Tekken 5 NM - alt info

Opprinnelig skrevet av JINsama@11.09.2005, 02.56
Takk alle sammen!
Congo-Rats til Jinov for 2.plass og Oma for 3.plass!

Nilo: For fucks sake... vi fikk ikke spilt!!! Vi MÅ ta det neste gang da, må få tatt litt Baek VS Baek.  :D
260234​
Seff.. irriterer meg enda at vi ikke fikk spille mot hveradre...men jeg var helt ute å kjørte om kvelden, glemte å gratulere deg. Men jo grattis med seiern da :)
Samme til Atilla. grattis, meget farlig med paul

Jo..oma, vi må ta noen law kamper da:)..... grattis til deg også

Synsyk bra spilling der, håper vi bare kan sette sammen flere GP'er i året, det er da vi bli gode, Keep it up!!!

oma, angrer på at jeg ikke tqakket ja til den friendlykampen
heeh, hadde været gøy
Nilo Pilo, spilte jeg mot deg i nm, vant jeg?
shadar, var du med? spilte vi mot hverandre?
synes fremdeles at vi burde få en oversikt her over nm ranki8ngen, topp8 elr 16....
noen somkan hjelpe til å lage en slik liste?

Opprinnelig skrevet av oma@11.09.2005, 11.39
...tredje kamp mot en paul spiller som gjorde 1 MAJOR feil to runder på rad (som gjorde at jeg fikk inn u/f,4,3 1,2,3 1,2,3 wall 1,2,f+2,1+2 og det tar jo alt)
260260​
Den kampen var voldtekt deluxe. *kan ikke spille mot Law*

JAJA karer det var en fin turnering må jeg si. fornøyd med 2nd plass men en ting holdt jeg på i grine for er at jeg måtte møte supo så jævelig tidlig :( det er rett og slett urettferdig. jeg hadde bare lyst å kaste fra meg sticken til hælvette hadde ikke lyst å spille mere hvertfall når jeg vant,,,,tror faktisk han lot meg vinne.og rett etter jeg hadde vunnet var det en sjanse for at jeg kunne møte killer IGJENN hvis han ikke hadde tapt mot NINA DET HADDE HVERT FAEN MEG URETTFERDIG AZZ. men jeg tok revenge for han da :) men men jeg sa til Espen på stage en også etter finalen at jeg ikke hadde noe unskyldning men... JEG HADDE FAEN MEG BRUKT LP.RK ISTEDENFOR LP.RP :p DERFOR FUNKA IKKE COUNTEREN PÅ STARTEN HVER GANG HAN FLØY PÅ MED PUNCHENE SINE :flau: jaja det er ikke så mye å gjøre med det nå så skjedd har skjedd,men jeg tok jo espen på friendly match 2 ganger da så han og jeg vet at det ikke er settled helt han er Norges 1ST jeg 2ND men vi møtes igjenn på en party håper jeg bare gi info om hva som skjer her. Beste TEKKEN TURNERINGEN JEG HAR OPPLEVD HITTIL KONGE ORGANISERT MED FLERE SKJERMER,STOLER OSV TAKKER ALLE SOM DELTOK I TURNERINGEN SOM FIKK DENG AV MEG OG JINSAMA SOM DENGA MEG :tommelopp: OG SORRY TIL SUPO....

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av (Jinov)Phoenix@11.09.2005, 21.13
rett etter jeg hadde vunnet var det en sjanse for at jeg kunne møte killer IGJENN hvis han ikke hadde tapt mot NINA DET HADDE HVERT FAEN MEG URETTFERDIG AZZ. men jeg tok revenge for han da :)
260395​
Bra jeg fikk tatt Killer, da ;)

Jinov: Yup, tapte 2 casual matches mot deg.. men det skal sies at jeg brukte Raven i begge da. Tar gjerne rematch når jeg er Raven mot deg på et eller annet GameParty eller no. :tommelopp:

Noe av det morsomste i kampene mine (i gruppespillet) var at en ble ganske irritert i hvert fall pga massiv Feng-setup som tok livbaren hans totalt for sikkert 5 hele runder :D

Skulle likt å ta et par kamper med Jinov og supo casual-style. Ville blitt noe annerledes enn bare treffe dere i tourneys :)

Yo, Gud, nei vi spilte aldri mot hverandre. Har lyst å teste ut din law anytime, så si ifra hvis du har lyst til å spille:) Peace....

oma

Village Drunk
9lo: litt overaskende at du ikke tok asuka, jeg så ikke kampen da men...

njaa: ikke vær så ALtfor keen på å få inn første hitten.. :p

Ok, tenkte at jeg kanskje skulle si noen ord.

Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å delta, i og med at jeg ikke hadde rørt Tekken før torsdag kveld . Men etter en noen ord fra JINsama så ble jeg overbevist, fikk kjøpt Tekken som kom Torsdag og gama i noen timer. Dro så toget til NiloPilo og fikk vs mot han, ble så evig eid og fikk lært meg noe nytt. (Takk at jeg fikk litt VS igjen, er jo evigheter siden jeg hadde det. Og alltid hyggelig å være hos Nilo.) Det var alt jeg fikk spilt før NM, thats it. Nevner det fordi en del nekta å tro meg. Trist at Violet valgte en sportshelg foran NM, Violet fikk jo 3 plassen under T4 og selv om han også ikke har spilt T5 så var han fortsatt brukbar med Ling.

Det kule var at over halve Tekkenclub møtte opp, det var så evig fett. Jeg savner faen meg miljøet, Benny var alltid sjef som styrte hele showet fra scenen, RAT med sine bolevitser, Gutti med sitt happy smil og JIN med sceneskrekk. Jeg vurderer STERKT å starte med Tekken igjen, selv om spillet fortsatt er jævla bingo og går ut på å spinne lykkehjulet. Minus JIN så skuffet egentlig alle fra de gamle Tekkenclub, men ser at det kommer en helt ny generasjon spillere som kan bli gode på norgesbasis, det digger jeg fordi de antatt beste kan miste den "æren" Det var maaaange som viste at dem har skumle ting på lager, jeg håper at alle de fortsetter og at vi klarer å organisere noe.

Men nå over til NM, JIN tok seieren noe jeg håpet på(Takk for at jeg fikk kontrakt i allefall et år til :p) Seieren til JIN var evig fortjent, han møtte heller ikke de han spiller fast med i turneringen såvidt jeg vet, så da måtte han nesten gå til finalen. Om ikke JIN er den beste Tekken 4,5 spilleren i norge så er han i det minste den mest stabile. Men han er ikke umulig å ta, overhodet ikke. Så igjen, gratulerer med en fortjent seier. Bad at Wallace gikk ut så tidlig som han gjorde, vet han kan evig bedre.

Når det gjelder 3plassen til Oma, det har skjedd større skandaler, at paul phoneix 10-stringet til seg 3plassen i TTT skandinavia i 01 og til og med Knuts Tekken 3 NM i 2000 med law. At Oma tok den 3 plassen sammenligner jeg med Hellas EM seier i 2004. Oma skulle egentlig møte Mats(Tru Ogre fra Tekkenclub) Mats er insane god og jeg føler meg sikker på at han ville gått seirende ut, men dessverre så stakk Mats. Oma er overhodet ikke i nærheten av det tittelen hans sier : 3 beste i Norge. Han spilte imponerende mot JIN i semien, det skal han ha. Men var aldri i tvil at JIN skulle dra inn den seieren der. Jeg kunne pastet det du skrev på MSN, men MSN er privat, så jeg paster ikke inn det, Oma. Ingen er gode i Tekken 5 i Norge, ingen har fått nok VS til det enda. (Er nesten jeg savner Jin_'s arroganse fra TTT tiden, det var TIL OG MED en som sa noe shit som : "Han er god nok for å eie korenane *lol* (om en annen Tekken-spiller) ) TTT hadde det klart høyeste nivået takket være de mange gp'ene som var. 90% av hardcore TTT slutta da T4 kom men utrolig mange deltok i T5 for fun. Det jeg HATER med Tekken og CS er at alle tror de er best, og det var så evig mye ufortjent der .. han derre singlet duden som skrek så jævlig kom langt, jeg pracca mot han og sto med 10-0 før han ble sinna. Da han spurte hvor mye T5 jeg hadde spilt og jeg svarte : "Begynte mer eller mindre igår" så lo han og stakk. Mange som kom langt som absolutt hadde ingenting der å gjøre. Det var så mange som kom langt som overhodet ikke hadde noe i sluttspillet å gjøre.

Det sier hvor bingo spillet er, spill 20 kamper så finner vi trolig den beste. Eller start med best av tre. Men jeg digger selve turneringen, er så jævla kult å først være der at det er scary, fatter ikke at jeg egentlig ikke gadd å komme engang.

Igjen : En helt ny generasjon Tekken spillere kan komme, mange av de blant annet Oma kan bli etterhvert noe å bli imponert av. Jeg innrømmer nå at jeg savner hele faenskapet, og jeg vurderer STERKT å dra igjen gamepartys med fokus på fighting, snakket litt med Benny og han var ikke fremmed for tanken. Så alle som vil ha hevn kan få muligheten der. Jeg vurderer JÆVLIG å gjøre comeback, satse skikkelig på Tekken 5 til VF kommer. Og da skal jeg satse igjen, vil jeg bli god så skal jeg bli det. Under NM så ble jeg eid som faen .. ble slått ut av Bloodhunters Steve Fox for øvrig, spilte dårlig der som alle andre kamper fordi jeg ikke var bedre. Det verste var at jeg fint kunne kommet meg helt til finalen slik som en god del andre. Men herregud, T5 har skummet mye nytt. Spilte mot en Marduk spiller som tok ting jeg aldri hadde sett før, samt asuka og egentlig alle chars, er jo ikke rart siden jeg har ikke sett noe fra T5.

Alt i alt så mange kule folk .. herregud hvor mange nicks jeg kan paste inn nå
Takk Gutti for VF dukken og den lille VF figuren! Jævla fett. :D Konge å være der .. Kult å møte ALLE folka. Nilo, Blood, ØgleJon, Hawkern, Nukleuz og resten. Jævla kult å møte de andre nye folka som f.eks Bergensgutta(bergivan var på old gps husker jeg) osv. Alltid moro å møte nye folk. Og som vanlig : resten av gutta fra Oslo som jeg henger med av og til. (Faen ta deg raider, du sa du skulle ha cheesburger så bestilte du en meny, var dyrt så dytta du meg slik at jeg mistet pom friesa foran de søte jentene.:p) Når jeg kommer etter sydenturen(Skal besøke Gutti sitt solarium-senter der borte : Dan The Man Sun Tan slik at jeg kan brife med brunfargen min til han. *lol*) så håper jeg på VF FT og eie JINsama i Mario-baseball osv. Er så jævla kult å se RAT spille Tekken. *konsentert blikk FTW* Kult å få hilst på Killer som dissa <UTH> . = D (Jeg skal ta T4 kampene våre online igjen : p)

Jeg håper at miljøet kan bli like bra som under TTT perioden og jeg håper jeg er motivert til å gjøre et comeback. Man møter mange kule folk!

Har glemt noe, men redigerer det inn. Gratulerer til både Attilla som hadde en fryktende Paul og Oma - sistnevnte som tross alt viste at han kunne shit og gjorde det bra. Jeg håper alle fortsetter i fremtiden, at miljøet styrkes og alle de som viste bra saker fortsetter.

Takk Nordisk Film og Spiderman for at dem mekka dette her og takk JINsama som overbeviste meg til å komme. Takk for mye moro og stemning(vondt i halsen etter å ha heiet på JIN)

"Junen Hayaindayo"

EagleJin

Bear Necessity
Ohoy! Må legge til at det var tøft å stå på sidelinjen og snakke med BergenIvan og oma om div. kamper under sluttspillet :D. Vi så forferdelig mye dumt, men kult var det lel ^^

Opprinnelig skrevet av oma+11.09.2005, 11.39-->
<!--QuoteBegin-Chief Gutti
@11.09.2005, 03.39
(...)
Oma var MYE bedre enn jeg hadde trodd.
(...)
260239​
jeg må få lov å si (en gang til) at jeg hadde en veldig lett vei til min 3.plass, første vinn på walkover, andrekamp mot team kamerat bergenivan (kjipt at jeg måtte møte ham...), tredje kamp mot en paul spiller som gjorde 1 MAJOR feil to runder på rad (som gjorde at jeg fikk inn u/f,4,3 1,2,3 1,2,3 wall 1,2,f+2,1+2 og det tar jo alt) så møtte jeg en asuka spiller som ble helt satt ut at plasma tven for du kunne ikke se bena på characterene og da datt alt i dass for ham, så møtte jeg jinsama, noen i salen som jeg snakket med etterpå sa faktisk at jinsama sin vanskeligste kamp var mot meg, om dette er sant vet jeg ikke men som bergenser liker jeg å tro det :p (og nå vet jeg hva jeg kunne ha gjort for å stoppe det helvetes evighets trikset også, hadde det ikke funket med ws,4 dss f+1?) i bronsefinalen spilte jeg to helt forjævlige kamper også, men heldigvis greide jeg å fukusere i tre av dem... det siste trikset jeg tok var riktig nok ett STORT tabbe triks (d/b,4,4) men christy spilleren var enda sløvere enn meg og gikk på det :p men kudos til ham og...

jeg får håpe at plan b har rett og at norsk film/spidermann gjør dette til en årlig greie...
260260​
[/b]

Må bare si kampen for tredje plass var intense!! Du spilte mot en kompis av meg, du lå på bakken etter den matchen så jeg (lettet :svette: ) heheh.. likte den bedre en finalen jeg :tommelopp: så ut som han ga deg en skikkelig omgang, du hadde litt flaks der as i siste litn, begge hadde 2 wins hver og siste runde lå begge på rundt 5-10hp så første slaget vant matchen. christie spilleren var sykt god han og, skulle sett en match mot han og jinsama. :)

Jinov: En annen ting jeg kom på, når fikk Paul en reversal med LP-RP? :p
Reversal knappene, altså 1+3 eller 2+4, sitter jo som smurt for tommelen å trykke på... trenger vel ikke en egen knapp for det?

Han Asuka-fyren (singlet-fyren) var ikke akkurat overbevisende nei. Heldigivs kjenner jeg en fyr som kjenner han, så jeg skal prøve å få dengt han såpass at han skjønner mer av hva Tekken går ut på :)

Duke: Du MÅ komme tilbake til fighting igjen. Kommer til å mase på det helt til du begynner for fullt ;)

Opprinnelig skrevet av JINsama@12.09.2005, 06.07
Jinov: En annen ting jeg kom på, når fikk Paul en reversal med LP-RP?
Reversal knappene, altså 1+3 eller 2+4, sitter jo som smurt for tommelen å trykke på... trenger vel ikke en egen knapp for det?
260473​
Ikke sant :p jeg hadde satt på feil knapper LR,RP istedenfor LP LK. så derfor fikk jeg ikke brukt counter. jeg vet at knappene ligger rett ved fingra,men siden supo og killer fikk meg til å bruke egen knapp til det og jeg brukte ikke den knappen med paul så den var ledig,men det går faktisk sjappere, men men det blir vel maddogs party etterhvert så du må møte opp der da så kan vi ha rematch, så da blir det nok raven mot christie fordi jeg tror ikke uansett paul er no bra mot christie,christie er den eneste anti paul dersom det er du som bruker henne :p men hadde jeg spilt raven, hwo, djin eller brian så hadde jeg vunnet matchen :kul: forresten bin laden lever og kommer til å leve lenge ser det ut som så jeg er ikke så trygg på USA men du for kose deg der hehe, Men ellers Jinsama det var bra spilt ga deg ikke så mye challenge på Finalen men det er pga du så litt av hvordan jeg spilte mot de andre 2 christie som jeg slo ut tenker jeg :p siden du spilte helt anderledes :tommelopp:

Chief G: Du skuffa meg du burde hvertfall komme lengre til kvartf liksom jeg ville jo møte deg så voldsomt hehe,

MADCOW:
Jah det var egentlig bedre at du tok han enn at jeg skulle det han er jo kompis av meg så men Du fikk heftig deng for det :D takk for kampen. og dette er for alle som vil møte meg med PAUL: ANY TIME ANY PLACE BRING IT ON YOU ALIENS...... :kul:

Jinov: Ja, vi får spille litt sammen på et eller annet GameParty eller no. Er cool med casual play også!
No disrespect til de andre Christie'ene i NM.. men det var MYE rart de dreiv med ass. Tror ikke helt de visste om det meste hu kan gjøre.
Paul er faktisk en bra character mot Christie, det er ingen god match-up for Christie å møte en Paul spiller.

Opprinnelig skrevet av JINsama@12.09.2005, 14.24
Jinov: Ja, vi får spille litt sammen på et eller annet GameParty eller no. Er cool med casual play også!
No disrespect til de andre Christie'ene i NM.. men det var MYE rart de dreiv med ass. Tror ikke helt de visste om det meste hu kan gjøre.
Paul er faktisk en bra character mot Christie, det er ingen god match-up for Christie å møte en Paul spiller.
260544​
Jah men jeg er ganske sikker på at Raven og Hworang er letter mot christie! ja det var mange som spilte og sugde med christie men vi vet jo hvem som er best MED CHRSTIE :tommelopp: det var en bra turnering helt til du fikk med deg hvordan jeg spilte med paul sett noen kamper for mye:) jeg så ikke så mange av dine da men men jeg fikk litt sjokk når jeg så nye triks med christie også den med salto greiene fikk ikke med meg helt om jeg skulle blokke High eller low så jeg var litt nærvøs på den men du brukte den ikke da :p men vi skal nok møtes på en party bare å si ifra

oma

Village Drunk
Opprinnelig skrevet av Duke@12.09.2005, 00.52
(...)
Oma skulle egentlig møte Mats(Tru Ogre fra Tekkenclub) Mats er insane god og jeg føler meg sikker på at han ville gått seirende ut, men dessverre så stakk Mats.
(...)
260467​
skulle ikke møte mats, mats skulle spille på bane 12, jeg skulle spille på bane 6, jeg skulle bare se kampen til mats for bergenivan hadde skrytt så jævlig om ham.. dette kan resten av team bergen bekrefte og sikkert NF og, mot ham så hadde jeg sikkert tapt ja..

men du har rett, jeg er vel ikke norges 3.beste, men jeg hadde flaks med trekningen og slik er det bare, tilogmed jeg syns det er litt kjipt...

duke: spill hvertfall tekken på sånn semi basis, viss du ikke gidder å satse fult ut...

btw: team bergens: killermashing tok faktisk wallece perfect i en runde, men tapte 3-2 likevel (i 32dels finalen)

EDIT: jinov: hadde du massabuset d+1+2 så hadde du hatt støre sjangs..