tekken

sorry madcow for at jeg ikke kunne på tirsdag
men denne tirsdagen er jeg med!!kan kaaaanskje være hos meg, mest sannsynlig ikke
:D :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av oma@28.09.2005, 18.32
joda, skal se om jeg får samlet sammen gutta (eller egentlig si i fra til en av gutta og få ham til å organisere)

da får jo du rematchen du ville da :p
264564​

oki høres fett ut.. skal nok si ifra når jeg har tenkt å stikke opp, så det hadde vært fett om det hadde passet bra, men visst ikke så får jeg bare ta rematchen på neste NM eller noe liknene aiiight :p.
 

oma

Village Drunk
joda... aiiight, bare du sier tid og sted så går det sikkert an å fikse noe greier :D
 
ok, hvem i Oslo er med på å spilles på irsdag? hadde vært gøy..-.. :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Gud@01.10.2005, 19.57
ok, hvem i Oslo er med på å spilles på irsdag? hadde vært gøy..-.. :tommelopp:
265256​
Ok, spilling hos Sniken(på Helsfyr) etter klokka seks på tirsdag.
Han sa han trengte litt kvalitetsfolk, så han kunne få juling ;)

Jeg tar med meg en kamerat og stikker ned til han i alle fall.
Da regner jeg med å se Gud og Jinov der.

Ellers så får dere vel snakke med han hvis dere har lyst til å komme.
Han har vel posta tlf her et sted tror jeg.
 
:D ok, men hvor er det
adresse. nummer osv
kommer meg greit til helsfyr, tar 37helsfyr bussen
men resten er klitt uklart.....si noe mer send meg en pm med nummer så jeg kan spørre meg fram om nødvendi g
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, jeg er helt klar for å ha spillekveld en annen dag en tirsdag en gang! =)
Hehe, opptatt med dansing da... Men men, jeg tar tålmodigheten til hjelp!

Var det moro i går?
 
:tommelopp: ja, det var det
¨måtte dtra litt tidlig fra team Biola, men det var gøy likevel. Vi hadde en liten turnering, fikk ikke sett utfallet av den andre
uansett, her er rankingen:

1.plass Madcow
2.plass Gud
3.plass Supo

Håper enda fler blir med neste gang
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Gud@05.10.2005, 18.35
:tommelopp: ja, det var det
¨måtte dtra litt tidlig fra team Biola, men det var gøy likevel. Vi hadde en liten turnering, fikk ikke sett utfallet av den andre
uansett, her er rankingen:

1.plass        Madcow
2.plass        Gud
3.plass        Supo

Håper enda fler blir med neste gang
266379​
Det var ikke Supo som var med, men Atilla.
Siden du nevner det så kan jeg jo kjapt ta resultatet fra den siste turneringen (sånn jeg husker det). Der klarte desverre ingen å slå Atilla ...

1. Atilla 6p
2. MadCow 5p
3. Sniken 4p
4. Rising 3p
5. Gud 2p
6. MadSkills 1p
7. Iron Fist 0p
 
Ja, nok en gang ble luxus kåken til sniken på 28 kvm brukt som fritt GP sted. Det funker fint for meg det, send sms hvis dere er klare for en runde til borti uka eller noe. Understreker at undertegnede er svært fornøyd med sin 3'dje plass :p og en overlegen 1ste plass I tekken tag! :D

veldig god stemning, sånn det skal væra :tommelopp:

- Daniel/Sniken
 
ja det var faktisk kjempe morro neste gang blir det mere snacks i hvertfall og mat :D
jay TTT var jo kjempe morsomt begynte å få systemet inn når jeg spilte sist med sniken :) håper vi får gjort noe i helga eller hva sniken :kul: spilte masse kamper den dagen ja :p jeg tapte vel på noen runder uten paul, men når paul kom tilbake som vanlig
hehe :tommelopp: paul er uslåelig uansett hva!!

Det var faktisk veldig hyggelig å møte folka igjen, Gud du var vel ganske sikker på at du kunne slå paul hehe. madcow var vel den nærmeste og sniken er ikke en dårlig paul spiller ass nesten like good som meg hehe
 

MadCow

Lokal moderator
Ok, Paul skal få neste gang vi møtes. Fikk bare to forsøk tror jeg ...
Hadde deg nesten den siste gangen, men så slapp konsentrasjonen min.
I'll be back !
 
Gimps!! :tommelned: ... just kidding :p
266524​
[/quote]

Eh... la meg minne deg på de kampene vi spilte før finalen :kul: hehe kan ikke du komme neste gang a? ta med deg wallace og gutti det blir veldig morsomt :p åja ta med mat pakke også sier jeg bare hehe
 
hva med noen kamper til helgen folkens? ^_^
alle med, hadde vært rått å få enda flere med! det var litt merkelig på forrige sgspillingen. Først slo både jeg og madc ow Atilla, neste gangen tapte begge. :ler: :D good times
 

oma

Village Drunk
du fikk vel bruk for den übre ikea stolen din gjorde du ikke sniken?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg følger med her når det blir spilling, og er down fo` whaeva hvis jeg har mulighet og tid! =)

Hehe, kanskje jeg igjen klarer å slå Atilla en runde...? :p
 
Opprinnelig skrevet av Gud@06.10.2005, 12.16
hva med noen kamper til helgen folkens?
alle med, hadde vært rått å få enda flere med! det var litt merkelig på forrige sgspillingen. Først slo både jeg og madc ow Atilla, neste gangen tapte begge. :ler:  :D      good times
266563​
jah var litt overraskende når jeg spilte med raven og tapte,trodde jeg skulle spille bedre men men, Paul er noe helt annet :kul: tror ikke jeg kan tape når jeg spiller med han lengre alt for good :kul: og nå er jeg faktisk vant til å spille mot christie så da er jeg uovervinnelig!! jeg håper vi får gjort noe til lørdag fordi jeg jobber på søndag :( skulle ønske alle møtte opp på en sån turne vi hadde hos sniken sånn at alle møtte hverandre fordi det er da vi egentlig kan se om hvem som er BEST OF THE BETS, NM er bare offisielt det er ikke sånn at alle møter hverandre liksom!