tekken

Greit, siden dere er så sikre på at dere eier meg lett? right? la oss vedde da. 1000 kr første man til 10 wins?

for meg passer det imorra etter kl 1800 og på torsdag samme tid... så blir det game?

Greit der er en ute allerede Kranimal, kompisen din er syk? du føler deg sikkert dårlig du også?
 
Han mente: Jeg er syk....så jeg har all the time in the world

når som helst
 
Greit, siden dere er så sikre på at dere eier meg lett? right? la oss vedde da. 1000 kr første man til 10 wins?
[/b]
Greit hvis du er så sikker på å slå meg så hvis du vinner over meg for du ikke en dritt (du er jo så sikker) men knerter jeg deg så gir du meg.

Jeg har ikke så mye penger for tiden men vi kan sikkert fikse mindre beløp, blir for dumt med mye.
 
sa ikke du nettopp onsdag??

husk, jeg vedder ikke...har ikke penger til å vedde bort
Men MorningRain stiller opp! Han vedder Any time, any place!
 
sa ikke du nettopp onsdag??

husk, jeg vedder ikke...har ikke penger til å vedde bort
Men MorningRain stiller opp! Han vedder Any time, any place!
[/b]

Please det stemmer ikke helt hehe. Nilo har vedda mye før, han veit at motstanderen blir nervøs når penger er in the game... smart
 
Nei sorry jeg som skrev feil! veddinga tar vi når vi møtes!

imorra eller torsdag?
[/b]

Jeg kan imorra og torsdag men jeg vil vite kl.

Har ikke lappen som deg hehe skjønner
 
Vi tar det torsdag....
 
okey! men fortell meg kl slett da, når dere veit det! fordi jeg kan bare etter 1800 og utover! så si ifra gutta!, blir digg å spille mot dere! Men har en del lekser jeg skal gjøre nå, så jeg stikker!

Have fun!
 
Vi tar det torsdag....
[/b]
Greit vi tar det på Torsdag hos meg eller hvor du vil. Vi fikser tid og sånn etter hvert ja...

Blir gærent med litt motstand i hvertfall
 
Konge, gleder meg til å spille mot dere også, Torsdag etter kl 1800 men ikke la det bli for seint da gutta, skal på jobb tidlig neste dag! men det blir sikkert nok tid:D
 
Vi tar det i palasset til MorningRain, alle fra "klanen" vår kommer siden du skulle banke oss tilbake til pakistan......du er skikklig flink til å fyre opp som du en gang sa til Chief jutti
 
Konge, gleder meg til å spille mot dere også, Torsdag etter kl 1800 men ikke la det bli for seint da gutta, skal på jobb tidlig neste dag! men det blir sikkert nok tid:D
[/b]

hehe sant skal bli gøy. Kan sikkert ta det med engang etter 1800:p

Men vi fikser det nå stakk jeg...

Hugs
 

EagleJin

Bear Necessity
Nilo som fyrer opp? Høres ut som "vår" Nilo, ja :D
-------

Fant ut for to minutter siden at onsdag blir arbeidsfri dag for min del.
Noen som kan tenke seg å spille noen kamper T5? Kommer til å holde på fra ca 11-16:30.

Har plass til tre utenom bror og meg.. Regner med at Darth Prodius kommer, så da står det igjen to plasser.
 
EagleJin, regner med at du var med i NM....hvor langt kom du???
 

EagleJin

Bear Necessity
Var med, ja.. Kom lengst av alle Kuma-spillerne ^^.
Stoppet desverre ved gruppespillet. Var et skille på en runde tapt/vunnet før jeg kom videre >.< :blunk:
Devil Jin (Gene) sørget for det, hehe.
 
okey gutta? kriminal og co! skal dere avtale en tid eller? Jeg har også andre ting jeg kan gjøre imorra! kanksje på tide å fotelle meg kl slett, adresse osv? Eller blir det ikke noe av? well, får jeg ikke svar før idag eller etter at jeg har kommet fra jobb imorra, så bare glem det!