her om noen skulle lure)
 

Endre

Ødela forumet
Tekken 4 er no' dritt. Go JINsama!

Det er også fint om dere unngår personangrep, folk må ha sine egne meninger. Jeg skjønner at dere kanskje er litt forbanna og sjalu på JINsama, men dere får bare svelge at han vant NM, sånn er livet.
 
Eaglejin hvem Afrikanske land spiller VF4 ?
Ok greit kanskje jeg gikk for langt der, var litt slem sorry Jinsama. Jeg var litt full i går, hadde akkurat kommet meg hvem fra en fest. Men jeg kan ikke skylde på drikkinga, så da sier jeg unnskyld. Men jo har vært i Egypt,Algeri,Marocco,West-Sahara,Gana og Mauritania
dissa landa har akkurat fått seg PS2, men ikke PS2 spill. Og di fleste har ikke råd til det, fordi dem er for fattig. Men det som går der er T3,T4 og King Of Fighters, Arcade spill alltsa
 
Faen ass. jeg er forbanna og sjalu på Jinsama azz, han vant jo NM. Han er faen ikke noe verdig vinner og jeg liker å danse med gutter..... Fan azz jeg er så dårlig i tekken nå azz, jeg suger azz, Bloodhunter er fan azz...

GI FAEN ALLE SAMMEN LA OSS KOZE

:* til bloodhunter
:kos: til Jinsama
:kos: Eaglejin REd_Hawk
:kos: Ømer, Atilla, Killer og agim
:kos: og alle andre i verden og på forumet
 
Øhøøø... Hvor er fightingdelen?

Nå skal jeg dele en hemmelighet med dere, hver gang jeg og JINsama spiller Tekken så foretrekker han T4 istedenfor TTT. *høhø*

Og vi spilte mye av det forrige gang. ^_^
 
Status
Stengt for ytterligere svar.