tekken

MadCow

Lokal moderator
NiloPilo: Tror vi bør sette igang en turnering ganske rask, men mulig vi tar en til, evt. bare spille mer Tekken 5. Så du skal nok få spille selv om du kommer litt sent.

OMFG jeg våkna nå...
Jeg sliter med å klare å komme meg dit kl.14.00..
Eneste andre muligheten jeg har, med tanke på lille oX så må jeg rydde bilen min og prøve og finne veien til der du bor... Og fortsatt blir litt sene siden jeg har ikke kommet så langt som å ringe oX enda... Skal ærlig si at jeg bare har dyna rundt meg enda

MadCow

Lokal moderator
Da er det jo bare å sette igang.
Du har vel adressen, så det burde ikke være så vanskelig å finne. Så får du ringe hvis du ikke finner fram.

Ja, har prøvd å ringe oX helt siden jeg skrev innlegget, stikka mi osv. ligger hos han :(:( Så trenger desperat å få vekt han og henta stikka mi og helst han:p

EDIT:
Der våkna han ja... lol...
Da er det bare å kle på seg, rydde bilen som jeg har glemt å ta ut vinterdekka av... Så prøve å finne fram ;)

Faen altså , dere.
slappfisker alle sammen!

vi kan vel varme opp mens vi venter?
starte uten nilo, ox òg nukleuZ :usikker:
drar herfra nå. så ser deg om 10 min, madcow!

Du er da enda ung...

Vi andre har blitt tatt rotta på..

Nå var jeg hjemme igjen.
De andre gutta sitter fortsatt og spiller.
Stakk etter første runde, hvor jeg på
magisk vis ikke kom på siste.
Jeg kan vell med hånden på hjertet si
at de første...8-9-10 kampene mine
spilte jeg helt elendig, men morro var
det jo uansett =D

håper bare jeg er litt mer forberedt
neste gang.

oma

Village Drunk
var det noen øyeblikk? noen syke perfecter? dere skulle jo tatt opp kamper...*riste på hodet* hvorfor tenkte dere ikke på det...

Skal innrømme jeg var EKSTREMT rusten! Har vel ikke spilt på en 2 mnd. tid..
Til og med Wang... Som ikke fant veien med engang han kom inn i arena'n :)P)

Men Wang er gammel og vis, og ledet meg tilbake på veien..
MadCow overrasket meg med hans Nina.. Han var vel den eneste jeg sleit mot der, etter gode gamle oX og SilentBob.

SilentBob har fått øvd ser jeg, selv om jugglene ikke satt med engang..

oX fant fort ut han ikke skulle ha valgt Mokojin, selv om det var morro når han fikk folk han kunne.. Ble fort til Paul i finale spillet... hehe..

Wang etter en 4 tap... Ble sinna... Masse sinna, og startet og herje, med masse masse slemme runder.. Ble grus på en hel haug folk.. Helt til semi-finalen og fikk noen deathfists slengt inn i trynet, sant nok Wang tørte ikke møte opp til kampen.. Derimot en sånn små kanskje grei Yoshi, og den VÆRSTE Kazuya'n noensinne...

Etter det det, hvor jeg havnet på en 3dje plass ifølge meg selv..:p

Så ble det random teambattles, 4 personer, hvor jeg ja... Hadde en hel masse uflaks... Selv om Kaz reddet meg en gang.. Hehe..

For å ikke ha spilt på to mnd. skal jeg innrømme det var veldig morsomt idag, spille mot folk jeg aldri har møtt før, og til tider overrasket over kunnskapen som var ute og gikk..

Jeg regner med at jeg og oX skal legge oss i hardtrening nå snart... Og prøve å ikke klage på hverandre, hvis ikke blir det 2 nye mnd. før neste gang :p

Neste gang sitter den , helt sikkert.
Må bare få spilt tildigere enn 2 uker før konken!

rare greier det der.
her hjemme sitter alle triksene,
som stein (faktsik, ikke en overdrivelse)
men så fort det er masse folk funker det
ikke lengere.... kjipe greier.

Jeg syns jeg ikke stilte for fult i dag.
neste gang dere, neste gang..

Takket være NukleuZ kom jeg meg opp av senga...

Nok litt rusten jeg å, men skal jo ikke klage ettersom jeg vant:p
Morro å spille mokojin, overlevde første delen slik at jeg kom meg i semi'n da ble det fritt valg av char, måtte nok ty til Paul og Jack5 da...

Morsomt å spille litt igjen blitt litt lite Tekken for tia..

dere to altså.
heter mokujin. mokUjin.

ox var ganske rå. spilte ållreit med
hvem som helst, selv med 1 1/2 timers
søvn det siste døgnet.

oma

Village Drunk
men det store spørrsmålet er ikke svart enda... blir det noe større? og var det ikke fritt valg av char?

MadCow

Lokal moderator
Da har jeg endelig fått telt opp alle resultatene fra turneringen. Tok litt tid å telle alles målforskjell og lignende. Resultatene kan sees på
http://blindern.mine.nu/tekken/turnament.htm

Skal se om jeg får skrevet opp resultatene fra de få kampene med random teambattle 4 mot 4 som vi spilte.

Først spilte vi et gruppespill der alle spilte 2 kamper mot hverandre (først til 3 runder).
I dette gruppespillet brukte alle kun en character.

Deretter gikk de fire beste til et sluttspill, med semifinale og finale. Der spilte vi først til å vinne to kamper, der hver kamp var først til 3 runder.
I sluttspillet bestemte vi oss for at man kunne velge characters fritt, siden oX og NukleuZ hadde lyst til å prøve noen andre.
Det viste seg at oX hadde et virkelig ess i ermet, da han dro fram Paul, som hverken NukleuZ eller jeg klarte å stoppe...
Synes oX var den beste idag, så det var greit han vant. Tror jeg skal gi ham litt mer match neste gang hvis jeg får trent litt mer mot Paul :) Ble vel ganske overkjørt i finalekampene.... snufs.

Håper alle som var med hadde det gøy, selv om det var litt forskjellig hvor interessert folk var i tekken. Merka noen var litt lei etter gruppespillet.

Håper vi sees igjen om ikke så lenge!

PS Oma: Det blir vel litt drøyt at en fyr skal stå å filme hele turneringen. Hadde nok å gjøre med å sette opp kamper.
Jeg tror ikke jeg skal arrangere noe større, synes det var passe med 8. Det funker nok best med 6 - 10 personer.

Opprinnelig skrevet av oma@08.05.2005, 23.12
men det store spørrsmålet er ikke svart enda... blir det noe større? og var det ikke fritt valg av char?
217418​
Jeg tror at hvis du skal få nogenlunde ut av å reise til Oslo fra Bergen så bør du egentlig sikte mot et spilltreff for jeg tror ikke at noen har plass til å arrangere for mange mennesker. :) For ikke å glemme soveplass.

Og det andre spørsmålet har de andre besvart allerede, når oX valgte å spille med Mokujin og senere Paul.

MadCow

Lokal moderator
Da har jeg lagt ut resultatet, se posten min over.

La inn alle kampene fra gruppespillet og sluttspillet i et rankingsystem.
Fikk følgende liste:

Name Rating
1. oX 1139
2. MadCow 1102
3. NukleuZ 1041
4. MCN 1015
5. Snooky 1008
6. SilentBob 939
7. Mr. T 878
8. bnkh 873