hoihoi så trøtt jeg er nå! vel, nettopp kommet hjem fra moro tekken kveld med madcow, killermashing og bergenivan (og meg selv) jeg må nok desverre si at madcow lekte nok seg litt med oss, det er fremdeles litt igjen før vi kommer oss opp til deres nivå, men vi gav oss ikke uten kamp

de første 50 (ca) kampene så vant vel madcow 30 av dem, vi spilte vinneren står, jeg og bergenivan spilte dårlig, bergenivan hadde hvertfall en grunn: han har ikke spilt på en god stund (da snakker vi kjempelenge) mens jeg bare spilte dårlig, killermashing gjorde ganske brae greier, men slet veldig mot en aggressiv nina, etter dette kom pizzaen og det ble noen 10 (ca) kamper mellom meg og madcow, da gikk det LITT bedre hvertfall (for meg) og jeg vant vel noen runder hvertfall

etter pizza spilte vi første mann til 10 mot madcow, og tok det hele litt mer seriøst, killermashing falt under press og fikk lusne 0 - 10, bergenivan hadde også store problemer med nina, og fikk samme resultat: 1 - 10, jeg spilte til sist, og hadde vel kanskje en fordel siden jeg hadde kunne studert teknikkene hans, og han ble litt mer sliten i fingrene, og fikk HELE 3 (!!!) - 10 LOL, oppsiktsvekkende nok så var ene seieren med jack 5
killermashing var nok veldig skuffet over egen innsats og insisterte på enda en runde førstemann til 10, og madcow ble med, men han skiftet på char denne gangen, nå var han (hovedsakelig) ganryu og law, killermashing fikk 5 - 10, bergenivan fikk 4 - 10, og jeg fikk 5 - 10 (enda en gang med flest wins med jack

)
da måtte bergenivan gå, og det ble bare meg, killermashing og madcow igjen, jeg tror faktisk det ble ganske likt mellom killermashing og madcow, mens jeg vant vel bare vær 4. kamp eller noe, men sant skal sies: han brukte ikke nina lengre

det ble vel for lett tror jeg, mens killermashing brukte sine faste mains, så funket det ikke for meg og min law, så jeg måtte håve inn mine wins med marduk, og det gikk faktisk innimellom
men en ting er sikkert hvertfall: vi er ikke noen skikkelig match for madcow

men vi fikk litt skryt av ham selvom