Tekken5 T.F.F (the fighters favorite)

#81
Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.08.2005, 15.54
Synes ikke det. Bryan følger samme regler som resten etter jabs. Hans 3,3,4, ff+2, f,b+2, ws+1, ws+2 og ws+3 har langt nok recovery til å bli straffet med launcher (av flere characters) om de whiffer.

Men Feng... Det virker som han ikke har recovery, men altid er "recovret" :p. Noen av movesa hans er såpass raske og gir spåass med guard stun at man ikke kan gjøre stort mot en god Feng-spiller i fare for å havne i "crush"-trap.
252890​
NERF! :p

d+1 da?:S Hvis han skal prøve seg på noe... Pitbull shit:p


edit: redigerte Pitbull stil til Pitbull shit, ikke noe stil over Feng sin pitbull egentlig...
edit2: den dagen man har purge i tekken.. lol.. skifta det til nerf jeg :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#82
Feng kan like godt gjøre u/f+4 som d/b+4 etter flere av angrepene sine, og uansett hva han velger og du prøver et feil motangrep er du 1/4 livbar fattigere. d+1 er et relativt trygt valg, men Fengs oppfølgingsmønstre etter en launch kan beskrives med "massakre" ^^
 
#83
Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.08.2005, 16.38
Feng kan like godt gjøre u/f+4 som d/b+4 etter flere av angrepene sine, og uansett hva han velger og du prøver et feil motangrep er du 1/4 livbar fattigere. d+1 er et relativt trygt valg, men Fengs oppfølgingsmønstre etter en launch kan beskrives med "massakre" ^^
252909​
dette er ikke combo topic. les topicen a folkens, dette gjelder ikke bare eagle.
nok comboer ok...

takk
 

EagleJin

Bear Necessity
#84
Hvor er comboene? Så vidt jeg vet har vi diskutert karakterenes mulitgheter for å kunne gi noen spillere muligheten til å få opp øynene for noen nye favoritter.
 
#85
Nå får du snart gi deg, IronFist. Avsporinger få lov til å eksistere i diskusjonsforum. Hvis regler blir fulgt til punkt og prikke, blir det rett og slett bare kjedelig. Dessuten lukter det så vondt av argumentene dine at selv de ikke gir deg oppbakking. Jeg ønsker bare å sitere noe du sa i introduksjonsinnlegget, som du (selvsagt) mener skal være malen for alt:

Opprinnelig skrevet av IronFist
så kan vi "talk plyerz" hvis vi møter på en som har lik favorite character :tommelopp:
Du snakker om å «talk plyerz.» Fair enough. La oss si at begge vi to elsker å spille som Kazuya. Hva skal vi da prate om? Hvor heftige og velformede øyebryn Kazuya har? Hvor mye mer tiltalende han blir når han går med djevelhale? Hvilken farge på dressen du synes er penest og mest sexy? Nei, det er jeg ikke med på. Skal vi diskutere om noe angående Tekken, så diskuterer vi heller om dets premisser; hva som er essensielt i et slåssespill. Hva er det? Jo, slåssing. Og da ser jeg ikke noe galt i å prate om komboer. Gjør du det?

Du undergraver deg selv og argumentene dine hele tida.
 
#86
Opprinnelig skrevet av Jesus@12.08.2005, 17.27
Unnskyld, Law?

Altfor stygt menneske,
bare teite folk som bruker den personen :confused:

Christie Monteiro derimot er best, hvis ikke deiligst  :forelsket:
250661​
ja, alle som bruker law er teite og negere stjeler biler...

Nilo er ikke teit, og han spiller med law. Pwner med Law.

Forklar hvorfor folk som spiller law er teite, plzthxdø.


Fenrir: word up!
 
#87
ikke sant
Law er ikke noe videre stygg, dessuten om en ser bort fra dragonstail og lignende så er jo han blanr de beste :p
 

oma

Village Drunk
#88
er det en spesiell grunn til at det ikke var noen som var heiatchi med i nm? er det noen obvius feil med ham, om noen kunne gitt en liten utgreiing om heiatci?
 

EagleJin

Bear Necessity
#89
Det er absolutt ingen grunn til å ikke spille Heihachi. Jeg vurderte å bruke han i NM, men dyret hans kom i veien. Hachi har en overlegen 10-frame-straffer, som virkelig burde benyttes mer... Heldigvis virker det som om veldig få vet om denne, og derfor skal jeg la være å fortelle mer om den =D :svette:.


Satte opp en liste i går over hvilke karakterer jeg bruker i T5:
- Kuma
- Devil Jin
- Heihachi
- Jack-5
- Roger jr.
- Bryan Fury
- Marduk
- Kazuya

I en eventuell fremtid kommer jeg nok til å spille mer Hachi ved siden av Roger og Jack i tillegg til Kuma, Heihachi og Devil Jin. På tide å finne ut hvilke "mains" jeg vil bruke :p
 

MadCow

Lokal moderator
#90
Opprinnelig skrevet av EagleJin@14.09.2005, 11.02
Hachi har en overlegen 10-frame-straffer, som virkelig burde benyttes mer... Heldigvis virker det som om veldig få vet om denne, og derfor skal jeg la være å fortelle mer om den =D :svette:.
261183​
Kjenner den altfor godt ;)
 
#91
Opprinnelig skrevet av Gud@25.08.2005, 17.13
ikke sant
Law er ikke noe videre stygg, dessuten om en ser bort fra dragonstail og lignende så er jo han blanr de beste :p
255117​

Jo snakk om Law? Law stygg, lol.. >_< .har det noe å si da? Men samme det, Gud, det du sier om han er blant de beste. Altså, alle skal jo være like gode, la oss ta kuma som et eksempel da, Eagle sin kuma. Helt synsyk bra! tok jo faen meg og banka de fleste!! Selvom kuma/panda er ranka helt i bånn, betyr ikke at de suger. Law er like god som Kuma, på en måte, men igjen law har sikkert noen fordeler og ulemper. Det er det med de fleste i spillet. I Usa, herier folk med Steve, Bryan og Nina. I Korea Beak. I Norge Christie... så det kommer jo helt ann på spillern!! Jeg digger Law fordi jeg er en Bruce Lee fan, og han er det nærmeste jeg kommer Bruce Lee"RIP :( "

Så, bare vent nå, neste GP!!! Jeg skal forandre spille stilen min helt, finne på noe helt orginalt!!! Det er det du kan vinne på og seff, mye VS!!
 

oma

Village Drunk
#92
denne 10 frame strafferen... må vel være enten 1+2, eller f+1+2...?
 

EagleJin

Bear Necessity
#93
Nope. f+1+2 er 12 frames tror jeg.. Dessuten er den avhengig av å treffe CH for å være effektiv. Gah.. 2,2,1. Der er den. Heihachis killer-taktikk.

2,2,1, ff+2_tgf_d/f+1+2_d+4

Dette alene er grunnen til at en del spiller han. 2 er 10 frames og resten er garantert så lenge det første slaget går inn. Dette står også i alle mulige emner om Hachi på tekkenzaibatsu :p
 
#94
I tillegg har han verdens kuleste juggel noensinne :p Tror Eagle vet hvem jeg mener.. Jeg maser ikke om annet når jeg ser han bruke Heihachi..

Hva er startupen på d/f+1,1_2 ?:S
 

oma

Village Drunk
#95
da har jeg det klart hvertfall, my fighters favourite: law, steve, jack 5
 

EagleJin

Bear Necessity
#97
NukleuZ: Jeg er ganske sikker på at d/f+1,1_2 er 10 frames.. Og den juggelen du snakker om (hvis jeg ikke tar helt feil).. Den funker ikke slik som i TTT. Nå må han avslutte med 1 i stedet for 4 :(

Jaggu på tide at fler enn bare oX og jeg ser Jack-5s potensiale :D. Er alt for få som spiller jernkjempen. Tragisk egentlig...

oma: Noe spesielt du liker med jack annet enn at han er den eneste "king of IRON fist"? :p
 
#98
Ey! Kult å se det er flere som liker Jack 5. Ikke det at jeg selv er så veldig stor fan av han (har i hvert fall ikke vært det no spesielt), men Ox og EagleJin har spilt en god del med han. Må nok teste din Jack en gang oma, så jeg kan skryte av å ha spilt mot alle Jack'sa i Norge ;) :p

Gud: Jack 5 er bare farlig. I tidligere Tekkens var han annerledes, ikke så "god", men nå i T5 skader han..
 
#99
Han har skitne mix ups også... Veldig farlige, veldig skitne... Teite teite tingen..


Men at den ikke er i t5 eagle.. DET ER TRAGISK DERIMOT!:p
 

oma

Village Drunk
jack kan skyte! =D need no more reasons

ps eagle: liker ordspillene dine :p

jo ingen er skikkelig vandt med jack så alt går jo inn, ellers er det MASSABUSE (altså skikkelig massabuse) av launch, f+2,f+2,f+2,f+1+2,f+2, prøver å lære meg noen varierte men ingen tar like mye liv...

liten setupp med jack: b+1 (RC) WS+1, f+2,f+2,f+2,f+1+2,f+2