Jeg er litt uenig der da, syntes AK var mye tøffere i tekken 1 og 2, en TTT. Det var den kombinerte mishima og mexicanske wreslingen som solgte meg. Har altid hvert tilhenger av mishima fighing style karate.
Når AK forsvant, og ikke lenger var med etter tekken 2, ble kazuya main min. siden den gang har jeg venten på the return of the dark rose.
Og ja selfølgelig er King mexican wrestler, har aldri sagt noe imot det. sa bare at stilen til king er mer "pro wrestling", altså ring wrestling osv. men han har sine wrestling røtter i mexico han også
Men det er en ting du surrer med, du må huske at det finnes 3 kings. AK king1 og king2.
King 1 ble ikke lært av AK, det var king2 som ble lært av han. Altså den kingen som nå er med i Tekken.
Den stilen King2 kjører en veldig AK (wresling delen) inspirert. Og litt King1 inspirert, men mangler fortsatt MYE MYE av de to stilene. Armour king Har altid hvert den komplette av de tre. Og nå tror jeg Namco har tatt en del av den gammle King1 stilen, og blandet den med klassiske AK. Akuratt slik at det ikke blir for likt King2.
Men håper noe inderlig de har gitt han gammle mishima stilen.

det hadde hvert GENIALT.
Gode gammle AK back in action. Han kommer til å bli u-knuselig. Selv ikke de nye feige møkka karakterene kommer til å ha en sjangs.
ÅÅÅÅ HÅPE HÅPE HÅPE

Hvis dette skjer skal jeg tilgi namco for all dritten de kom med på Tekken 5. hehe.
ÅÅÅÅÅ så digg det kommer til å bli, å se AK knekke den feite stygge nakken til Marduk... har altid HATET den mannen. fortjener så mye GRISE JULING. bare se på endingen til marduk i tekken 5, da ber han bokstavlig talt om julig på live tv"!!!! Og drømmen hans kommer snart i oppfylelse
Run marduk Run..........
Armour king har altid hvert, og kommer altid til å være my #1