Skal innrømme jeg var EKSTREMT rusten! Har vel ikke spilt på en 2 mnd. tid..
Til og med Wang... Som ikke fant veien med engang han kom inn i arena'n

P)
Men Wang er gammel og vis, og ledet meg tilbake på veien..
MadCow overrasket meg med hans Nina.. Han var vel den eneste jeg sleit mot der, etter gode gamle oX og SilentBob.
SilentBob har fått øvd ser jeg, selv om jugglene ikke satt med engang..
oX fant fort ut han ikke skulle ha valgt Mokojin, selv om det var morro når han fikk folk han kunne.. Ble fort til Paul i finale spillet... hehe..
Wang etter en 4 tap... Ble sinna... Masse sinna, og startet og herje, med masse masse slemme runder.. Ble grus på en hel haug folk.. Helt til semi-finalen og fikk noen deathfists slengt inn i trynet, sant nok Wang tørte ikke møte opp til kampen.. Derimot en sånn små kanskje grei Yoshi, og den VÆRSTE Kazuya'n noensinne...
Etter det det, hvor jeg havnet på en 3dje plass ifølge meg selv..
Så ble det random teambattles, 4 personer, hvor jeg ja... Hadde en hel masse uflaks... Selv om Kaz reddet meg en gang.. Hehe..
For å ikke ha spilt på to mnd. skal jeg innrømme det var veldig morsomt idag, spille mot folk jeg aldri har møtt før, og til tider overrasket over kunnskapen som var ute og gikk..
Jeg regner med at jeg og oX skal legge oss i hardtrening nå snart... Og prøve å ikke klage på hverandre, hvis ikke blir det 2 nye mnd. før neste gang