TEKKEN 5 turneringer

#41
Noe spørsmål viktigste som jeg mener da: Er alle char åpne eller får vi bare brukt de char som fins i def?? skjipern å ikke bruke wang og heihaci :(
 
#42
Alle chars er åpne. De er det i hvert fall på test maskina der, så de er sannsynligvis i tourney'n og.
 

EagleJin

Bear Necessity
#43
Ugh... Enda fler Wang/Hei? Blir ikke lett å være meg da, nei, når halvparten av deltakerne har 10-frame straffere :(

6 timer igjen :D :svette:

**EDIT: Jeg spurte på SM angående skjulte karakterer, og de sa at alle skal være framme under turneringen :D
 
#45
Er straks på vei innover, lykke til allesammen ;)
 
#48
MÅ bare ha meg ett sted og klage... Hvordan svarteste... Fy..... Skal pokker meg kaste stikka iveggen hoppe den i stykkre og drite på den...
AT DET ER MULIG!.... Jeg av allle fortjente bare å komme vidre pga. Jiiiiiiibooo!!!!....

Jaja... Jeg fikk iaffal juling av en verdig kar... Istedenfor en lowlife... Herrejemeni...
 

EagleJin

Bear Necessity
#49
Tøff turnering, og kult å se såpass mange herfra tilstedeværende :D

Men at jeg fikk juling av samme fyren... Bah! Tar deg neste gang! :p
Bra spilt til deg!
 
#50
Hehe..fikk deng av samme fyren jeg. Bra spilt av deg ja!
..men må nesten bare legge til at jeg så å si aldri spiller så dårlig. Ikke i casual kamper i hvert fall..trenger mer tourney-trening. Neste tourney skal Hwoarang være mer forberedt forhåpentligvis...
 
#52
Husker desverre ikke navnet. Han møtte meg første kamp, EagleJin andre.
 

oma

Village Drunk
#53
så dere kom ikke langt altså? hvem vant da? hvem spilte ham med?
 
#54
Han spilte Wang.

Vel, ingen vant i dag. De som vant kom med til sluttspillet, altså de 16 beste. Den spiller 29, så da finner vi ut hvem som vinner..
 

MadCow

Lokal moderator
#55
Var gøy å spille idag. Også var det jo hyggelig å treffe alle menneskene herfra.

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@11.06.2005, 23.22
..men må nesten bare legge til at jeg så å si aldri spiller så dårlig. Ikke i casual kamper i hvert fall..trenger mer tourney-trening.
232191​
Hadde samme følelsen selv idag, selv om jeg klarte å "karre" meg videre. Så litt stygt ut der i en periode.
Gjorde en god del ting som jeg absolutt ikke hadde tenkt til, bomma på combo-er som alltid sitter ellers....
Mer tourney-trening er tingen :)
 
#56
Opprinnelig skrevet av MadCow+12.06.2005, 01.21-->
Var gøy å spille idag. Også var det jo hyggelig å treffe alle menneskene herfra.

<!--QuoteBegin-Red Hawk
@11.06.2005, 23.22
..men må nesten bare legge til at jeg så å si aldri spiller så dårlig. Ikke i casual kamper i hvert fall..trenger mer tourney-trening.
232191​
Hadde samme følelsen selv idag, selv om jeg klarte å "karre" meg videre. Så litt stygt ut der i en periode.
Gjorde en god del ting som jeg absolutt ikke hadde tenkt til, bomma på combo-er som alltid sitter ellers....
Mer tourney-trening er tingen :)
232223​
[/b]
du er ikke alene.
 
#58
Det var Ømer (Supo fra SG?) som slo ut Hawk og EagleJin tror jeg, og han brukte Wang.

Var kult med tourney igjen! Synd at The Big Cheese, NukleuZ, Hawk, EagleJin og NorSpawn gikk ut da. Sånn går det med Single Elimination. Resten av de jeg spiller med innimellom gikk videre.. tror jeg, så sant jeg ikke har glemt noen.. :D
Får se hvordan det går den 29. Juni!
 

EagleJin

Bear Necessity
#59

SHDR

Gullmedlem
#60
Jeg ble voldtatt. Første runde knuste jeg en ekkel liten fyr som sa at jeg jukset fordi jeg brukte stikke. Så jeg forklarte ham at jeg vant fordi jeg var mye bedre enn ham og fordi han var så skrekkelig forutsigbar. Han ba meg fortelle hvordan han spilte, og jeg forklarte ham at det eneste han drev med var push-backs som levnet ham med ryggen til meg, slik at han kunne kjøre ekle backflips og knuse meg. Problemet med den taktikken er at han ikke var tålmodig nok, og jeg var ikke dum nok. Da ble han litt trist, og sluttet å snakke med meg.

Den andre kampen møtte jeg en villmann med Asuka. Den første og tredje runden tok han meg like gjerne perfect, ettersom jeg aldri fikk tid til å reise meg opp. Andre runden tok jeg ham nesten, ettersom han klarte å fucke en av komboene sine, og da tok jeg åtti prosent av helsen hans på to angrep. Men han voldtok meg likevel. Merket at jeg var nervøs, og at tingene jeg vanligvis lever på ikke satt som de skulle. Masse ekstremt dårlig timede sway-to-low kick elbowrushes og ikke en eneste successful just frame.

Jaja. Det er flere kvaliker. Jeg skal klare å karre meg med på NM uansett.

Masse bra spilling der, forøvrig. Følte meg som en av de absolutt minst skilled utenom de rene button masherne. :flau: