Tekken 5

MadCow

Lokal moderator
Ok, det er vel ikke så mye poeng å kommentere innleggene til Namco(altså det som ikke har med Tekken info å gjøre).

Men uansett, er det noen som vet om alle characterne fra T5 dukker opp i DR?

Synes bare det begynner å bli drøyt mange characters etterhvert... Eller digger dere det?
 
Man!! Jo flere jo bedre!! Men det er faktisk jævlig mye jobb og sette inn nye folk, fordi alle mulige moves skal i gå i ett med resten av spillet, da tenker jeg mest programmering. Jeg begynner allerede å tenke på PS3 jeg
TTT 2, altså den såkalte "tekken6" men vi veit jo ikke noe enda, selvom det er noen som påstår at det ikke kommer tag, men tekken6. Kanskje tekken6 med tag option? blir jo ikke det samme!! SPILLE MÅ HETE TTT2.
Men tilbake ja, jo sleng på med flere folk, men jeg har poblemer med å tenke på hva vi mangler, eller hva slags kampstiler vi mangler i tekken? er ikke det meste dekket? Noe news på at TrueOger/Oger er tilbake?
 
De kan ikke lage et Tekken 6 med Tag feature, for det er dømt til å gå til helvete. Enten så lager de TTT2 eller så driter de i det. Ikkeno halvhjerta crap fra Namco nå!
 

EagleJin

Bear Necessity
Enig med MadCow i at vi har nok av folk å bryne oss på.. Med fler folk blir det mer pes for namco å levere et skikkelig spill, men nå som de allerede har såpass mange karakterer trenger de strengt tatt å bry seg mest om balanseringen og det generelle systemet.. eller??

Det samme gjelder tag-mode. Bedre om de konsentrerer om en del om gangen og ikke buser ut noe som tilsynelatende ser bra ut ved første blikk, men som utvikler seg til å bli møkk i løpet av den første uka.
 
De kan ikke lage et Tekken 6 med Tag feature, for det er dømt til å gå til helvete. Enten så lager de TTT2 eller så driter de i det. Ikkeno halvhjerta crap fra Namco nå!
[/b]

Enig med MadCow i at vi har nok av folk å bryne oss på.. Med fler folk blir det mer pes for namco å levere et skikkelig spill, men nå som de allerede har såpass mange karakterer trenger de strengt tatt å bry seg mest om balanseringen og det generelle systemet.. eller??

Det samme gjelder tag-mode. Bedre om de konsentrerer om en del om gangen og ikke buser ut noe som tilsynelatende ser bra ut ved første blikk, men som utvikler seg til å bli møkk i løpet av den første uka.
[/b]
:totomleropp:
 
Ehem..namco: hvis du bare ser EagleJins siste post, så står det klart nok at AK er tilbake der. Du er litt sent ute med å angripe..igjen!
[/b]
Å hold kjeft a redhawk, på innlegget til eagle så sier han at der er "et vilt rykte på TZ" han bare siterer noe tull han leste på tekkenzaibatsu, som i tilleg er en crappy side.
Og når jeg la ut scanen av armour king 2 uker siden så lo han, og sa det var noe jeg hadde faket og at han ikke ville tro at armour king var tilbake med mindre han holdt tekken5 DR i hånda og armour king var med????

Eller hadde du "glemt" det. det er mange på forumet her som har en tendens til å "glemme" ting. spessielt ting de har sagt, men i ettertid har kjønt var feil... med redhawk, det som er såfint med et forum som dette er at jeg kan bare gå tilbake å se akuratt hva eagle sa om scanen min.
"Og at jeg er sent ute med å angripe..igjen"?????? tror du bare måtte finne på noe å si!!!!

Og hvorfor driver du å snakker for eagle hele tiden. klarer ikke han å snakke for seg selv?
 
Ok, det er vel ikke så mye poeng å kommentere innleggene til Namco(altså det som ikke har med Tekken info å gjøre).

Men uansett, er det noen som vet om alle characterne fra T5 dukker opp i DR?

Synes bare det begynner å bli drøyt mange characters etterhvert... Eller digger dere det?
[/b]
Hei

Det ser ut som alle karakterene fra t5 kommer på DR. i tilleg har vi:
Lilli (emily)

Dragunov

Armour king

Kunimitsu

Eddy(som egen karakter, ikke outfit)

Og det som kommer ut av "the frozen tundra" etter at det smelter!!! dragunov blir send for å sjekke hva som befinner seg inni den smeltede isen....

kan det være ogre???? hvem veit...

Og hver gang mokujin er med, er også "the fighting god" og det er som vi alle veit ogre. men ogre var jo ikke med i t5, så kanskje han dukker opp i DR.

Og til slutt har det såvidth hvert snakk om Devil Kazuya, dette er veldig usikkert, butt here it goes.

" In the end of the tekken 5 tournament kazuya plunges his hand in to jinpachis body, sucking out every single power jinpachi has. This emense power kazuya recived filled the remaining part of kazuya that was not engulfed with the devil gene, thus completing kazuyas devil gene, and making him into a full blow devil"

hvis dette blir saken, kommer også Angel. og angel=jun.

Ser ut som namco varmer om til ttt2 når det gjelder karakterer :)
jo mere jo bedre
 
Namco: Du er klar over at du hele tiden kommer med old news? Er en smule annoying egentlig. Og måten du snakker til folk her inne passer ikke på bingen engang. Skjerp, din kid! (måte du snakker på og oppfører deg mot andre her inne gjør deg til kid)

kthx,bye!
 
Viste dere at i tekken5 så er det tre nye folk med, en blade lingnende character som heter Raven, jun wannabe Asuka og Feng!! dam... :ler:


PS: Dårlig humor idag :(
 

EagleJin

Bear Necessity
http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showt...?threadid=86439

Some new DR info...

- Namco seems to be reconsidering releasing the game for console as it's more than just an upgrade but a totally new game.

- Tekken 5: Dark Resurrection was commonly referred to as 5.2 but Namco representatives stated during beta testing that it's more like a 5.5.

- Dash jabs are a lot harder to do.

- Wall damage seems to be toned down, maybe 50%(not confirmed).

- Tech catches are back but require very precise timing.

- Kunimitsu is the last character! So the two extra characters listed so far are Armor King and Kunimitsu. Makes sense as seeing how the game is titled "Dark Resurrection" and they were both supposedly dead.

- Every character should have an extra outfit, even the ones that got extra outfits on the console version of Tekken 5.

- 35 stages total.

- Damage toned down

- Game is 60% done


Thanks to DUK2000 and Markman for the update


EDIT: DUK heard Kuni I guess from the Namco team, but I heard form another reliable source that it is NOT Kuni, but another returning character. So, either they are both right and both will be in somehow, or one was misinformed. [/b]
:D
 
Woho! Gode nyheter, om dette er sant. Wall-game 50% av hva det var er positivt. Slipper vi mass-destruction til blant annet Feng, Hwoarang, DJ...alle sammen :D

Enda bedre nyhet er det hvis det blir som et nytt spill, og kommer til konsoll på tross av ting som har blir sagt tidligere.

Hopes up!
 
<div class='quotemain'>
Ehem..namco: hvis du bare ser EagleJins siste post, så står det klart nok at AK er tilbake der. Du er litt sent ute med å angripe..igjen!
[/b]
Å hold kjeft a redhawk, på innlegget til eagle så sier han at der er "et vilt rykte på TZ" han bare siterer noe tull han leste på tekkenzaibatsu, som i tilleg er en crappy side.
Og når jeg la ut scanen av armour king 2 uker siden så lo han, og sa det var noe jeg hadde faket og at han ikke ville tro at armour king var tilbake med mindre han holdt tekken5 DR i hånda og armour king var med????

Eller hadde du "glemt" det. det er mange på forumet her som har en tendens til å "glemme" ting. spessielt ting de har sagt, men i ettertid har kjønt var feil... med redhawk, det som er såfint med et forum som dette er at jeg kan bare gå tilbake å se akuratt hva eagle sa om scanen min.
"Og at jeg er sent ute med å angripe..igjen"?????? tror du bare måtte finne på noe å si!!!!

Og hvorfor driver du å snakker for eagle hele tiden. klarer ikke han å snakke for seg selv?
[/b][/quote]
namco. er du her for å diskutere, eller for å blaste andre med det store tekken kunnskapet ditt?? ro deg ned litt... kom gjerne med info, men ikke på den måten at alle skal se på deg som det store "I know everything faster than u guys" for da er vi aldrig på det samme bølgelenge. det har skjedd en del sånn ting her før og det blei bare surr....tru jeg.
 
Er best for Namco at de kaster inn en ordentlig Christie Special Outfit ass! Noe de bør, fordi Eddy har jo egen Selection box på screen'en. Da ser jeg ingen grunn til at de ikke skal la henne få en Special Outfit.
Ellers er det bare å håpe de release'er detta på PS2.
 
Er best for Namco at de kaster inn en ordentlig Christie Special Outfit ass! Noe de bør, fordi Eddy har jo egen Selection box på screen'en. Da ser jeg ingen grunn til at de ikke skal la henne få en Special Outfit.
Ellers er det bare å håpe de release'er detta på PS2.
[/b]
Slutt å kom med old news a jinsama, vi ALLE veit jo at eddy har sin egen selection box på screen`en.
er veldig irriterende at du skal drive sån hele tiden.

Og se hvem som kaller hvem kid her a!!! hahahaha.

Når jeg la ut scanen av AK, sa du old news, men alikavel fikk jeg ikke et singel bilde av AK av deg.
og samme med linken, du påsto du hadde mange mange linker til AK infoen, men alikavel fikk jeg ikke se en eneste link av deg.
kan det kanskje være pga du IKKE hadde bilder eller linker,men siden du er den allmighty jinsama, som vant NM osv. så må jo selfølgelig du vite alt før alle.

Igjen skal du få en sjanse til å bevise at du kan virkelig få tak i info.. Gi meg en link eller en scan. der infoen om devil kazuya står!
eller om the frozen thundra, og dragunovs rolle i den delen. Eller så kan du simpelthen finne meg info om hele preestoryen til dark ressurection....
Og nei, jeg vil ikke ha noe info om christie.... jeg veit du er forelsket i henne men....... jeg har en tilståelse å komme med. SHES NOT REAL.... akuratt som julenissen, så finnes ikke christie heller..
håper ikke jeg knuste en drøm eller no nå, men det var på tide at du fikk vite sannheten. Your a big boy now jinsama.
nå har ikke jeg sett deg, og veit ikke hvordan du ser ut, men en person som spiller så mye tekken at de kan vinne NM og NC, og leve å puste tekken. Den personen kan ikke ha no spessielt "good looks" Heller omvendt, den personen må ha UTROLIG "bad looks" og veit du hva, den personen er deg jinsama. og det nærmeste du kommer en dame er christie, en spill karakter.... heheh. tragisk men sant.

Og ja alle sammen jeg "angriper" jinsama nå. så slepper dere å konstatere det ved å legge inn et innlegg der det står, " å nå holder han namco med å angripe jinsama" hvis dere ikke vil se mine innlegg, SÅ IKKE SE PÅ DEM DA????? bare scroll videre. ignorer det.. men nei, dere syntes det er gøy å komme med elendig feedback. men jeg kunne ikke gitt mere faen, de fleste av dere er drittunger, som ikke har anet å gjøre en å sitte hjemme å spille tekken og runke til favoritt karakterene deres, (jeg ser på deg jinsama)
kom tilbake når dere har et liv utenom tekken, så kan vi snakke som voksne mennesker.
 

oma

Village Drunk
jeg syns det blir litt teit for først å si at du vet så veldig mye mer om tekken enn jinsama, for så og si at han bruker alt for mye tid på tekken, du sier det er jobben din? ok du er blitt så spillegal (pun intended haha jeg er morsom) at du faktisk dedikerer livet ditt til det, du brødfør deg på spill, det gjør ikke jinsama (tror jeg) jeg beskytter ikke jinsama, jeg sier bare at du er elendig til å fordele fornærmelser, du trenger MYE mer øving viss du skal fortsette, jeg ser heller egentlig ikke grunn til at du er så lett irritabel (regner med du kommer østfra siden dette er ett geografisk problem) hvorfor driter du ikke bare i hva andre sier til deg og i steden for å bare poste nyheter, jeg vet det var det du begynte med, men når vi sa 'FAKE FAKE' så kunne jo du bare ventet til det var bekreftet og bare postet 'det var det jeg sa' istedenfor å bare slenge ut om hvor tragiske vi er? make friends not enemies...
 

EagleJin

Bear Necessity
Men, folkens.. Tilbake til "ånn tåpik" :svette:

Leste et sted på TZ (ja, jeg sverger til den siden for å få nyheter, siden jeg ikke forstår et kvekk av asiatiske skriftspråk ^^) at Devil/Angel kommer med i DR. Husker ikke hvor i farta, men kan prøve å finne frem til spekulasjonsemnet, heh.
 
<div class='quotemain'>
Er best for Namco at de kaster inn en ordentlig Christie Special Outfit ass! Noe de bør, fordi Eddy har jo egen Selection box på screen'en. Da ser jeg ingen grunn til at de ikke skal la henne få en Special Outfit.
Ellers er det bare å håpe de release'er detta på PS2.
[/b]
SHES NOT REAL.... akuratt som julenissen, så finnes ikke christie heller..
[/b][/quote]

NOOOOOO!!! :grine: WHY!! WHY!! finnes ikke julenissen!! NO NO!!! NOOOOOOOOOO!! ikke christie heller, hun sa jo "go easy on me", hun snakket til meg!! JA MEG!! :grine: Vi skulle på date idag!! jeg skulle teste henne!! NEI !! NOOOO !OHH why GOOD WHY!! TAKE ME AWAY NOW!! I HAVE Nothing to live for now!! NOOOOOOOOO.

Som eagle lets get back on track!!

Ja, leste det jeg også, men tror det bare var spekulasjoner, han Duke2000 vet hvem som kommer og TureOger vet det også, men han skrev at han skulle fortelle det!! Så da har vi, Lilli, Russern, Armor, Kuni og en til?
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Er best for Namco at de kaster inn en ordentlig Christie Special Outfit ass! Noe de bør, fordi Eddy har jo egen Selection box på screen'en. Da ser jeg ingen grunn til at de ikke skal la henne få en Special Outfit.
Ellers er det bare å håpe de release'er detta på PS2.
[/b]
SHES NOT REAL.... akuratt som julenissen, så finnes ikke christie heller..
[/b][/quote]

NOOOOOO!!! :grine: WHY!! WHY!! finnes ikke julenissen!! NO NO!!! NOOOOOOOOOO!! ikke christie heller, hun sa jo "go easy on me", hun snakket til meg!! JA MEG!! :grine: Vi skulle på date idag!! jeg skulle teste henne!! NEI !! NOOOO !OHH why GOOD WHY!! TAKE ME AWAY NOW!! I HAVE Nothing to live for now!! NOOOOOOOOO.

[/b][/quote]
Seriøs Nilopilo, er du virkelig besatt?? :p

on topic: dette er min ønskelist til jul: jeg vil ha tilbake Ogre, more babes i spillet :p, devil/Angel, unknown, Dr. B og til sist, ikke minst GON!!!!!!!!!!!