Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.

EagleJin

Bear Necessity
Konge med en turnering!
Når får vi vite en dato? Sted?
Vanskelig å si mye om jeg kan eller ikke før den infoen kommer..

Men 200 pr. deltaker?
200 * 32 = 6400
premieverdi = 2200

Er det veldig høy leiekostnad for dette?

Bare lurer..

Well...bare post når du får info. Er klar for en Tekken5 turnering nå, ill be there, hvis jeg har perm

Hm, slåss egentlig Eddy og Christie forskjellig i Tekken 5?
Og hva med Devil Jin? I Tekken 4 skal han ha glemt alt som hadde med Mishima-kampsport å gjøre, men i videoene til Devil Jin slåss han ganske likt som på Tekken 3/-Tag, synes jeg.
Og er Mokujin en grå mus som vanlig, kopierer bare andres teknikker? <_<

EagleJin

Bear Necessity
Eddy/Christie er så vidt jeg vet helt like teknikkmessig. Eddy er bare "extra costume".

Devil Jin, til manges store glede, bruker Mishima karate slik Jin gjorde i T3 og TTT.

Mokujin er ikke en gr mus, men en treskalle (bokstavelig talt) :p, og kopierer igjen, ja. Akkurat slik vi (jeg) liker'n ^_^

oma

Village Drunk
hmm så devil jin har samme stil som jin i TTT og T3? mens vanlig jin er en videreutvikling av T4 jin? hmm fiffi

Hmmm rart. Så Tekken 4-utviklerne skal svi så hardt? Jin skal jo ha gjort absolutt alt han kunne for å slutte å bruke Mishima-teknikken.. men ett innslag av den hadde vært mer passende. Nuvel.

Christie og Eddy :kvalm: Væh, bare to forskjellige personer jo. KJEDELIG!!

Og jo: Mokujin er en grå mus, ingen vil jo noensinne bruke den i noen som helst turneringer. Man vet jo ikke hvem man får!

Edit: While we're at it: Åssen er det med Roger jr? Er han i morens pung og bokser derfra? Eller? :D

oma: Devil Jin har sånn ca. den samme ja (seff litt tweaket, noe nye triks ect.)

Jin Kazama: Roger jr er i pungen til morra ja.
Ser egentlig ut som om det er moren som sloss, mesteparten av tiden.
Syns egentlig den ser ganske teit ut der den sitter...
Mokujin er jo tøff!
At Eddy og Christie har alt av de samme triksene er helt greit, for min del. Trenger ikke to nesten identiske karakterer heller.

Foretrekker selv jin med sin nyeste stil (t4 og t5)
Fikk meg jo t5 i går ^_^

Eddy og Christie kan virke helt like, men de har ikke alle de samme comboene.
Er et par combo'er som Eddy kan men som ikke Christie kan, og omvendt. Hvorfor de har gjort det sånn, aner ikke.. sånn er det bare.
Bare legge til at Eddy er Special Outfit'en til Christie... koster 500 000G.
Skuffende egentlig, Christie kunne heller fått en uber costume eller no!

oma

Village Drunk
for en som JINsama så KUNNE det vært aktuelt å være Mokujin siden han kan en del triks med alle karakterene (det ser hvertfall slik ut når du har tekken lord på alle charackters) da vil og motstanderen være usikker på hvem Mokujin har bestemt seg for å være, det kan være veldig forvirrende... og da kan Mokujin spilleren tjene på det... jeg personlig ville ikke være ham pga jeg er bare god med en eller to karakterer :flau:

EagleJin

Bear Necessity
oma: Man trenger absolutt ikke være god med alle karakterene for å få dem på Tekken Lord. Cpu er så dum som det går an å bli når det kommer til å spise ublokkerbare triks, f.eks. Kumas b,f+2+3*, Heihachis d+1+4 og Ganryus d/b+1+2_1+2,b+1+2 eller andre angrepssystemer, f.eks. Kaz' b+2,4,1 eller 1,2,4 eller Devil Jins blokk, b+4.

Om motstanderen ikke har spilt nok til å kjenne igjen stance'en til karakteren Mokujin imiterer... Kjipern :p. Det skal tross alt ikke all verdens trening til.

En ting som virkelig er bra med Mokujin er at man må lære seg flere for å ha en sjanse. Var tross alt sånn jeg fikk sansen for Ganryu, Steve og Raven :p

Enda en ting å huske på om man vil spille Mokujin er at han ikke kan spilles på helt samme måte, som med den karakteren han/hun/den imiterer på grunn av størrelsesforskjell. Mokujin sliter med Kumas, Jacks og Marduks juggles av nevnt grunn.

Opprinnelig skrevet av SilentBob@09.04.2005, 00.12
Lol :blunk:

Hm, men kan egentlig Devil Jin skyte syke stråler slik som Devil Kazuya? Må finne ut litt sånne ting for jeg kjøper det (når det kommer..) :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av Jin Kazama+09.04.2005, 11.26-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@09.04.2005, 00.12
Lol :blunk:

Hm, men kan egentlig Devil Jin skyte syke stråler slik som Devil Kazuya? Må finne ut litt sånne ting for jeg kjøper det (når det kommer..) :rulleøyne:
204489​
[/b]
Ja han kan skyte stråler ut av panna.
Så hvis han ikke kunne det, hadde du ikke kjøpt spillet?

En liten rettelse..det finnes INGEN Devil Kazuya. Det er Kazuya, DEVIL Jin, og Jin. Devil var med i T2, og i TTT. Men noe DEVIL Kazuya har aldri vært..

Mokujin er egentlig ikke vanskelig. En trenger ikke å kunne mye med alle folka heller. Virker som de fleste blir litt stunna når de spiller mot Mokujin. Og som EagleJin sa..bare å finne mønster mot CPU'en, så går Tekken Lord ganske greit..ikke no mer som trengs da.

Om du siktet til meg, så vet jeg det med Kazuya.. men om jeg hadde sagt Devil så hadde det kanskje vært litt uklart.

Silentbob: Nei, ikke akkurat, men jeg har et par småbrødre som skulle være med og spleise, og.. vel vel..

oma

Village Drunk
jaja, ok tekken lord ikke vanskelig, men de fleste som får det med alle karakterene er vel så "inne" i spillet at de gidder å prøve å bli litt god med de forskjellige, de fleste som spiller tekken blir enten god eller semi god, ellers så hamrer de i 1 eller 2 måneder og sier spillet var dårlig resten... er ikke dette en grei antagelse?

Mulig det ja..men det sier da også litt om Tekken-Norge. Forhåpentligvis er det ikke slik, men er stygt redd for at det fremdeles er et par mill som ikke har oppfattet meningen enda..

oma

Village Drunk
hva er "tekken-norge"? bare sånn i farten liksom... er det en organisasjon?

Status
Stengt for ytterligere svar.