Tekken 5

Armour King er neger, mens king1 og 2 er mexicanere. Ingen vet hvor armour king kommer fra.

quote fra manji clan:

Armor King: "The Flower of Evil"

Name: Armor King
Country of Origin: ?
Style of Fighting: Professional wrestling
Age: ?
Blood Type: ?
Height & Weight: 193cm - 91kg
Occupation: Professional Wrestler
Hobby: Defeating challengers
Likes: Beer
Dislikes: ?

Tekken 1 History
Armor King has travelled from one wrestling ring to another in search of a worthy opponent. He met his match in a Mexican village. They became bitter rivals for many years to come. Years ago, during a match, King made a mistake and smashed one of Armor King's eyes. Afterwards, King bathed in the spotlight of the Pro Wrestling World while Armor King went down the opposite road.

Tekken 2 History

Unfortunately, King's attempt at winning the tournament and the cash prize ended in a failure. Soon after, King chose the path of a drunkard, stopped entering wrestling tournaments and disappeared for large amounts of time. King felt as if he did not deserve to own the powers of the enchanted Jaguar mask.

Armor King became worried for his friend/rival and intervened just in time as King was at the edge of a breakdown. He eventually finds King drunk in an alley. Armor King threw a leopard ask at his feet and told King of the 2nd Iron Fist tournament and his second chance at building the orphanage of his dreams.

With that said, King came to his senses and began a furious training regime. Deep down inside, Armor King wanted to defeat his rival once and for all.

Tekken 3 History
Years later, King dies but a new one emerges. Armor King begins to train King II how to use the enchanted mask and to use it against Ogre.
 
<div class='quotemain'>
Er det noen her som kunne gi link til devil jin clips....? :ehm...: hadde vært fint om noen viste om d :)
[/b]
Fant en del DR-klipp på maximi-ftpen. ftp.maximi.mine.nu user: tekken pass: tekken
De ligger i mappa upload/t5dr_new_moves.

Ser ut som Devil Jin har fått en del nytt.
Etter hva jeg kan se har han fått en ny low poké, ny slutt etter b,f+2,1 og et nytt kast med dobbel break som ser veldig heftig ut. Kanskje de har bytta ut f,f+1+2 ?

Klarte ikke å spille av Ninafilmen som lå der, trenger nok ny codec ....
[/b][/quote]
thanks :D det nye kastetrikset til devil jin ser heftig ut :kul:
 
Er ikke sikker men tror DJs kast er d,df,d,df+1+2 eller noe lignende..? Han har i hvert fall stone head fremdeles (f,f+1+2). (er ganske sikker, at least..)
 
Så å si rett der Frenzy.
King(2) var adoptivsønnen til King(1), og når King(1) ble drept i ringen ville King(2) ta over for å holde barnehjemmet King(1) drev ved like. Det gikk dårlig, så kom AK inn ii bildet ot trente King videre.. ;)
[/b]
King ble ikke drept i ringen nei. Det var Ogre som drepte han. 15 år etter tekken 2 storylinen. Før tekken 3.

Resten er korrekt.
 
Armour King er neger, mens king1 og 2 er mexicanere. Ingen vet hvor armour king kommer fra.
[/b]
Dette må være noe av dumbeste jeg har hørt. AK er fra mexico, samme som king1 og king2

AK er orginalt fra en"ancient mexican Tribe" Han forlot triben i søken etter en "challenge"
Han reiste til Japan og møtte Jinpachi og Wang. De ble venner og sparret sammen i mange år.
AK bodde i Japan så lenge at han etterhvert ble kredittert som Japaner.

Han adapterte Mishima stilen til Jinpachi, og kombinerte den med Wrestlingen sin.

AK er "imortal" takken være Jaguar masken. Jaguar masken til king er ikke bare en "maske" som kan taes av og på. Men det er en del av AK.

"Jaguarandi" (jaguar folket) er den triben AK stammer fra. Den er en flere tusen år gammel tribe i mexico.
Ingen veit hvor gammel AK egentlig er. han kan være alt mellom to tusen til to hundre år gammel.


(source) Tekken official handbook.
(source) Tekken pocketguide.
(source) Tekken1 manual.

Nå kan du holde kjeft med det tullet ditt. vill ikke høre sån nonsense du kopierte fra en side på nettet.

Du tror vel Marduk også er neger du vel????
 
What? Feil?! :p hmm...jaja. Kan ikke regne med å huske alt mulig. Skylder på særemnet jeg :p
 
Ironfist: Greit, du har kanskje mest peiling her av oss alle, men kan du snart for guds skyld begynne å skrive litt mer fornuftig og korrekt norsk snart? Er av og til litt for vanskelig å forstå det du vil frem til p.g.a. elendige stavefeil.
 
Ironfist: Greit, du har kanskje mest peiling her av oss alle, men kan du snart for guds skyld begynne å skrive litt mer fornuftig og korrekt norsk snart? Er av og til litt for vanskelig å forstå det du vil frem til p.g.a. elendige stavefeil.
[/b]
HVA??? kan du være så vennelig å peke ut all den "elendige" stavefeilen.....


Nå må du skjerpe deg, bare fordi jeg bruker både engelske og norske ord , så må ikke du blande det med stavefeil. Jeg varierer bruken mellom engelsk og norsk veldig, og da kan det virke som det blir litt surrete til tider.

Se på din egen skriving først a, du bruker ordet "snart" to ganger i en setning.... Og uten komma!!!!

Så ikke kom her og vær så eplekjekk. Syntes min skriving er fin som den er nå, og jeg har ikke planer om å forandre den p.g.a du vil det.

Fokuser heller på din egen skriving du, og ikke kom med meningsløse anklager.

Dust :tommelned:
 
Ok ok så du sier kingene kommer fra søramerika, da må jeg jo spørre: Ligger mexico i søramerika?
dagens mexicanere er hovedsakelig etterkommere av spanjoler og indianere, og selv om de ikke er likbleke er de ikke neger heller.

Armour king er mørk i huden, like mørk som raven og bruce, samme hvor han kommer fra.
Dette må være noe av dumbeste jeg har hørt. AK er fra mexico, samme som king1 og king2 [/b]
For det første har du ikke hørt mye dumt. For det andre, hvis Armour king stammer fra en eldgammel indianerstamme, burde han ha samme hudfarge som king1og2(fargenyansene og grafikken i tekken1 og 2 var ikke mye å skryte av, derav fargeforskjellen). Og det har han IKKE.
 
AK er "imortal" takken være Jaguar masken. Jaguar masken til king er ikke bare en "maske" som kan taes av og på. Men det er en del av AK.
[/b]
Masken har en egen kraft i seg selv, noe man ser gjennom King(2)s story, for da han begynner med wrestlingen etter at King(1) døde gikk det elendig. Han bare tapte, helt til AK fikk se King(2) og ga han maska. Da ble han plutselig mester fort.
Ble ikke King(1) også belønnet med maske fra jaguarandi-folket? Husker ikke helt hvordan sammenhengen var, men mener å huske at det var noe med det, som for øvrig også er noe av grunnen til at AK og King(1) var både rivaler og venner.
*Pusse opp story-skills'a mine* :)
 
Lord have mercy!
Mekk et eget story topic'a! Jeg kunne ikke gitt mer faen i story'en i Tekken spilla. Detta er topic om DR! Får mer ut av å kne'e meg selv i trynet i 10 minutter enn å lese igjenom noe jeg håper er DR stuff.. men neida.. story..
 
<div class='quotemain'>

AK er "imortal" takken være Jaguar masken. Jaguar masken til king er ikke bare en "maske" som kan taes av og på. Men det er en del av AK.
[/b]
Masken har en egen kraft i seg selv, noe man ser gjennom King(2)s story, for da han begynner med wrestlingen etter at King(1) døde gikk det elendig. Han bare tapte, helt til AK fikk se King(2) og ga han maska. Da ble han plutselig mester fort.
Ble ikke King(1) også belønnet med maske fra jaguarandi-folket? Husker ikke helt hvordan sammenhengen var, men mener å huske at det var noe med det, som for øvrig også er noe av grunnen til at AK og King(1) var både rivaler og venner.
*Pusse opp story-skills'a mine* :)
[/b][/quote]

Nå surrer du no sikkelig her red hawk. King1 og King 2 sine (leopard masker) ikke jaguar, har ingen kraft what so ever. det er kun masken til AK som bærer med seg enorme krefter. De andre maskene er kun "vale tudo" regel baserte masker. King1 var en helt ordinær katolsk prest før han begynte med wrestling. Og king2 var kun en hjemmeløs gutt som ble reddet av king1. Og behandlet som en søn.

Og AK sa ikke hokus pokus så ble king2 mester, AK trente king2 lenge og brutalt, slik at han også kunne bli en verdig wrestler, og ha sjangs til å hevne seg på adoptivfaren sin, king1.

AK og king1 var aldri "venner" King1 knuste øyet til AK under an slåsskamp, og derfor ville AK hevne seg på KOIFT 1. Etter king 1 tapte over AK i KOIFT 1 ga king1 opp livet og ble uteligger osv. AK fant king1 og overbeviste han til å fortsette livet, og jobbe med de hjemmeløse barna osv. AK fikk skyldfølelse over det han gjorde mot king1, og følte det var han sin feil at king 1 ikke lenger drev barnehjemmet. AK ville ikke la saken dems gå utover barna.

King1 skjerper seg, og blir med i KOIFT 2 for å tjene penger til barnehjemmet. AK er med i KOIFT 2 simpethen for å sloss mot King1 og heihachi. teste deres skills.
 
JINsama: Done!
..Sant det..finnes et story-topic her som ikke blir brukt. Men hvis noen spør om noeo et topic er det vanskelig å huske at det finnes et annet topic for slike saker :svette:


Men da går jeg back on topic. Vet ikke om det er så veldig positivt, men kast skal visst track'e enda bedre, og ha høyere prioritet over angrep enn i T5. Personlig synes jeg kast har for høy prioritet allerede, men at de tracker mer er positivt. Blir det ikke mulig å sidestep'e kast lenger, noe som har skjedd litt for ofte mens jeg har spilt.
Står om dette på tekkenzaibatsus forum, så de som er interesserte kan gå dit og lese mer (om det er noe mer å hente derifra).
 
Lord have mercy!
Mekk et eget story topic'a! Jeg kunne ikke gitt mer faen i story'en i Tekken spilla. Detta er topic om DR! Får mer ut av å kne'e meg selv i trynet i 10 minutter enn å lese igjenom noe jeg håper er DR stuff.. men neida.. story..
[/b]
Hehehe.

Story er det som gjør tekken så tøft å følge. :D Karakterer blir så anonyme uten en story som backer dem opp.

Men når det gjelder Mishima Krangelen.... "the never ending story" er det reine hotel cesar.....

Drama Drama Drama

:ler:

Skal lage en egen King topic jeg :tommelopp:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Er det noen som vet om Gon kommer til å bli med i DR? Eller noen andre kommende tekken spill?
 
Er det noen som vet om Gon kommer til å bli med i DR? Eller noen andre kommende tekken spill?
[/b]
Gon er ikke med i Tekken 5 DR. Han var kun "guest character" i tekken 3.

Gon er egentlig en tegneseie figur i japan :D

Gon var ikke med i TTT så jeg tviler at han er med i TTT2

Sorry mac :p
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Æsj. Syns i det minste han kunne vært guest character i TTT2. Han var jo en av de barskeste. Hvorfor må de kule folka/dinoene lide? :(
 

MadCow

Lokal moderator
Æsj. Syns i det minste han kunne vært guest character i TTT2. Han var jo en av de barskeste. Hvorfor må de kule folka/dinoene lide? :(
[/b]
Det er ikke kult med folk som ikke kan treffes av high moves...

Anyways, masse om hva som har skjedd med diverse characters til DR:

http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showt...?threadid=86998

Ser ut som Nina blir crappy. Blir nok eid av både Christie og Baek ...

Her står også notasjonen for DJ sitt nye kast, hcb,f+1+2

EDIT: Fant også en tier liste fra T5.1. Siden DR ligner mest på 5.1, så er det vel dette pluss forandringene vi må se på for å få en anelse om hvordan ting ligger ann. (Ingen tierlister er helt objektive)

1. (30 poeng) Heihachi, Deviljin
3. (27) Christie, Kazuya
5. (26) Law, Craig, Yoshi
8. (25) Jin, Raven, Brayn
11. (24) Asuka, Ganryu, Feng, Jack
15. (23) Lei
16. (21) Nina, Paul, King
19. (20) Baek
20. (19) Wang, Steve, Lee, Bruce
24. (18) Anna
25. (17) Hwoarang, Ling
27. (16) Kuma
28. (15) Julia, Roger

Hvis dere finner andre lister så kunne det vært interessant å se de også.