Tekken 5 NM - alt info

#82
.....................
Fy faen... Tape du.. I en kamp jeg burde egentlig vunnet... Hvordan er det mulig.. Jeg som kunne banne på på at escapen på tackle var 2.... Svarte kosovo albaner.. Tape mot en gjøk av en Marduk..

oX da heldig nok til å møte Gutti med engang.. Ja han fikk da tape mot en som hadde peil..

Inno.. Spille noe neste helg? Tekken er på hylla og skal faen meg støve ned
 
#83
For å være den første til å si det her: GRATTIS MED SEIERN JINSAMA!!!VELFORTJENT!!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#86
Først og fremst GRATTIS til JINsama, som atter en gang pad'et (oooo) av med seieren!
Også grattis til Jinov for en sterk 2. plass etter en meget underholdende finalekamp!
Grattis til oma, som kom seg til en 3.! Du hadde et par farlige wall-juggles inni der :D

Vel, dette gruppspillet var mye mer spennende enn det forige (T4 NM). I hvert fall de siste kampene! Jinov, JIN, oma, MadCow... Kampene deres var veldig underholdende å se og følge med på!
Det så også ut som JINsamas frøken Monteiro koste seg i ringen med å dele ut deng! Maks underholdende denne gangen :D

Kan ikke skryte stort av egen innsats. "Beware the bear when the next tournament is being held some year" :p
Uansett var det moro å delta og se nivået på de som kom langt, enten det var flaks eller ren skill all the way.

Var også veldig kult å møte igjen folket! Halve TekkenClub var jo frammøtt :p

BergenIvan, oma: vi får ta flere/noen kamper senere en gang, bare et nytt GP kommer på bane ^^

Chief Gutti: Kuma er alltids klar for mer deng av Kazuya frenzy!

Devil Gene: Simply too good. Neste gang ;)
--

KoIB out!
 

oma

Village Drunk
#87
må gratulere jinsama med seieren, og kanskje unnskylde for dårlig sportsånd... :( jeg ble mildt sakt irritert på meg selv etter kampen og hadde egentlig mest lyst til å rive ned hele lokalet, men du spilte bra og gratulerer med seieren en gang til

må og gratulere jinov, han er den beste paul spilleren jeg har sett noen gang, her har vi en som kan komkurere med koreanerene, maken til paul har jeg ikke sett, jeg er glad jeg ikke møtte deg tidligere i turneringen..

jeg meg selv fikk en veldig lett rute til 3.plassen, alle de gode: atilla, supo, wallece, jinsama og de var på andre siden av turneringsgrenen, mens jeg var den beste på min side, ingen gode kjente spillere, helt til espen da... er meget fornøyd med 3.plassen min

må si: gud, jeg liker deg, du bruker samme juggles som jeg bruker, noen juggles som jeg syns var ganske interesante, og en litt mer variert spillestil enn det jeg bruker, synd du måtte møte jinsama så "tidlig" i turneringen

øyeblikket i turneringen var ikke at jeg vant tredjeplassen, men at selveste EAGLEJIN kom bort til meg etter "oma vs jinsama" kampen og tok meg i hånden og sa bra spilt, da ble jeg litt stolt :p

og nå når jeg faktisk har en ps2 så kan jeg øve daglig :D
 
#88
ja, dette var en kjempeturnering. :D :D
vi burde nesten få en oversikt over hvem som kom på hvilke plasser da, topp 16 elr no? Jinsama, gøy å spille mot deg
var ikke helt opplagt, ikke for å komme med noen unnskyldninger, men var utslitt. 9timer uten noe særlig mat eller lys, hehehe
:blunk: rød øyne, jaaj
gratulerer til alle, er ganske fornøyd selv med delt 5'te plass
:)
 
#89
Må få gratulere Jinsama med seieren.. virkelig fortjent:)
Utrolig bra arrangemang.. Virkelig bra. :) Håper ikke dere ble skuffet over oss / han fra Bergen :O

Dette var virkelig gøy og verd å reise fra Bergen for å delta. Skal se om vi får økt interessen for Tekken i Bergen slik at vi får spillt mot flere enn den samme gjengen hele tiden..

Hold oss oppdatert på Game Parties... vi stiller vi, om det blir stor nok... og mange nok :)

EagleJin..... Jeg hater KUMA etter i dag...Fikk jo bank :(

Takker til Daniel/Sniken for å få bo gratis :) /kiss :p

Vi møtes nok igjen skal dere se..
 
#90
Grats til jinsama, oma og spesielt til min kompis jinov eheh :tommelopp: Det var mange brae spillere denne gangen syns jeg.Si ifra hvis det blir no gameparty da folkens, så kan vi samles igjen..
 
#92
Takk alle sammen!
Congo-Rats til Jinov for 2.plass og Oma for 3.plass!

Nilo: For fucks sake... vi fikk ikke spilt!!! Vi MÅ ta det neste gang da, må få tatt litt Baek VS Baek. :D
 
#93
Sorry, men drita nå men, gratulerer til JINsama med seieren i år også!!
Atilla spilte ALTFOR bra med Paul. Jeg må sjekke frame data mot Paul til neste gang. Oma var MYE bedre enn jeg hadde trodd. Utrolig fett at det er mulig å bli god i et spill selv om man ikke bor i hovedstaden. Tekken-serien er et spill som det tydeligivs går an å vise litt kunnskaper i selv om det ikke finnes arkadehaller i nærheten.

Vi får ønske JINsama lykke til i Nordisk Tekken 5 tournament. JINsama representer Norge i finalerunden i dette mesterskapet, før han dra på ferie til USA.

AGAIN, Tekken 5 taikai no yuushou omedetou!
 
#94
Ojj faen drinyts jeg også sikerty fått i meg mer å drikke enn meg....
Men sorry at jeg ikke fikk vært smed på VF...
Jeg ble "wannabe deppa":p av å taope...

Jeg erfordnøud med dagen da...


GIdder en mod å skrive om for emeg?



ESDITR:
PS.
Jeg villse ha noe skyrt første gang jeg kom vidre."!
 

MadCow

Lokal moderator
#95
Gratulerer med seieren JINsama. Unner deg turen til USA. Når er den?
Var en verdig finale. Hadde desverre ikke noe å stille opp med mot Paul-en til Atilla. Håper jeg kan få muligheten til en rematch der engang.

Må vel si jeg var mest positivt overrasket over de to Law-ene, Gud og Oma. Bra spilt :)

Skryt til NukleuZ for at han gikk videre!

Selv er jeg alt i alt fornøyd med egen innsats. Var litt surt jeg ikke kunne møtt Atilla i semi-en, men med tanke på at jeg var en millimeter ifra å ryke ut i første kampen min, så er jo kvartfinale bra :)

Vi tok opp endel kamper, og skal få lagt de ut etterhvert.

Var gøy å se alle spille. Skjønner ikke hvor det ble av Kuma, de kampene jeg så med han var veldig bra.
 

oma

Village Drunk
#96
Opprinnelig skrevet av Chief Gutti@11.09.2005, 03.39
(...)
Oma var MYE bedre enn jeg hadde trodd.
(...)
260239​
jeg må få lov å si (en gang til) at jeg hadde en veldig lett vei til min 3.plass, første vinn på walkover, andrekamp mot team kamerat bergenivan (kjipt at jeg måtte møte ham...), tredje kamp mot en paul spiller som gjorde 1 MAJOR feil to runder på rad (som gjorde at jeg fikk inn u/f,4,3 1,2,3 1,2,3 wall 1,2,f+2,1+2 og det tar jo alt) så møtte jeg en asuka spiller som ble helt satt ut at plasma tven for du kunne ikke se bena på characterene og da datt alt i dass for ham, så møtte jeg jinsama, noen i salen som jeg snakket med etterpå sa faktisk at jinsama sin vanskeligste kamp var mot meg, om dette er sant vet jeg ikke men som bergenser liker jeg å tro det :p (og nå vet jeg hva jeg kunne ha gjort for å stoppe det helvetes evighets trikset også, hadde det ikke funket med ws,4 dss f+1?) i bronsefinalen spilte jeg to helt forjævlige kamper også, men heldigvis greide jeg å fukusere i tre av dem... det siste trikset jeg tok var riktig nok ett STORT tabbe triks (d/b,4,4) men christy spilleren var enda sløvere enn meg og gikk på det :p men kudos til ham og...

jeg får håpe at plan b har rett og at norsk film/spidermann gjør dette til en årlig greie...
 

MadCow

Lokal moderator
#97
Oma: Det var godt Jørn fikk knust deg i en friendly match, da ;) (Han Bryan spilleren som kastet deg hele tiden)
 

oma

Village Drunk
#98
hehe, hadde jeg vært god nok så hadde han fått smake ws+2, 2, 2,2,1, f,f+2,1,3 og da tror jeg han hadde roet seg med kastingen sin :p
 

MadCow

Lokal moderator
#99
Kan ikke de som tok opp noe film fra NM få lagt det ut eller sendt det til meg? Så kunne vi prøvd å få klippet sammen noen høydepunkter fra NM
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@11.09.2005, 04.11
Ojj faen drinyts jeg også sikerty fått i meg mer å drikke enn meg....
Men sorry at jeg ikke fikk vært smed på VF...
Jeg ble "wannabe deppa":p av å taope...

Jeg erfordnøud med dagen da...


GIdder en mod å skrive om for emeg?



ESDITR:
PS.
Jeg villse ha noe skyrt første gang jeg kom vidre."!
260243​

Opprinnelig skrevet av MadCow@11.09.2005, 10.38
Skryt til NukleuZ for at han gikk videre!
260259​
:D

Hahaha for jeg var ikke møkk dritings engang veit nå...
Jo pokker forresten! Det var drit hyggelig å "henge" der med dere alle. Jeg veit ikke hva jeg skal skrive jeg dere skjønner sikkert hva jeg mener, jeg ekke så vanskelig å forstå..:p

Faen kjenner det i hue ennå... Fint jeg har 6 pils igjen...