Tekken 5

hodet til eddy blir mindre og mindre jo :confused:
men christie har fått finere rompe da :tommelopp:

EagleJin

Bear Necessity
"The heat is on. *psh, psh, psh* The heat is o-on"...

Uansett... Om dette slår til har vi god grunn til å feire mars i år også :D

EagleJin

Bear Necessity
:confused:
Jin ser... tøff ut igjen jo. :D
Håper han ikke er så stor fan av FF8 i DR som han er i 5.0.. Den jakka passer han bare ikke ^^

Armor King minner litt om Rey Mysterio.. Måten å bevege seg på er skremmende lik. Endelig har vi fått tydelige forskjeller på Kings (annet enn Dark Upper, heh).

Er det noen bra vids ute å går med Dragunov?
Noen som kan gi meg alle mulige linker til han?

Regner med at jeg skal prøve meg på han:p

Edit: Kremt så klarer jeg å skrive navnet hans feil :p

Edit2: Det er forresten "combo-clips" jeg vil ha, jeg vil se noen juggles :p

Jeg la ut en link med DR footage i vid emnet. Ser noen få comboer med Dragunov der. Men den desidert kuleste der er Bryan. De nye moves'a, samt spillestilen er nice!

MadCow

Lokal moderator
Er det noen her som kunne gi link til devil jin clips....? :ehm...: hadde vært fint om noen viste om d :)
[/b]
Fant en del DR-klipp på maximi-ftpen. ftp.maximi.mine.nu user: tekken pass: tekken
De ligger i mappa upload/t5dr_new_moves.

Ser ut som Devil Jin har fått en del nytt.
Etter hva jeg kan se har han fått en ny low poké, ny slutt etter b,f+2,1 og et nytt kast med dobbel break som ser veldig heftig ut. Kanskje de har bytta ut f,f+1+2 ?

Klarte ikke å spille av Ninafilmen som lå der, trenger nok ny codec ....

Så vidt jeg forstår det, kommer Dark Ressurection ut i spillebula denne måneden. Mange håper vel på at spillet blir et hakk bedre enn Tekken 5 var, men det som stusser meg litt, er at toppspillerne i Japan mener Dark Ressurection ser ut som det blir dårligere enn Tekken 5, balansemessig mellom spillfigurenene. Nå har de kun hatt muligheten til å spille location test versjonen, men i følge MIXI community siden, skriver ihvertfall de japanske toppspillerne at de er veldig bekymret ovenfor Dark Ressurection.

De håper at de tar feil selvfølgelig.

Selv om det er en seriøst innlegg ovenfor, har jeg lyst til å spørre spillegal-medlemmet NAMCO om han kan finne ut noe informasjon om hva som skal gjøre Dark Ressurection bedre enn Tekken 5, balansemessig.

:confused:
Jin ser... tøff ut igjen jo. :D
Håper han ikke er så stor fan av FF8 i DR som han er i 5.0.. Den jakka passer han bare ikke ^^

Armor King minner litt om Rey Mysterio.. Måten å bevege seg på er skremmende lik. Endelig har vi fått tydelige forskjeller på Kings (annet enn Dark Upper, heh).
[/b]
Armour king og King har altid har en tydelige forskjeller. Armour king slåss mishima stil og mexican free style wrestling. Han har trent med Jinpachi og adaptert Mishima stilen. han og jinpachi var veldig gode venner langt før tekken 1 tiden.

Mens king slåss proffesional ring wrestling. Er en meget stor forskjell der EagleJin.

Spill Tekken 1 og 2

Og selfølgelig beveger Ray mysterio og Armour king seg likt, de er jo begge Maxican wrestlers...Duhh..
Og at begge bruker masker er fordi i maxicansk wrestling er det påbudt med maske når du slåss, en mexicansk wrestler skal bare symbolisere en "fighter" og ikke en individ.. De må aldri avsløre sin identitet.
Så Armour king har ikke noe med Rey mysterio å gjøre. selv om Rey mysterio er min favoritt WWF wrestler:)

Hvis klassiske armor king kommer tilbake, bllir hele Tekken serien genial igjen :)
Har ventet på Armour king siden tekken 2 jeg. hehe..... Den tøffeste tekken fighteren noen sinne

:tommelopp:

Den gamle Armor King (T1 og T2) var for kjip, i den forståelse av at han var for lik Mishima, uten å være en Mishima. Spiller ingen rolle det at han har trent med Jinpachi, stilen var kjip likevel (eller kanskje derfor, med tanke på teknikkutvalget var mye mindre da de spillene ble lagd..men men..kjipt uansett).

King er meksikansk wrestler han og, men hans stil ligner ikke på Ray i det hele tatt, selv om AK var den som trente han opp... uhhh..
Saken her ligger jo i at Namco forandret AK såpass så det ikke skulle blåses inn to Kings som nesten var like (som i TTT)...

Uansett, så er den nye Armour King helt über etter hva jeg har sett (selv om det ikke er så mye akkurat..). King har alltid vært tøff, AK ble det i TTT, og bare jeg får mine hender på DR blir han blant mine topp 5 :D

Jeg er litt uenig der da, syntes AK var mye tøffere i tekken 1 og 2, en TTT. Det var den kombinerte mishima og mexicanske wreslingen som solgte meg. Har altid hvert tilhenger av mishima fighing style karate.
Når AK forsvant, og ikke lenger var med etter tekken 2, ble kazuya main min. siden den gang har jeg venten på the return of the dark rose.

Og ja selfølgelig er King mexican wrestler, har aldri sagt noe imot det. sa bare at stilen til king er mer "pro wrestling", altså ring wrestling osv. men han har sine wrestling røtter i mexico han også :)

Men det er en ting du surrer med, du må huske at det finnes 3 kings. AK king1 og king2.
King 1 ble ikke lært av AK, det var king2 som ble lært av han. Altså den kingen som nå er med i Tekken.

Den stilen King2 kjører en veldig AK (wresling delen) inspirert. Og litt King1 inspirert, men mangler fortsatt MYE MYE av de to stilene. Armour king Har altid hvert den komplette av de tre. Og nå tror jeg Namco har tatt en del av den gammle King1 stilen, og blandet den med klassiske AK. Akuratt slik at det ikke blir for likt King2.

Men håper noe inderlig de har gitt han gammle mishima stilen. :);) det hadde hvert GENIALT.
Gode gammle AK back in action. Han kommer til å bli u-knuselig. Selv ikke de nye feige møkka karakterene kommer til å ha en sjangs.

ÅÅÅÅ HÅPE HÅPE HÅPE:):)
Hvis dette skjer skal jeg tilgi namco for all dritten de kom med på Tekken 5. hehe.

ÅÅÅÅÅ så digg det kommer til å bli, å se AK knekke den feite stygge nakken til Marduk... har altid HATET den mannen. fortjener så mye GRISE JULING. bare se på endingen til marduk i tekken 5, da ber han bokstavlig talt om julig på live tv"!!!! Og drømmen hans kommer snart i oppfylelse:)

Run marduk Run..........

Armour king har altid hvert, og kommer altid til å være my #1 :)

Da så :)
Men surrer ikke med at det har eksistert tre Kings nei. King(2) fikk alt King(1) hadde, i tillegg til mer som var eget, og stuff AK hadde (som først virkelig kom med i T4, og enda mer nå i T5). Dette var for å på enkel måte ikke "glemme" King(1) og AK, men putte begge i King(2).

Men men..AK er tilbake. Er det som er hovedsaken, og siden King har tatt de aller fleste teknikkene AK hadde (bortsett fra de ekstreme Mishima-inspirerte,) måtte AK få nye saker. Om det er en del like eller ikke får vi vel snart svar på.
MEN!! Move-list for Lili, Dragunov og Armour King samt noen få moves til de andre folk :)

hei jernneve, hvem er de nye feige møkka karaktere?
At Marduk er en feiging veit jo alle, selv om han er artig å spille med. Raven samme med teleport og makkverk. Den virkelige feigingen er jo yoshi, som bruker sverd.
Og av de andre nye kampstilene på de to siste spillene gjenstår Steve og Feng, som er de minst feige karakterene på tekken. Liker egentlig t4 steve bedre t5, selvom han var håpløst ukomplett. Hva i allverden skal han med en mengde hoppbevegelser, for ikke å snakke om sparkmoven(u/f,4). Boksere hopper ikke rundt, og de sparker iallefall ikke! Dritings teit namco

Forsåvidt aking er jo også en feiging, det ligger jo i navnet, men han er digg å spille med på tag.

lurte på en ting siden dere snakker om king osv.. som jeg husker fra T1 eller var det T2 litt usikker, men der var king neger.. hva gikk galt hvordan han blitt hvit? :confused:

Han tok en Michael Jackson.. :svette:

for å være litt seriøs.
Jeg er ikke helt stødig på Tekken historien, men det jeg husker er at den nåværende personen som går under navnet King var bare en læregutt for den orginale King fra Tekken 1 og 2. Men en gang mellom Tekken 2 og 3 så ble den orginale King drpet i ringen, så derfor tok han unge læregutt på seg masken og rollen som King, for å hevne og samtidig hedre sin tidligere læremester.

Jeg håper det ikke var så langtifra riktig... :flau:

Så å si rett der Frenzy.
King(2) var adoptivsønnen til King(1), og når King(1) ble drept i ringen ville King(2) ta over for å holde barnehjemmet King(1) drev ved like. Det gikk dårlig, så kom AK inn ii bildet ot trente King videre.. ;)

lurte på en ting siden dere snakker om king osv.. som jeg husker fra T1 eller var det T2 litt usikker, men der var king neger.. hva gikk galt hvordan han blitt hvit? :confused:
[/b]
King har aldri hvert "neger" Han er fra søramerika, der folk som regel er ganske mørkhudet..
Og King1 har ikke" bitt" hvit. det er en helt anen king som er i tekken nå.... King (2)
Han er hvitere en king(1) og AK.

Det var vel namcos måte å skille på de to kingene Utsednemessig.