må gratulere jinsama med seieren, og kanskje unnskylde for dårlig sportsånd...

jeg ble mildt sakt irritert på meg selv etter kampen og hadde egentlig mest lyst til å rive ned hele lokalet, men du spilte bra og gratulerer med seieren en gang til
må og gratulere jinov, han er den beste paul spilleren jeg har sett noen gang, her har vi en som kan komkurere med koreanerene, maken til paul har jeg ikke sett, jeg er glad jeg ikke møtte deg tidligere i turneringen..
jeg meg selv fikk en veldig lett rute til 3.plassen, alle de gode: atilla, supo, wallece, jinsama og de var på andre siden av turneringsgrenen, mens jeg var den beste på min side, ingen gode kjente spillere, helt til espen da... er meget fornøyd med 3.plassen min
må si: gud, jeg liker deg, du bruker samme juggles som jeg bruker, noen juggles som jeg syns var ganske interesante, og en litt mer variert spillestil enn det jeg bruker, synd du måtte møte jinsama så "tidlig" i turneringen
øyeblikket i turneringen var ikke at jeg vant tredjeplassen, men at selveste EAGLEJIN kom bort til meg etter "oma vs jinsama" kampen og tok meg i hånden og sa bra spilt, da ble jeg litt stolt
og nå når jeg faktisk har en ps2 så kan jeg øve daglig