TEKKEN 5 turneringer

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Sushi@04.08.2005, 11.20
Nooooo! kan ikke være med i nm!....

Skal på konkuranse for lærlinger i kokkefaget.... begynner klokken
07:45 og varer til 15:00....så må jeg tilbake på jobb etterpå å jobbe til 23:30!!!

:blunk:
247967​
Skal du lage Sushi i konkurransen?

Vi får vel bare banke deg en annen gang, da ;)
 
Oma når er det ? Hvem dato? Er i bergen nå :p Dato sted klokkeslett alt takk:p

Er det noen i Bergen som har en sticke å låne bort? Har prestert å glemme min "hjemme".
Hvis ikke blir det veldig veldig feigt spill fra min side :p
 

oma

Village Drunk
jeg har faktisk en sticke, jeg trodde en gang at den var bedre enn en pad, men der tok jeg skammelig feil..

anngående turneringen så er ikke den før i slutten av denne måneden, thats ALL I know, fikk vite det i dag.. men du må gjerne (i den fortand at jeg ikke vil spørre mer) spørre på spidermann etter dato og klokkeslett...
 
Opprinnelig skrevet av oma@06.08.2005, 17.57
jeg har faktisk en sticke, jeg trodde en gang at den var bedre enn en pad, men der tok jeg skammelig feil..
248599​
det er vel mere en smaksak, også gjelder det å være tålmodig og vende seg til den.
driver å spiller med sticke nå. merker at jeg ikke er like god som med pad, men det kommer seg sikkert...
 
Tro meg, en blir ikke god med sticke på en eller to uker. Det tar tid. For meg tok det både tid å bli god med sticke, og det å komme meg såpass til at jeg gadd å spille med sticke. Er ting jeg sliter med nå som jeg klarte oftere med pad, men til gjengjeld er det ting jeg klarer med sticke som jeg aldri har klart med pad.
Så for min del: Sticke er best. Selv om jeg ikke har blitt ordentlig god enda.
 

oma

Village Drunk
selv syns jeg det burde vært flere "hakk" i sticke greien (viss dere skjønner?) ellers merket jeg at det var MYE enklere å trykke knappene samtidig, (men det til min store frustrasjon siden jeg ikke var vandt til det..) men det var selve sticken som gjorde at jeg la hele greien fra meg..
 

EagleJin

Bear Necessity
Regner med at du mener den offisielle Namco-sticka. Den har 8 hakk. Så vidt jeg vet finnes det ingen konsoll-sticker med under 8 hakk. Hvordan ellers skal man kunne bruke skrå-kommando? ewgf, tgf, sonic fang +++ ville vært ubrukelige.
 

oma

Village Drunk
its like 4 hakk for søren [] slik er den akkurat som en firkant, trykker (drar stikken) ned så går den ikke i noe hakk, den lander på en flat side, alle skrått bevegelsene er hakk, men ikke opp ned eller noen av sidene har hakk det er en firkant ikke ett åttagram (åttekantet åttekant med åtte hakk)
 
Skal du lage Sushi i konkurransen?

Vi får vel bare banke deg en annen gang, da

Tro om igjen kamerat! hadde nok eid deg ja....
Men for håpe at du treffer på kameraten min gud.....
liten fyr med mørkt hår, hyper spillestil
 
Opprinnelig skrevet av SilentBob@08.08.2005, 15.07
jeg har akuratt den samme stikka og kan bekrefte at den har
8 hakk.
249244​
;)

Det fleste som begynner med sticke skaffer seg en Namco sticke, så alle som har hatt en Namco sticke kan igrunn bekrefte at den har 8 hakk..
 
OMA

Jeg forstaar hva du proever aa si. Det du mener er at Namco-stikka kun har en 4 hjoernet Guide-plate. Dvs si at den kun har fire mottakerhjoerner. Man kan likevel trykke diagonalt ved at begge sideknappene registreres. Det finnes en Guide-Plate som er 8-hjoernet. Man legger da merke til at stikken ruller i flere hjoerner naar man svinger den rundt. Man kan for all del gjoere akkurat de samme bevegelsene med en fire hjoernet guide-plate som en 8-hjoernet, men det er relativt lettere aa fullfoere sirkelbevegelser med den sistnevnte.

I VF med Wolf f.eks, er det lettere aa faa inn raskeste giant swing motion (halvsirkel forover paa raskest mulig maate) med en 8. hjoernet plate. Etter hvert gaar det greit med en vanlig 4-hjoernet som brukes i arkadene, men paa nybegynnerstadiet kan en 8-hoernet mottaker gjoere command input mer presist.
 

oma

Village Drunk
finaly, thanks for the rescue chief :tommelopp: jeg har 4 hjørnet guide plate, basta
 
hmmmm
selv har jeg aldri spilt med pad
regner vel med at der enklere
chief gute, skal du være med i tekkken nm5?
hvilke favoritter har du?
altså spillere
 
NiloPilo

Har du aldri spilt med pad foer? Hvis saa, saa er det ganske imponerende, hehe.
Jeg skal proeve aa vaere med i NM. Problemet er at jeg vet ikke om jeg er i stand til aa kvalifisere meg. Er ikke akkurat noe mester i Tekken.

Naar det gjelder favorittspiller, saa kan jeg kun si JINsama, og ingen andre.
Duke ligger like etter, men det kan endres paa hvis han kommer innom Dan the Man Sun Tan flere enn kun 3 dager i uka.
 
ok
mnte spillerkarakterer, slike soom bryan og law
hehe
er det noen grense på hvor mange som kan være med i nm
har ikke meldt meg på ennå
jeg dro til spidertman, der sa de at en ikke kunne gjøre det hos dem, men hos chato nøff( litt shabby fransk)
det må da være en enkllere måte
 

oma

Village Drunk
skal ikke spamme det "offisielle" turnering emnet..

er det noen ting som er viktig å tenke på før en entrer "king of iron fist turnament?" noen metoder for å psyke seg opp på? få vekk nerver osv? tidligere nm champ: hva gjør du før turneringer?
 
Møt opp litt tidlig, varm opp hjemme og der.. Også smil :)