Er best for Namco at de kaster inn en ordentlig Christie Special Outfit ass! Noe de bør, fordi Eddy har jo egen Selection box på screen'en. Da ser jeg ingen grunn til at de ikke skal la henne få en Special Outfit.
Ellers er det bare å håpe de release'er detta på PS2.
[/b]
Slutt å kom med old news a jinsama, vi ALLE veit jo at eddy har sin egen selection box på screen`en.
er veldig irriterende at du skal drive sån hele tiden.
Og se hvem som kaller hvem kid her a!!! hahahaha.
Når jeg la ut scanen av AK, sa du old news, men alikavel fikk jeg ikke et singel bilde av AK av deg.
og samme med linken, du påsto du hadde mange mange linker til AK infoen, men alikavel fikk jeg ikke se en eneste link av deg.
kan det kanskje være pga du IKKE hadde bilder eller linker,men siden du er den allmighty jinsama, som vant NM osv. så må jo selfølgelig du vite alt før alle.
Igjen skal du få en sjanse til å bevise at du kan virkelig få tak i info.. Gi meg en link eller en scan. der infoen om devil kazuya står!
eller om the frozen thundra, og dragunovs rolle i den delen. Eller så kan du simpelthen finne meg info om hele preestoryen til dark ressurection....
Og nei, jeg vil ikke ha noe info om christie.... jeg veit du er forelsket i henne men....... jeg har en tilståelse å komme med. SHES NOT REAL.... akuratt som julenissen, så finnes ikke christie heller..
håper ikke jeg knuste en drøm eller no nå, men det var på tide at du fikk vite sannheten. Your a big boy now jinsama.
nå har ikke jeg sett deg, og veit ikke hvordan du ser ut, men en person som spiller så mye tekken at de kan vinne NM og NC, og leve å puste tekken. Den personen kan ikke ha no spessielt "good looks" Heller omvendt, den personen må ha UTROLIG "bad looks" og veit du hva, den personen er deg jinsama. og det nærmeste du kommer en dame er christie, en spill karakter.... heheh. tragisk men sant.
Og ja alle sammen jeg "angriper" jinsama nå. så slepper dere å konstatere det ved å legge inn et innlegg der det står, " å nå holder han namco med å angripe jinsama" hvis dere ikke vil se mine innlegg, SÅ IKKE SE PÅ DEM DA????? bare scroll videre. ignorer det.. men nei, dere syntes det er gøy å komme med elendig feedback. men jeg kunne ikke gitt mere faen, de fleste av dere er drittunger, som ikke har anet å gjøre en å sitte hjemme å spille tekken og runke til favoritt karakterene deres, (jeg ser på deg jinsama)
kom tilbake når dere har et liv utenom tekken, så kan vi snakke som voksne mennesker.