Ok, tenkte at jeg kanskje skulle si noen ord.
Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å delta, i og med at jeg ikke hadde rørt Tekken før torsdag kveld . Men etter en noen ord fra JINsama så ble jeg overbevist, fikk kjøpt Tekken som kom Torsdag og gama i noen timer. Dro så toget til NiloPilo og fikk vs mot han, ble så evig eid og fikk lært meg noe nytt. (Takk at jeg fikk litt VS igjen, er jo evigheter siden jeg hadde det. Og alltid hyggelig å være hos Nilo.) Det var alt jeg fikk spilt før NM, thats it. Nevner det fordi en del nekta å tro meg. Trist at Violet valgte en sportshelg foran NM, Violet fikk jo 3 plassen under T4 og selv om han også ikke har spilt T5 så var han fortsatt brukbar med Ling.
Det kule var at over halve Tekkenclub møtte opp, det var så evig fett. Jeg savner faen meg miljøet, Benny var alltid sjef som styrte hele showet fra scenen, RAT med sine bolevitser, Gutti med sitt happy smil og JIN med sceneskrekk. Jeg vurderer STERKT å starte med Tekken igjen, selv om spillet fortsatt er jævla bingo og går ut på å spinne lykkehjulet. Minus JIN så skuffet egentlig alle fra de gamle Tekkenclub, men ser at det kommer en helt ny generasjon spillere som kan bli gode på norgesbasis, det digger jeg fordi de antatt beste kan miste den "æren" Det var maaaange som viste at dem har skumle ting på lager, jeg håper at alle de fortsetter og at vi klarer å organisere noe.
Men nå over til NM, JIN tok seieren noe jeg håpet på(Takk for at jeg fikk kontrakt i allefall et år til

) Seieren til JIN var evig fortjent, han møtte heller ikke de han spiller fast med i turneringen såvidt jeg vet, så da måtte han nesten gå til finalen. Om ikke JIN er den beste Tekken 4,5 spilleren i norge så er han i det minste den mest stabile. Men han er ikke umulig å ta, overhodet ikke. Så igjen, gratulerer med en fortjent seier. Bad at Wallace gikk ut så tidlig som han gjorde, vet han kan evig bedre.
Når det gjelder 3plassen til Oma, det har skjedd større skandaler, at paul phoneix 10-stringet til seg 3plassen i TTT skandinavia i 01 og til og med Knuts Tekken 3 NM i 2000 med law. At Oma tok den 3 plassen sammenligner jeg med Hellas EM seier i 2004. Oma skulle egentlig møte Mats(Tru Ogre fra Tekkenclub) Mats er insane god og jeg føler meg sikker på at han ville gått seirende ut, men dessverre så stakk Mats. Oma er overhodet ikke i nærheten av det tittelen hans sier : 3 beste i Norge. Han spilte imponerende mot JIN i semien, det skal han ha. Men var aldri i tvil at JIN skulle dra inn den seieren der. Jeg kunne pastet det du skrev på MSN, men MSN er privat, så jeg paster ikke inn det, Oma. Ingen er gode i Tekken 5 i Norge, ingen har fått nok VS til det enda. (Er nesten jeg savner Jin_'s arroganse fra TTT tiden, det var TIL OG MED en som sa noe shit som : "Han er god nok for å eie korenane *lol* (om en annen Tekken-spiller) ) TTT hadde det klart høyeste nivået takket være de mange gp'ene som var. 90% av hardcore TTT slutta da T4 kom men utrolig mange deltok i T5 for fun. Det jeg HATER med Tekken og CS er at alle tror de er best, og det var så evig mye ufortjent der .. han derre singlet duden som skrek så jævlig kom langt, jeg pracca mot han og sto med 10-0 før han ble sinna. Da han spurte hvor mye T5 jeg hadde spilt og jeg svarte : "Begynte mer eller mindre igår" så lo han og stakk. Mange som kom langt som absolutt hadde ingenting der å gjøre. Det var så mange som kom langt som overhodet ikke hadde noe i sluttspillet å gjøre.
Det sier hvor bingo spillet er, spill 20 kamper så finner vi trolig den beste. Eller start med best av tre. Men jeg digger selve turneringen, er så jævla kult å først være der at det er scary, fatter ikke at jeg egentlig ikke gadd å komme engang.
Igjen : En helt ny generasjon Tekken spillere kan komme, mange av de blant annet Oma kan bli etterhvert noe å bli imponert av. Jeg innrømmer nå at jeg savner hele faenskapet, og jeg vurderer STERKT å dra igjen gamepartys med fokus på fighting, snakket litt med Benny og han var ikke fremmed for tanken. Så alle som vil ha hevn kan få muligheten der. Jeg vurderer JÆVLIG å gjøre comeback, satse skikkelig på Tekken 5 til VF kommer. Og da skal jeg satse igjen, vil jeg bli god så skal jeg bli det. Under NM så ble jeg eid som faen .. ble slått ut av Bloodhunters Steve Fox for øvrig, spilte dårlig der som alle andre kamper fordi jeg ikke var bedre. Det verste var at jeg fint kunne kommet meg helt til finalen slik som en god del andre. Men herregud, T5 har skummet mye nytt. Spilte mot en Marduk spiller som tok ting jeg aldri hadde sett før, samt asuka og egentlig alle chars, er jo ikke rart siden jeg har ikke sett noe fra T5.
Alt i alt så mange kule folk .. herregud hvor mange nicks jeg kan paste inn nå
Takk Gutti for VF dukken og den lille VF figuren! Jævla fett.

Konge å være der .. Kult å møte ALLE folka. Nilo, Blood, ØgleJon, Hawkern, Nukleuz og resten. Jævla kult å møte de andre nye folka som f.eks Bergensgutta(bergivan var på old gps husker jeg) osv. Alltid moro å møte nye folk. Og som vanlig : resten av gutta fra Oslo som jeg henger med av og til. (Faen ta deg raider, du sa du skulle ha cheesburger så bestilte du en meny, var dyrt så dytta du meg slik at jeg mistet pom friesa foran de søte jentene.

) Når jeg kommer etter sydenturen(Skal besøke Gutti sitt solarium-senter der borte : Dan The Man Sun Tan slik at jeg kan brife med brunfargen min til han. *lol*) så håper jeg på VF FT og eie JINsama i Mario-baseball osv. Er så jævla kult å se RAT spille Tekken. *konsentert blikk FTW* Kult å få hilst på Killer som dissa <UTH> . = D (Jeg skal ta T4 kampene våre online igjen : p)
Jeg håper at miljøet kan bli like bra som under TTT perioden og jeg håper jeg er motivert til å gjøre et comeback. Man møter mange kule folk!
Har glemt noe, men redigerer det inn. Gratulerer til både Attilla som hadde en fryktende Paul og Oma - sistnevnte som tross alt viste at han kunne shit og gjorde det bra. Jeg håper alle fortsetter i fremtiden, at miljøet styrkes og alle de som viste bra saker fortsetter.
Takk Nordisk Film og Spiderman for at dem mekka dette her og takk JINsama som overbeviste meg til å komme. Takk for mye moro og stemning(vondt i halsen etter å ha heiet på JIN)
"Junen Hayaindayo"