tekken

<div class='quotemain'>
holder på menigen min haha!
[/b]
Noe du garantert ikke er alene om her inne :p

Skulle gjerne spilt noen kamper. Hadde blitt med om mulig. Er faktisk veldig lysten på noe variert motstand, hehe.
Men men.. En kan ikke alltid gjøre hva en vil :(.
[/b][/quote]

For ta en dag da!der vi møtes enda engang! :tommelopp: bare å si fra når du kan.jeg har også spilt litt for mye med samme folka så hadde vært kult å spille med andre også.

dere bor på feil side av fjellet.. jeg hadde vært med som bare juling..
[/b]
fikk aldri spilt mot deg men du bor litt for langt uanna, så må nesten vente til DR for å spilt mot deg :D

<div class='quotemain'>
er dere bare her for å krangle hele gjengen?gidder ingen å spille eller? :D bli med da ingen som gidder å spille eller svare på inlegget mitt!virker på en måte at alle er sure på meg pga de greine der oppe!sorry til (eagle du sa ikke noe serlig og de som har vært inblandet i det)!var ikke menigen at det skulle bli til det som ble! <_<men gir meg ikke uten noen kamper bare så dere vet det holder på menigen min haha!
[/b]
Tror ingen er sure på deg.
Hadde vært kult å spilt mot deg/dere igjen, men vet ikke om jeg har tid enda.
Kanskje høre om "Tekken Spilleren Tidligere Kjent Som Spawn" kan ha noe hos seg?
[/b][/quote]

lenge siden sist husker nesten ikke når det var jeg!tror vell det var den gangen med uth folka og gutti sist!savner nina litt nå kansje.har nesten glem spille stilen din helt nå ass

Det lar seg sikkert gjøre det!!

Greier vel å pælme in 6-7 stk hard ass tekken gamere!!!!

Men TTT kommer ingen seg unne hos meg..hehe!!

Tenkte Lør 19/11 eller søn 20/11....

si ifra en dag i forrkjøpet i allefall..... :tommelopp:
[/b]
Vet ikke om jeg har møtt deg før!tror det passer best på lørdag kansje, men er ikke helt sikker på dagen enda...
7stk er nice kan få en bra oppleg ut av 7stk :tommelopp:
 

oma

Village Drunk
<div class='quotemain'>
dere bor på feil side av fjellet.. jeg hadde vært med som bare juling..
[/b]
fikk aldri spilt mot deg men du bor litt for langt uanna, så må nesten vente til DR for å spilt mot deg :D
[/b][/quote]
har vi møtes da? beklager viss jeg ikke husker deg :p
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
dere bor på feil side av fjellet.. jeg hadde vært med som bare juling..
[/b]
fikk aldri spilt mot deg men du bor litt for langt uanna, så må nesten vente til DR for å spilt mot deg :D
[/b][/quote]
har vi møtes da? beklager viss jeg ikke husker deg :p
[/b][/quote]
Nei, siden vi ikke ville spille tekken før NM!Men spillte heller etter NM med sniken!så de dagne dere var her og spilte ville vi spille ute!!!så bare slappet av og spilte litt med laget :rulleøyne:
 
CRAPP!!

Helga går desverre i dass for min del!!!

Sorry Guys!!!

En annen gang!!
:(
[/b]
hehe..den er grei vet du! :tommelopp: det passer ikke for meg heller har prøve på mandag og kan kun spille til kl17.00 på lørdag det er uansett ikke vits, vi for spille en angang da :D
 
La oss prøve å holde oss litt saklige her inne. Her skal det planlegges tekken-kvelder og ikke bitche om hvor langt vekke folk bor eller lignende.
Slik tråden er nå så henger den i en litt tynn tråd.
(I made a funny ^_^ )
 
Jeg kunne nokk arrangert noe hjemme her i Trondheim. Altså når jeg er hjemme. Mye bort for tiden(på sjøen).
Men er det noen fra Trondheim som er interessert eller?


Edit:Jeg er en del i Bergen siden jeg er i sjøforsvaret så hvis noen arrangerer noe er jeg sikkert med hvis jeg ikke er på sjøen.
 

MadCow

Lokal moderator
Noen som skal være med på et slag tekken i romjula/rett over nyttår?

Kunne vært gøy å spille mot noen folk jeg ikke kjenner også.

Hvordan er tekkenformen nede i Drammen? Ready for fight?
 
Noen som skal være med på et slag tekken i romjula/rett over nyttår?

Kunne vært gøy å spille mot noen folk jeg ikke kjenner også.

Hvordan er tekkenformen nede i Drammen? Ready for fight?
[/b]
hvis det skjer noe rundt jule tider er jeg med. Er hypp på å teste noen karakterer mot gode folk. :D
 
YO! maddy, kan her i drammen kanskje, litt usikker! Men har vel plass til noen folk, ikke så alt for mange. Snakker med deg på msn :D
 
Trondheim FTW!! :D

Btw, hvorfor er det døde piksler i den :D-smilien? :usikker:
[/b]
døde pixler blir vel ikke riktig. døde pixler er noe som forekommer på f.eks LCD-skjermer, ikke på bilder <.< heller bare to blanke pixler? sikkert bare en liten feil.

Tekken-kveld i oslo, im in.
 
Jeg bor på brakerøya, men hvis vi først skal spille...så må jg ta md hele "klanen" min...

vi r 6 stykker....inkludert morningRain....så er det "god plass" hos deg?
 
Vi kan ta det hos MorningRain, palass....

han bor i skoger.....
 
Vi tar det som regel etter 23.00.....blir det et problem for deg???
Tar du buss, eller har du lappen?
 
spørs helt hvilken dag det er! Men jeg har lappen den er ikke noe stress.

Si ifra dag, så skal jeg se om jeg og clanen min kan komme...vi er bare to..men det er nok!