tekken

EagleJin

Bear Necessity
Alt jeg vet etter å ha snakker med spider-man er at det skal holdes kvalikturneringer senere. Så du har nok fremdeles muligheten til å kvalifisere.
 
Den turneringen Savegame gjør sammen med Nordisk Film og Spider-Man er bare starten. Det kommer flere turneringen på andre stedet og på Spider-Man.

Men vi har valgt å gjøre sånn at de som vinner Savegame turneringen automatisk går videre. Som en slags bonus. ;) Og det er jo bra.
 

oma

Village Drunk
noen som vet om det blir holdt kvaliker i andre byer og da? som i bergen og trondhjem? er litt kjipt å reise til oslo for å bli slått ut i kvalik...

men selve NM funker vel greit at er i Oslo
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@08.06.2005, 08.20
------------------

On-topic:
Noen som er lystne på å spille frem til kl. 17 i dag? :D
(maskin og lerret står rigga fra i går  :svette: )
231124​
Seff når jeg kom hjem fra jobb nå...
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Havok@08.06.2005, 12.37
Den turneringen Savegame gjør sammen med Nordisk Film og Spider-Man er bare starten. Det kommer flere turneringen på andre stedet og på Spider-Man.

Men vi har valgt å gjøre sånn at de som vinner Savegame turneringen automatisk går videre. Som en slags bonus. ;) Og det er jo bra.
231179​
Vet du hvor mange som går videre? Gjelder det alle som kommer til sluttspillet, eller bare 1.- og 2. plassen?

Må vite.. :svette:
 

MadCow

Lokal moderator
Det ser ut som jeg kan ha folk hos meg nå på lørdag for å spille tekken.

Sist var det NukleuZ, oX, JINsama, Wallace, risinguppercut og dead alchemist som hadde plass.

Kunne dere tenke dere å komme nå?

Var det forresten denne dagen du ikke kunne NukleuZ, pga dama?
 
Heisann! Er en sann Tekken-fan og leter etter spillevenner for moro skyld og eventuell trening til en turnering. Denne spillekvelden, hvor holdes den da? Er den åpen for andre? Hadde vært moro å prøvd seg mot elitefolk, hehe.. Savner de gode kampene mot folk. Noen i Haugesund/Bergen-regionen som holder spillekvelder?
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Iron-Steve@15.06.2005, 09.47
Heisann! Er en sann Tekken-fan og leter etter spillevenner for moro skyld og eventuell trening til en turnering. Denne spillekvelden, hvor holdes den da? Er den åpen for andre? Hadde vært moro å prøvd seg mot elitefolk, hehe.. Savner de gode kampene mot folk. Noen i Haugesund/Bergen-regionen som holder spillekvelder?
233253​
Hei. Dette skjer nok desverre i Oslo.
Generelt er det åpent for alle, men jeg setter en grense på 8 stk.
Skulle hatt en slik kveld helga som var, men da var det turnering på Spiderman.

Så jeg håper de som kunne da også kan nå.
 
Opprinnelig skrevet av MadCow+15.06.2005, 11.39-->
<!--QuoteBegin-Iron-Steve
@15.06.2005, 09.47
Heisann! Er en sann Tekken-fan og leter etter spillevenner for moro skyld og eventuell trening til en turnering. Denne spillekvelden, hvor holdes den da? Er den åpen for andre? Hadde vært moro å prøvd seg mot elitefolk, hehe.. Savner de gode kampene mot folk. Noen i Haugesund/Bergen-regionen som holder spillekvelder?
233253​
Hei. Dette skjer nok desverre i Oslo.
Generelt er det åpent for alle, men jeg setter en grense på 8 stk.
Skulle hatt en slik kveld helga som var, men da var det turnering på Spiderman.

Så jeg håper de som kunne da også kan nå.
233254​
[/b]

for se, kan si ifra imorra
 
Opprinnelig skrevet av MadCow@15.06.2005, 00.10
Det ser ut som jeg kan ha folk hos meg nå på lørdag for å spille tekken.

Sist var det NukleuZ, oX, JINsama, Wallace, risinguppercut og dead alchemist som hadde plass.

Kunne dere tenke dere å komme nå?

Var det forresten denne dagen du ikke kunne NukleuZ, pga dama?
233188​
Nå førstkommende lørdag er det jeg ikke kan 18...
Litt synd igrunn med tanke på at jeg trenger trening, og mye.. Hehe..
Men kos med dama da... Veldig igrunn, håper alt går "etter" planen til lørdag :D
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@15.06.2005, 23.15
Nå førstkommende lørdag er det jeg ikke kan 18...
Litt synd igrunn med tanke på at jeg trenger trening, og mye.. Hehe..
Men kos med dama da... Veldig igrunn, håper alt går "etter" planen til lørdag :D
233484​
Ok, var litt dumt det der, men det blir sikkert flere muligheter :)
Du får i alle fall kose deg med dama.
Betyr det forresten at ikke oX kan komme heller?

Når det gjelder dette med trening, så er det stort sett gode muligheter for bare å stikke en tur opp hit. Det er bare å si ifra.
 
Opprinnelig skrevet av MadCow+16.06.2005, 02.32-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@15.06.2005, 23.15
Nå førstkommende lørdag er det jeg ikke kan 18...
Litt synd igrunn med tanke på at jeg trenger trening, og mye.. Hehe..
Men kos med dama da... Veldig igrunn, håper alt går "etter" planen til lørdag :D
233484​
Ok, var litt dumt det der, men det blir sikkert flere muligheter :)
Du får i alle fall kose deg med dama.
Betyr det forresten at ikke oX kan komme heller?

Når det gjelder dette med trening, så er det stort sett gode muligheter for bare å stikke en tur opp hit. Det er bare å si ifra.
233539​
[/b]
Jeg tror han gutten er for lat til å først gå, 2-3 km. så ta buss, så gå litt og så ta tog eller hva det blir til, trikk heter det vel...
 

MadCow

Lokal moderator
Ok, men da ser det ut som det er to ekstra plasser hvis ingen av dere dukker opp.

Lyst til å komme Red Hawk og EagleJin?

Hvordan er det med dere, JINsama og Wallace?
 
Opprinnelig skrevet av Iron-Steve@15.06.2005, 09.47
Heisann! Er en sann Tekken-fan og leter etter spillevenner for moro skyld og eventuell trening til en turnering. Denne spillekvelden, hvor holdes den da? Er den åpen for andre? Hadde vært moro å prøvd seg mot elitefolk, hehe.. Savner de gode kampene mot folk. Noen i Haugesund/Bergen-regionen som holder spillekvelder?
233253​
Skaff noen ord på når det er turnering med inngang til NM... Så kommer jeg så kan vi ta en kveld eller noe...
 
Det virker som om alle dere jinsama, madcow, eaglejin og alle dere kjenner hverandre.....

Gjør dere det???

Madcow, hvem er favoritt spilleren din?
 
Uhh, er mulig jeg må jobbe på Lørdag.. Men det vet jeg ikke helt sikkert før i morgen dessverre :(
 

MadCow

Lokal moderator
Sushi: Det er en del her som kjennerhverandre, ja. Er ikke så lenge siden jeg møtte disse gutta, men begynner å kjenne de bedre å bedre :)
Den characteren jeg spiller best med for tiden er nok Nina. Synes Jin er tøff, og kan vel spille brukbart med han og Paul.
Hvis det ikke er noe seriøse kamper, synes jeg det er veldig artig å spille med Mokujin. Med Mokujin blir man aldri forutsigbar, og det er jo viktig.

risinguppercut: Dere hadde jo plass sist, så dere har selvfølgelig plass.
Dere så jo ganske flinke ut på Spiderman-turneringa.
(Men husk at det ikke er MadCrow, men MadCow :mad: )

wallace: Fint om du (eller JINsama) sier ifra så fort dere vet om dere kan komme.
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@16.06.2005, 20.23
Oyo jeg er blind as, ja lurte på en ting da, kunne jeg og alkemisten ta med en venn eller? hvis ikke det er fult da.
Og en annen ting hadde hvert fint om du kunne ha det på kvelden sånn rundt 6 tida??
233746​
Dette er litt tidlig å svare på. Må vite hvem andre som er med først.
Lovte å spørre Eagle og Red Hawk neste gang det dukket opp noen ledige plasser.