TEKKEN 5 turneringer

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av oma@25.08.2005, 18.47
skal ikke spamme det "offisielle" turnering emnet..

er det noen ting som er viktig å tenke på før en entrer "king of iron fist turnament?" noen metoder for å psyke seg opp på? få vekk nerver osv? tidligere nm champ: hva gjør du før turneringer?
255170​
Skal man gjøre det bra i Tekken er det viktig at man spiser mye Tom & Jerry kjeks og minst 200g Stratos om dagen ;)
Da kan du regne med topp plassering i NM
 

oma

Village Drunk
tenker at jeg må få opplevelsen til å bli så "casual" som jeg overhodet mulig kan, da slipper jeg sikkert nerver og det *lurer på hva jeg gjør når jeg spiller casual...*
 
skal jeg gi dere et tips
få en venn av seg til å skremme en
da forsvinner nervene øyeblikkelig
bare prøv, det fungerer relativt ofte for meg
 

MadCow

Lokal moderator
Alle må huske å ta med seg minnekort med egen profil til NM, så man kan kjenne igjen folk utifra nick. Hadde vært gøy å se alle folka som jeg ikke har møtt her inne spille i NM :)
 

oma

Village Drunk
:D :D :D :D :D gjett hvem som vant kvalikk i bergen da! PERFECT siste runden!

første kamp, taper de to første rundene mot bryan, vinner så vidt med great, samme prosedyre med law i andre runde, det står fem spillere igjen for å spille "liga", de fem "beste" (selv om det bare var 3 som egentlig kunne hevde seg...) TROR DERE IKKE JEG KNUSER ALLE SAMMEN 3 NULL HVER ENESTE KAMP? fy flate altså, trodde jeg bare var sånn igjennomsnittelig god, men tror jeg faktisk kan hevde meg i nm alikavel...

kudos til bergen ivan som kom på 2.plass
 
gratulerer da uma, er det mange gode i Bergen elr?
Prøvde du ut tipset mitt angående nerver?
tviler på at du knuser alle tre null
emn lykke til videre
 

oma

Village Drunk
nei, fikk ikke tid å skjekke innom her før jeg begynte :p men takk for tipset, tror ikke jeg knuser alle i nm nei, men jeg tror jeg kan komme blant de 10 beste hvertfall... (jeg er jo allerede blant de 16? eller er det 32? :eek:)
 

oma

Village Drunk
jo, skal innrømme dette var en egoboost av de store (noe sier meg mitt liv er litt lite...) jeg er jo kommet i 32dels finalen nå... det vil si det er 64 med i nm (viss dere skjønner) og blandt de 64 vil jeg tippe jeg blir en av de 50, det er det jeg har som mål, alt som går utover det er bare ++ :p

liten edit..
 
Hvem var du oma? Og hvem var bergen ivan?
Grats med kvalifiseringa.
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av oma@27.08.2005, 18.44
jeg er jo kommet i 32dels finalen nå... det vil si det er 64 med i nm (viss dere skjønner) og blandt de 64 vil jeg tippe jeg blir en av de 50, det er det jeg har som mål, alt som går utover det er bare ++ :p

255702​
Gjør deg klar for kamp Oma, NM blir heftig!
Tror du heller burde satse på å bli blant de 32 beste istedenfor 50 beste ...
 

oma

Village Drunk
moi=law
bergenIvan=kaz

takker

hehe, han er litt mer "no ska vi t oslo å kick som oslo ass!!!" attitude enn meg :p

jo jeg vil jo vinne hvertfall 1 kamp så... blant de 32 beste, jeg var ikke helt meg selv i går (vil som i ønsker)
 
Jaja jeg tapte som faen i Turneringen... hehe skal inrømme det og at OMA er Bergens beste.... vi får se hvem som gjør det best i NM :) hehe har spillt en del mot hverandre nå i det siste og er ganske Jevne...
Kanskje han er litt bedre enn meg... "kanskje"

Vi får se når turneringen kommer..... vi har trent en del og er vel så klar som det er mulig å bli, Har med os 2 nesten gode og tre gode.

Gleder meg Oslo... :) teste skillzene våre mot de beste i norge

Og OMA: du har enda ikke tatt meg med Jack :p
 

oma

Village Drunk
var FAEN ikke mye om å gjøre de to siste gangene

og bare for å korrektere det ivan sa: vi er 2 stabilt gode spillere fra bergen, 1 jævlig god spiller som må ha dagen, og 2 middels gode...
 
Det er utrolig synd det med Bryan Remi... en stabilt utrolig dyktig spiller som ikke stiller pga jobben :(

Meg og deg OMA har den fordelen me å være stabilt gode... mens killermashing har litt opp og ned... bare håper den opp delen holder ut turneringen og ikke motsatt :)
 
Alså, jeg frykter egentlig ingen fra Bergen sånn sett, jeg har sett noen brukbare, men thats it. Ikke vet jeg åssen utviklingen har vært der det siste året, men håper jo på stor framgang derifra. Men nå burdte jeg egentlig game litt mer Tekken 5 før jeg utaler meg, har jo snart spilt Tekken 5 i to uker.
 
Duke: Du og din spilling i to uker har lite å si. Kan godt regnes som du spilte siden det kom ut :p
Hva om vi utveksler litt tips og "tricks" (helst et annet sted enn her... :D) ? Hehe.. Tror det kan bli ganske fengende.
 

oma

Village Drunk
ordspill *liksomlol*

duke: vi har kanskje sakt vi er litt bedre enn vi kanskje er, men jeg tror ikke dere skal ta for lett på oss bergensere, bergenivan har tross alt noen sterke plasseringer fra t3 og ttt...
 
Hehehehe Han undervurderer oss... det er en god ting :) Men som sakt... ikke mye vi får bevist i ord... og som OMA sier... kan vær evi sier vi er bedre enn vi er..

en dag igjen før Oslo kjøring :) "be rdy"
 
Små nisser dere fra bergen.. jeg har jo spilt endel mot deg ivan det året vi var i militæret sammen. og jeg veit at dere fort blir litt høye i hatten når nivået og konkurransen er så lav

JEG suger i tekken5, men denger deg glatt :tommelopp:

hehe, kanskje litt dumt å bli for bråkjekk med tanke på at du skal sove på sofaen min hele helgen. men,følte at noen måtte senke selvtilliten deres litt ^_^

Vi sees til kamp fredag hos meg

Og forresten, du snorker ikke? :confused: