Tekken 5

MadCow

Lokal moderator
Skjønner du har hatt en travel natt :p

Er digg å endelig se noe customize til Moku, blir helt klart mer
spilling med han da. Mangel av customize er det som gjør han litt kjedelig
i 5.0.
Men den øksa i hodet likte jeg ikke! Ser ut som Wallace har vært i nærheten. Men du får ikke lov til å lage hus av Mokujin-en min!

Nina så nasty ut ;)

Er forresten noen av items'a time-release? Synes stadig det dukker opp noen nye.
 
Men den øksa i hodet likte jeg ikke! Ser ut som Wallace har vært i nærheten. Men du får ikke lov til å lage hus av Mokujin-en min![/b]
Han mannen er slem sier jeg.... SLEM!!! SLEM SLEM!!!
Enten det eller så har han noe imot Urge...

Da må jeg ha en tøff og en totalt latterlig Wang as usuall^^
 
Lista er ikke helt troverdig fordi kildene er ukjente..men slik låter det...

S rank:
Deviljin

A rank:
Heihachi, Christie, Kazuya, Jin, Raven, Brayn, Jack,
Nina

B rank:
Craig, Yoshi, Asuka, Ganryu, Feng,Lei, Paul, King, Wang, Steve, Lee, Bruce, Law, Anna, Hwoarang, Ling,
Baek

C rank:
Kuma, Julia, Roger


Men as said before!! jeg gir faen i rank, spiller ingen rolle for meg! Bare BS alt sammen!! spill den du liker :D beste da :D
 
Tier Ranking'a ser mer sånn ut:

A Class:
Kazuya Mishima
Marshall Law
Heihachi Mishima
Jack-5

B Class:
Asuka Kazama
Christie Monteiro
Craig Marduk
Nina Williams
Julia Chang
Yoshimitsu
Feng Wei
Ling Xiaoyu
Devil Jin
Paul Phoenix

C Class:
Ganryu
Bryan Fury
Steve Fox
King
Raven
Anna Williams
Wang Jinrei
Lee Chaolan
Lei Wulong

D Class:
Jin Kazama
Kuma/Panda
Baek Doo San
Hwoarang
Bruce Irvine
Roger Jr.

Hverken Lili, Dragunov eller A.King er med på Tier Ranking'a pga at det er for tidlig å vite nok om de ennå.
 
Artig med nye items. Syns Feng lignet litt på Lee med det hvite håret, men det er fremdeles en forskjell; Lee er kul mens Feng er feig :D

Ellers så ser det ut som jeg får det tøft i Tekken framover; "alle" karakterene jeg liker (Baek, Wang, Lee (ny favoritt) og Anna) har C eller D rank på den siste lista. <_<
Jeg får vel gå tilbake til å spille Asuka eller Nina...
Teit hvis Christie blir bedre; det er ille nok å spille mot JINsama sånn som det er... :)
 
Madskills, det har jo ikke en fis å si det..selvom de du liker har crap rank betyr det ikke at de er ræva....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er du blind, eller...?
 
Hvorfor ble tekken spiderman turnering topicen stengt?

Kan du gi oss en god grunn til dette frenzy?
[/b]
Beklagligvis så hadde emnet nådd et punkt der det ikke fortjente livets rett lenger.
Kvaliteten og anstendigheten på innleggene hadde begynnt å falle noe grasiøst slik at jeg til slutt bare så en enkel løsning på det hele; Stenge hele sulamitten.
Til å begynne med slettet jeg 6-7 innlegg som var uten mål og mening, men når 7 av 10 innlegg allerede skrevet var av denne typen, ble det ganske enklere å bare stenge.

En ting er å diskutere fornuftig og høflig sammen om turneringen, kampene og de som vant, men når flere av dere mister all form for moden og dannet ansenitet og regelrett begynner med drittslenging, generelt "trash-talk" eller meningsløs kommentering av andres innlegg - gjerne i form av rene smiley-innlegg - da må beklagligvis alle lide for dette.

Ved å stenge det forrige emnet prøvde jeg å sette et eksempel for hvordan dere IKKE bør oppføre dere, og jeg håper for deres egen skyld at dere drar litt anstendig lærdom av det.
Kutt ut drittslengingen, skriv konstruktivt, anstendig og med et generelt mål for selve innlegget, bruk vanlig folkeskikk, og for høyere makters skyld, vær litt jævla ydmyke innimellom!
Utarter lignende slåssespill-emner seg lignende vil jeg slå ned på de på samme måte. Så enkelt er det.

Har dere noen problemer med meg, emner eller andre brukere innen denne seksjonen, så ta det over PM.
Ikke hijack andre emner for å spørre om totalt irrelevante ting.
 
Frenzy: Hadde vel holdt med å stenge thread'en for Drammens folket.. :p
De som holdt all jallinga gående. Men greit at du stengte det!
Og takk for sletting'a av Namco's post... :ler:

Angående Tier Ranking's.. så er det noe som vil forandre seg smått om smått etter tid.
Bør vel ikke være så altfor lenge til det kommer en Tier liste med Lili, Dragunov og A.King.
Ettersom den jeg posta var ute allerede i December.
 
Dude dude!! ikke dra alle under en kam 'a . Men igjen, noen som har noen harde fakta på om DR kommer til Ps2, eller er det bare "hakke peil" enda?
 
JINsam hva mener du med confirmed? dato..? eller at det i det heletatt kommer på console?
 
heyyy det kaller jeg Fast Reply as!" lol
thanks nå vet jeg det.
 
Tror ikke DR kommer ut på playstation.. siden når ps3 kommer på slutten av året så skal namco gi ut ny tekken spillt til ps3 og det blir t6 eller ttt2.tiden namco har på confirm dr er liten.så kanskje det aldri blir noe dr i norge siden det ikke finne en enste arcade i lande med dr.
 
nei jeg vil ha det på ps2 damnit! selvom jeg har psp og.

tviler på det blir helt samme DR som er på arcadene visst det kommer til psp... altså grafikken og selve spillet, for er det bare jeg eller har ikke psp like bra grafikk som ps2? jeg føler det er en smule dårligere grafikk på psp.. og da kan det ikke bli så kult!

Kjipt med bare to shoulder buttons og! uvant :(
 
Bare bull crap!

DR kommer til ps2. men usikker på om den kommer til pal. DR på psp er bare får å øke lysten etter en psp. Kommer på psp kan jeg nesten garanter si at den kommer til ps2, men dette er bare en mage følelse...magen sier nå at den trenger mat.... cya tekken nerds! :ler: