Tekken 4 turnering 30 September

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
#81
Blood: Spilte du kulest?? kanskje.. Siden du var eneste som fikk inn arena inf. combo :arenatommelopp:

Red Hawk har rett.. T4 suger så ekstremt (som om det var noe nytt :p). Så noen bra eksempler på dette da red hawk dro opp pillarcombos i parking arena, haha! Ser så gruelig teit ut :p

------Turneringen-------
vi var hele 19 stk (dvs 950 i premiepotten)

- maddon delte inn i 5 grupper, 4 i hver
- alle i hver gruppe spilte mot hverandre (best av 3) (wee)
- de to beste fra hver gruppe gikk videre

Sluttspillet:
Vi var fem stk. igjen (på grunn av noe gruppestuff), og her igjen skulle alle spille mot hverandre. og det var det...

Og her (i sluttspillet) var det de største feilene kom til syne. Nerver ødela for noen (meg inkludert), og noen hadde for mye camambert på brødskiva. Absolutt kaos! :p

Til alle deltakerne:
Bra spilt! Håper vi ses igjen til neste turnering (som forhåpentligvis IKKE blir T4 :p).

En ting jeg virkelig likte i går var at alle viste sportsånd både før og etter kampene. Blir også mye morsommere slik.

Men golden rule nr 1 er: ALDRI undervurder motstanderen din..da går ALT galt..
Fakta: T4 er dårlig!
Hehehehehe... Trykk ALT+T4..


Team Lørenskog (dere vet hvem dere er): neste gang er det vi som skal spille om toppremien ;)
 
#82
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@01.10.2004, 11.22
Hehehehehe... Trykk ALT+T4..
Hahaha

Det er moro at folk setter igang slikt som dette. Gaming-miljøet i Norge er for anonymt, og det tregner å samles. Jeg hadde blitt med om jeg hadde vært bedre i Tekken, men jeg trenger omtrent 4 intensive mnd. for å forbedre meg, og det orker jeg ikke. (hvertfall ikke for Tekken 4 :p )
 
#83
Da kan du kanskje begynne med å forberede deg til TTT-turnering SortUlv :tommelopp:

Har blitt ganske mye av T4 i det siste, så Norges gamer-miljø har omtrent ikke hatt noe av TTT, noe som er ganske skuffende. Får vel se hva det blir til, men en turnering kommer en gang hvertfall. Det er sikkert, men bare ikke når, hvor eller hvem som arrangerer...


JINsama: Du burde ha vært der. TrueOgre og Wallace også. Da hadde det blitt litt mer flashy game :kul:
Bare sørg for å bli med i neste turnering som skal være, så får vi se hva det blir til da..

ALT+T4: ALT står for alternative, og T4 er jo T4. Alternative T4 blir da TTT2 (men bare mye bedre da..) :p
 
#84
Vet du hva, det var en del som spilte så fattig at det ikke er mulig. Altså, cheap med andre ord. For eks. red hawk (no offense) når han klarte å få motstanderen i hjørne hvor han ikke traff veggen. Det eneste du gjorde der var bare å trykke firkant helt til han døde, veldig cheap.
Nilo og bloodhunter spilte ganske bra, med stil faktisk. Ikke mange jeg har sett som faktisk bruker infinity i en turnering, stå på gutta :tommelopp:
 
#85
Opprinnelig skrevet av supo+01.10.2004, 01.45-->
Jeg håper å få spilt mot jinsama og nilo igjen en dag. Btw nilo, du er ganske gærn med Law, og jeg støtter alltid de som spiller med Law :D Bruce Lee forever baby...ehehehe..
Ømer
110721​
[/b]

Ømer, du er min long lost bror, jeg og du, sammen med resten av gjengen. Ta noen kamper. Jeg må se mer av deg med law, og takk, du spilte faen meg kult du også. Liksom det er ikke noe kult å vinne hvis man spille cheep, seff så vinner du og det er hele poenget med spillet, men å spille med stil og vinne, da er du en true master!! Og hvis du spiller med stil og taper, mener jeg det er kulere.

Og som bloodhunter sa Asalam Aleikum Turkuz og JinOrospoGabak, lenge leve tekken miljøet i norge!!! Ømer, vi to TTT turnering, baby. love yah ^_^

<!--QuoteBegin-Red Hawk
@01.10.2004, 09.11
Fakta: T4 er dårlig!
110759​
Ooookey, tror det er lite vits å si det Red_Hawk, selvom du ikke kom så kjempe langt denne gangen som du gjorde sist gang, så betyr det ikke tekken er dårlig, du spilte jo det selv i går, en ting som er jævlig dritt når folk sier det...men samme faen, gidder ikke å starte med dette igjen. Hvis du mener ikke spillet er bra, ikke spill det. Hver eneste gang en eller annen sier at tekken er dårlig, er det som om noen stikker en nål i hjerte mitt :p

Og Eagle, jeg skjønner hva du mener mente med den siste finale kampen.... :svette:

Shinoru: heh...vi skal stå på som faen, og dere må ta av helt også....

Og jo, en ting til, jeg vant i bordtennis der!!! Mot Blood, Bob, og en annen jeg ikke husker navnet på, men han spilte med Jin, og var kul. HAHA!!! JEG VANT I NOE DA :blunk:
 
#87
Opprinnelig skrevet av Shinoru@01.10.2004, 11.20
* Altså, cheap med andre ord. For eks. red hawk (no offense) når han klarte å få motstanderen i hjørne hvor han ikke traff veggen. Det eneste du gjorde der var bare å trykke firkant helt til han døde, veldig cheap.

* Nilo og bloodhunter spilte ganske bra, med stil faktisk. Ikke mange jeg har sett som faktisk bruker infinity i en turnering, stå på gutta  :tommelopp:
110785​
Så Arena Infinity combo er ikke cheap? *LOL* Det er ikke som det trenger skillz ihvertfall. Herregud, du trenger bare en rett vinkling, så er skammen igang. :tommelned:

Laststance: .... :blunk:

Red Hawk: Var jo endel av TTT for noen år tilbake, faktisk ganske mye og! Men i det siste, så går det jo i VF og SF.. for de fleste som drev med Tekken. Bare de som absolutt ikke vil innse at T4 ble crap som holder igjen på spillet.
Men uansett, når er neste turnering? Er det noe planer allerede, eller bare "snakk" so far?
 
#88
Så Arena Infinity combo er ikke cheap? *LOL* Det er ikke som det trenger skillz ihvertfall. Herregud, du trenger bare en rett vinkling, så er skammen igang. thumbdown.gif
Heh, faen ikke cheap det der når man faktisk gjør med stil, forhold til andre som tror de er gode med infitiy samtidig så bruker de firkant, trekant hele veien.
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
Opprinnelig skrevet av Nilo+-->
Og Eagle, jeg skjønner hva du mener mente med den siste finale kampen....[/b]
Den kampen gikk rett vest for min del, ja, hehe. Spilte jo grisedårlig da.

Opprinnelig skrevet av Shinoru@01.10.2004, 12.20
For eks. red hawk (no offense) når han klarte å få motstanderen i hjørne hvor han ikke traff veggen. Det eneste du gjorde der var bare å trykke firkant helt til han døde, veldig cheap.
110785​
Lol! Hva er vitsen med å gjøre noe annet når spillet tillater slikt? Samme gjelder Paul-spilleren (no offence her heller), men bruken av d+1+2 er så ovredreven, og den går jo til og med inn low så sant motstanderne ligger bittelittegranne over bunnpunkt. Men fult lovlig å bruke, men så grusomt ost! Jeg sier ikke at han ikke har skills i T4, for det viste han tydelig at han har med TE, reaksjon med reversals og stort sett riktig bruk av teknikker.
og alle som har spilt en del T4 kan ikke komme fra at det er fullt av innsekter (bugs) i reaksjonsmåtene og div. At spillet er dårlig er ikke noe forsvar for at en ikke spilte fullt så bra, men det er fakta.

Red Hawk var en av de få som prøvde å spille flashy, og ikke bare spille safe. + at han gjorde 1,2,3, 1,2,3 i pillarcomboene, som også var de eneste gangene han dro en cheap taktikk. Ville ikke blitt ferdig med omgangen ellers :p

Nilo: Når en først skal delta i en turnering er det greit å være litt dreven i spillet :p

JINsama: Totally! Men Blood har skills når det kommer til å sette opp til arena infinity. Det skal han ha for :tommelopp:

<!--QuoteBegin-Shinoru

Heh, faen ikke cheap det der når man faktisk gjør med stil, forhold til andre som tror de er gode med infitiy samtidig så bruker de firkant, trekant hele veien.
Ehm.. Hva blood gjorde i sin arena inf.:
1,2~f, 1,2~f, ssl~1,2~f, 1,2~f, ssl~1,2~f (...)
og så heeeelt mot slutten: "Et eller annet bøll med 3 eller 4"
Hvor finner du stil og hyperskills i det der? Men.. fremdeles bra gjort av blood å få den inn.

Så langt er det bare "snakk mellom eventuelle arrangører" om TTT-turnering, men det er dette Tekken-Norge trenger nå. Tag-fansen har vært spredt lenge.. for lenge :(
 
#90
Hvis du hater, Tekken4 så ikke spill det :tommelned: VF4 suger noe helt for jevlig. Og ikke bare det, du er også veldig frekk i kjeften Jinsama(JinØkuz).
Infinity med stil, er ikke det samma som Infinity uten stil :tommelned:
Gammal er du !!! 22 - 25 tenker jeg

Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv


Til alle dere andre kul gjeng må jeg si :D Alle smilte og var kjempe glade.
Fint at dere skjønte, at jeg bare kødda i går når jeg dissa ;) Alle som spilte var faktisk kjempe gode !!!

PS : Skal ikke få Purken etter meg neste gang :ler:
 
#91
Og jo, en ting til, jeg vant i bordtennis der!!! Mot Blood, Bob, og en annen jeg ikke husker navnet på, men han spilte med Jin, og var kul. HAHA!!! JEG VANT I NOE DA :blunk:
110809​
heh. neste gang nilo, neste gang tar jeg deg [/slemmingfrainspetorgadgetstemme]
jeg bare tulla da. jeg knuser deg i bordtennis
:ler:
 
#92
Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@01.10.2004, 16.43
Hvis du hater, Tekken4 så ikke spill det  :tommelned:  VF4 suger noe helt for jevlig. Og ikke bare det, du er også veldig frekk i kjeften Jinsama(JinØkuz).
Infinity med stil, er ikke det samma som Infinity uten stil :tommelned:
Gammal er du !!! 22 - 25 tenker jeg

Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv


Til alle dere andre kul gjeng må jeg si :D  Alle smilte og var kjempe glade.
Fint at dere skjønte, at jeg bare kødda i går når jeg dissa  ;) Alle som spilte var faktisk kjempe gode !!!

PS : Skal ikke få Purken etter meg neste gang  :ler:
110922​
ohh jo en ting til, som vi alle her veit. Eaglejin og Redhawk Forguda T4
dere skriver masse piss om T4, først nå som dere har tapt !!!
 
#93
Halla gutta!!!

Mye bra gaming i går, Nilo klikka med Law....Smuuud.
Synd jeg ikke gikk videre men jeg tar revange neste gang, Prøvde for mye på Taunt komboene til Bryan.

Har lyst til å sette i gang en TTT tourney hvis det er interesse fordet.

Takk til Maddon som arrangerte det hele og takk til alle som hadde guts til å møte opp......
 
#94
Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@01.10.2004, 16.43
1: Hvis du hater, Tekken4 så ikke spill det  :tommelned: 
2: VF4 suger noe helt for jevlig.
3: Og ikke bare det, du er også veldig frekk i kjeften Jinsama(JinØkuz).
4: Infinity med stil, er ikke det samma som Infinity uten stil :tommelned:
5: Gammal er du !!! 22 - 25 tenker jeg
6: Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv
110922​
1: Spiller det heller ikke så jævlig at det gjør noe.. :blunk:
2: Grunnlag...? gimp
3: Nevn frekkheter som jeg kommer med bortsett fra den posten her, idiot!
4: Infinity er Infinity samme faen hvordan man gjør det, enten om Hawk tar 1,2,3 eller om Blood tar 1,2~f.. eller Nilo's Law Infinity for den saks skyld. Same shit different hairstyle!
5: Har det noe å si?
6: Forbilde? Javel.. da råder jeg dere til å ligge unna T4. Er vel det forbilder gjør, setter GODE eksempler?
 
#95
Opprinnelig skrevet av JINsama+01.10.2004, 17.12-->
<!--QuoteBegin-BLooDHunTeR
@01.10.2004, 16.43
1: Hvis du hater, Tekken4 så ikke spill det  :tommelned: 
2: VF4 suger noe helt for jevlig.
3: Og ikke bare det, du er også veldig frekk i kjeften Jinsama(JinØkuz).
4: Infinity med stil, er ikke det samma som Infinity uten stil :tommelned:
5: Gammal er du !!! 22 - 25 tenker jeg
6: Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv
110922​
1: Spiller det heller ikke så jævlig at det gjør noe.. :blunk:
2: Grunnlag...? gimp
3: Nevn frekkheter som jeg kommer med bortsett fra den posten her, idiot!
4: Infinity er Infinity samme faen hvordan man gjør det, enten om Hawk tar 1,2,3 eller om Blood tar 1,2~f.. eller Nilo's Law Infinity for den saks skyld. Same shit different hairstyle!
5: Har det noe å si?
6: Forbilde? Javel.. da råder jeg dere til å ligge unna T4. Er vel det forbilder gjør, setter GODE eksempler?
110935​
[/b]
Jimsama alle veit, at du er kjempe stor i kjeften du har vært frekk flere ganger. Hvis jeg husker riktig så var det en kar her, Som du hadde slengt så mye piss til. At han trua med å banke deg

Tror det er en del her, som ikke liker deg Jinsama ? Sorry az men du kan være litt tøff noen ganger. Husker når jeg snakka med deg når det var T4-NM
Du var jo så snill/kul. Men folk bytter jo roller, når dem er ute,inne, og nette

Hvordan kan jeg bevise at VF4 ikke er noe bra !!!
Dra til Afrika spør om dem har hørt om VF ?
eller dra ut på byen, spør der om dem har hørt om VF4 ?
men hvis du snakker om Tekken, så veit jo alle hva det er. Hvorfor ??? jo fordi det er en faktisk en kjempe bra spill

THANK YOU
 
#96
alle har hørt om britney spears. betyr det at hun er flink...

forresten bloodhunter: du er en fitte :svette:
 
#97
Opprinnelig skrevet av JINsama+01.10.2004, 15.53-->
Opprinnelig skrevet av Shinoru@01.10.2004, 11.20
* Altså, cheap med andre ord. For eks. red hawk (no offense) når han klarte å få motstanderen i hjørne hvor han ikke traff veggen. Det eneste du gjorde der var bare å trykke firkant helt til han døde, veldig cheap.

* Nilo og bloodhunter spilte ganske bra, med stil faktisk. Ikke mange jeg har sett som faktisk bruker infinity i en turnering, stå på gutta  :tommelopp:
110785​
Så Arena Infinity combo er ikke cheap? *LOL* Det er ikke som det trenger skillz ihvertfall. Herregud, du trenger bare en rett vinkling, så er skammen igang. :tommelned:

110900​
[/b]
Må si meg ganske så enig med JINsama her. Infinity i arena er like kjipt, men bae en annen bane. Man trenger riktig vinkling i pillar-combo, også i arena infinity. Større forskjell er det ikke.
Blood hadde ikke så mye stil akkurat heller. Hvis man skal dra fram infinity med FLASHY spill så ser man på Raijin (tror det var navnet) sin infinity. Ellers er det samme om man drar 1,2, 1,2 , 1,2,3, 1,2,3, 1,2,3 og alt det der.


Opprinnelig skrevet av NiloPilo@01.10.2004, 12.33
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@01.10.2004, 09.11
Fakta: T4 er dårlig!
110759​

Ooookey, tror det er lite vits å si det Red_Hawk, selvom du ikke kom så kjempe langt denne gangen som du gjorde sist gang, så betyr det ikke tekken er dårlig, du spilte jo det selv i går, en ting som er jævlig dritt når folk sier det...men samme faen, gidder ikke å starte med dette igjen. Hvis du mener ikke spillet er bra, ikke spill det. Hver eneste gang en eller annen sier at tekken er dårlig, er det som om noen stikker en nål i hjerte mitt :p
110809​
Sorry, men må skuffe deg. Liten vits i å dra ned stemningen der opp mens tinga skjer, men jeg ble ganske lei T4 lenge før det siste skjedde. No offence, men Paul spilte bare way of cheapness! Så ikke en gang en eneste flashy combo. Når en ligger nede i en liten bakke, Paul tar d+1+2 og treffer så betyr det likevel at T4 er det beste spillet. Plus at det skjedde så mye før både på turneringa og under oppvarmingsrunden som blant folka som var hos Eaglejin og meg før vi dro opp. Og ingenting av det burde ha skjedd. Skammelig.
Og, det kan man vel si var en av de større grunnene for at jeg kjørte av pillar-cheapness når jeg fikk sjansen.

Vanligvis pleier jeg å satse på flash og humiliating ved å spille, men av å se visse ting litt for mye, og folk som ikke en gang prøver å dra i gang noe litt mer heftig enn T4-cheapness hele veien, blir det litt vanskelig til tider...

Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv
Må bare kommentere. Noen ser fakta, og prøver å beskrive det. Andre er blinde.

Hvordan kan jeg bevise at VF4 ikke er noe bra !!!
Dra til Afrika spør om dem har hørt om VF ?
eller dra ut på byen, spør der om dem har hørt om VF4 ?
men hvis du snakker om Tekken, så veit jo alle hva det er. Hvorfor ??? jo fordi det er en faktisk en kjempe bra spill
I Afrika har de hørt om VF.
På byen finnes stort sett fortapte mennesker, så ikke regn med noe fra dem.
Alle vet hva Tekken er siden Playstation var den konsollen som folk likte best. VF har vært mer annonymt bare, men da det kom til PS2 som VF4 trodde folk at det bare var noe sånn som ikke ble vellykket til de andre konsollene og hva det nå enn var til. MEN, de som gir VF en sjanse (ikke bare tester for å si at det senere er dårlig pga for avansert) de får annerledes syn etter hvert.

ohh jo en ting til, som vi alle her veit. Eaglejin og Redhawk Forguda T4
dere skriver masse piss om T4, først nå som dere har tapt !!!
Er nok et par folk i hvert fall som kan bekrefte det motsatte. Tekken 4 er kult, ja, men å forgude det slutta vi med for..lenge siden. Siden litt før slutten av det som var tekkenclub, og det er en god stund siden. Jeg hvertfall har klaga heftig mye på T4, Eagle også, men så lenge en ikke ser altfor mye som ikke ville gått an hvis T4 hadde blitt mye bedre, blir en lei, og har større vanskeligheter for å holde seg i ro om alt mulig. T4 er kult, turneringer er kult, men for mye av T4-cheapness blir man lett gal av hvis man har sett, og vet hvordan og hva som er bedre.
Nok om det.
--------------
Uansett om cheapness eller hva det var, var turneringa kul, og takk til maddon som fiksa.

Den som jeg synes fortjener litt ekstra er Spawn. Han prøvde å spille heftig hele veien, og han var den eneste som var smart nok til å bruke stick :tommelopp:




Red Hawk: Var jo endel av TTT for noen år tilbake, faktisk ganske mye og! Men i det siste, så går det jo i VF og SF.. for de fleste som drev med Tekken. Bare de som absolutt ikke vil innse at T4 ble crap som holder igjen på spillet.
Men uansett, når er neste turnering? Er det noe planer allerede, eller bare "snakk" so far?
Vi kan ta en prat på msn eller no. Men er ikke no gjennomtenkte saker enda hvertfall. msn for nærmere stuff ;)
 
#98
Neimen folkens nå må dere slutte..Hvorfor i helvete spiller dere tekken4 hvis dere ikke liker spillet, og pluss deltar i turneringer? Alle har selvsagt sine egne meninger, men enten liker dere tekken4 og spiller den, eller så spiller dere no annet. Det fins faktisk flere slåsse spill enn tekken ikke sant? Ja...

Ømer
 
#99
Samme faen hva som skjedde, Atilla spilte best og han vant, selvom han spilte OST eller ikke. RED_HAWK spilte også bra, selvom han spilte flashy eller ikke. Samme med eaglejin. Alle spilte bra... men ømer spilte innihelvetes bra med law...Elsker dere alle, og ingen autografer

*edit*

Jo, det med infi på arena

la oss gjøre det Jinsama style

1. Det er veldig vanskelig å få personen til å treffe riktig første gang på veggen i en seriøs kamp

2. Hvis du klarer infi, bra for deg. Det er en del av spillet. Det kan gjøres på mange møter, infi på flashe måte, ta forskjellige triks eller kjøre samme greia, men samme faen, å klare det på en turnering er flashy nok...

3. jeg skal spise nå

4. jeg klør litt på ryggen

5. Hvem bryr seg egenetlig!!

Ehm.. Hva blood gjorde i sin arena inf.:
1,2~f, 1,2~f, ssl~1,2~f, 1,2~f, ssl~1,2~f (...)
og så heeeelt mot slutten: "Et eller annet bøll med 3 eller 4"
Hvor finner du stil og hyperskills i det der? Men.. fremdeles bra gjort av blood å få den inn.
Eagle, hvis en klarer å få motspillern på veggen, og sette igang noen kule hits, blood gjorde faktisk ikke bare 1,2 hele veien, hvis du ser etter så setter han igang en triple fang combo som gjør slik at motspillern detter ut av måten en skal lande på veggen igjen, da kreves det litt skills at man skal få personen tilbake igjen. Jeg har egentlig ikke sett noen i Norge gjorde det slik bloodhunter gjør det, heller ikke på friendly kamper eller kamper som spilles seriøst.
 
seriøst spillet er lagd og spillet er spilt,men det er bare Jinsama som gjenstår,du er neste offer........forresten JINSAMA,hvis du ikke hadde likt tekken4 så hadde du ikke hvert med i noen turnering i det hele tatt,men å drille hele tia for å vinne en turnering?!?!og jeg husker fortsatt blod årene og all svetten du hadde på panna da vi spilte på NM OG Spiderman,som agim sier christie,lee eller Jin,bruk hvem du vil,VI ommøblerer deg!jeg satsa på at du skulle komme og men,,,,,disse gutte her hadde tatt deg og så jeg trukke vi hadde møttes uanse :ler: tt
 
Status
Stengt for ytterligere svar.