Opprinnelig skrevet av EagleJin@18.08.2005, 15.54
Synes ikke det. Bryan følger samme regler som resten etter jabs. Hans 3,3,4, ff+2, f,b+2, ws+1, ws+2 og ws+3 har langt nok recovery til å bli straffet med launcher (av flere characters) om de whiffer.
Men Feng... Det virker som han ikke har recovery, men altid er "recovret"
. Noen av movesa hans er såpass raske og gir spåass med guard stun at man ikke kan gjøre stort mot en god Feng-spiller i fare for å havne i "crush"-trap.
Synes ikke det. Bryan følger samme regler som resten etter jabs. Hans 3,3,4, ff+2, f,b+2, ws+1, ws+2 og ws+3 har langt nok recovery til å bli straffet med launcher (av flere characters) om de whiffer.
Men Feng... Det virker som han ikke har recovery, men altid er "recovret"
. Noen av movesa hans er såpass raske og gir spåass med guard stun at man ikke kan gjøre stort mot en god Feng-spiller i fare for å havne i "crush"-trap.252890

d+1 da?:S Hvis han skal prøve seg på noe... Pitbull shit

edit: redigerte Pitbull stil til Pitbull shit, ikke noe stil over Feng sin pitbull egentlig...
edit2: den dagen man har purge i tekken.. lol.. skifta det til nerf jeg

:svette:.
.har det noe å si da? Men samme det, Gud, det du sier om han er blant de beste. Altså, alle skal jo være like gode, la oss ta kuma som et eksempel da, Eagle sin kuma. Helt synsyk bra! tok jo faen meg og banka de fleste!! Selvom kuma/panda er ranka helt i bånn, betyr ikke at de suger. Law er like god som Kuma, på en måte, men igjen law har sikkert noen fordeler og ulemper. Det er det med de fleste i spillet. I Usa, herier folk med Steve, Bryan og Nina. I Korea Beak. I Norge Christie... så det kommer jo helt ann på spillern!! Jeg digger Law fordi jeg er en Bruce Lee fan, og han er det nærmeste jeg kommer Bruce Lee"RIP
"
. Er alt for få som spiller jernkjempen. Tragisk egentlig...