Tekken5

Status
Stengt for ytterligere svar.
WOWihay! YAY!!

KONGEFETT!!

Allerede det der ser hefitg genialt ut. lurer på om jeg må vente til det kommer ut på ps2 nå... :p

EagleJin

Bear Necessity
Mandark: Det var en torrent-fil, men jeg endra den ganske enkelt ved å legge ut vid på eget område for å gjøre det lettere ;)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Du høyreklikker og velger "lagre som"/"save as", og deretter velger hvor du vil lagre filen. Hvor vanskelig kan det være?

Opprinnelig skrevet av Mandark@19.07.2004, 15.50
Du høyreklikker og velger "lagre som"/"save as", og deretter velger hvor du vil lagre filen. Hvor vanskelig kan det være?
76816​
jeg må si at internett explora mi ikke ha den "save as" greia. jeg vet ikke hvorfor den ikke funker, kanskje du kan hjelpe meg litt:)
dessuten så er et en torrent fil eller whatever...har aldrig hørt om sånn.

EagleJin

Bear Necessity
Dette ser heavy ut!! Jin har fått shikodachi.. positivt :). Ser interessant ut, men ser også tvilsomt ut dersom stance change går på no fler frames enn Lees Hitman.

Neste skritt blir å se Kaz,Asuka og Jack i aksjon. Er disse jeg virkelig gleder meg til nå. Har allerede sett Jin (vid litt bak i emnet et sted), og det virker bra så langt.

De som har sett vid'en:
Er det bare noe jeg tror, eller vil juggles bli vanskeligere? Det ser ut som tyngdekraften drar dobbelt så mye som i T4. Power of Okizeme??

Opprinnelig skrevet av Cinos@07.07.2004, 22.37
jeg vet ikke om arcade fins lenger her i oslo, de eneste steder som jeg kjenner til er hos biljard ved siden av Eldorado kino og Megazone...de har dritt spill uansett
71605​
de har noen ganger arcade maskiner på spiderman.
husker de hadde tekken 4 i en periode.
kanskje de får dette også?

Yiihaaaw!

Shikodachi! Jin ser bare kulere og kulere ut. Det eneste han mangler er vel nagashi-bevegelsen. Men da må han nesten bytte stil :( ..hvis ikke han blander litt med wado-ryu (eneste stil som har nagashi-bevegelsen...)

Det kan se ut som om juggles vil bli vanskeligere. Men så blir det et helt annet system enn T4 og. Okizeme blir tøft å se hvordan blir. Med Hwoarang hvertfall ^_^

EagleJin

Bear Necessity
Nilo: Du er min helt for alltid! Har ikke fått holdt meg oppdatert rundt T5 på en hel uke :)o :() så dette er veldig "godt nytt".
Kaz' moves så ekstremt fete ut, og throw escape-situasjonene ser ut til å gi en helt ny utfordring i Tekkenserien! For ikke å snakke om Jacks launcher i klipp 1, og Hwoarangs Hunting Hawk-lignende fra rfs så utrolig heftig ut!

Se klippene, dere som ikke har sett dem enda! Fikk opp håpet om Tekken igjen nå :D

Hwoarangs Hunting Hawk jakter ned alt annet som prøver å kalle seg selv tøft! Og, det var fra LFS ikke RFS. Hvis de hadde vørt omvendt ville det nok sett litt merkelig ut tror jeg. Uansett, Hwoarang så ut til å steine enda mer enn før. Kazuya så ganske heftig ut han og. Alle som var der gjorde det egentlig. Dette kalles 'heftig news'!

O

Owner^^

Gjest
Tekken 5 blir bare drit fett. må bare kjøpes.

Gleder meg til å se om Law har fått noen nye skills ;)

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@12.08.2004, 19.47
Nilo: Du er min helt for alltid! Har ikke fått holdt meg oppdatert rundt T5 på en hel uke :)o :() så dette er veldig "godt nytt".
Kaz' moves så ekstremt fete ut, og throw escape-situasjonene ser ut til å gi en helt ny utfordring i Tekkenserien! For ikke å snakke om Jacks launcher i klipp 1, og Hwoarangs Hunting Hawk-lignende fra rfs så utrolig heftig ut!

Se klippene, dere som ikke har sett dem enda! Fikk opp håpet om Tekken igjen nå :D
86335​

Glad i deg også :forelsket: Men jo, som dere sier, ser helt konge ut, og ja, Hwo Rang ser helt gern ut... Synsykt det med throw escape, og marduk sin air- throw, Eagle, sa ikke du at de hadde kutta ut air-throwen?

Ps: sa jeg at Who rang har blitt gern :blunk:

Ja Nilo, du sa at Who Rang har blitt gern. Men en ting som hadde vært fint var om du hadde skrevet navnet hans riktig!! Av en eller annen grunn liker jeg ikke at folk skriver eller sier hans navn feil (eks på måter: Howrang, og nå av Nilo: Who Rang). Selv om de mener å skrive det feil, så blir det bare tåpelig. En god grunn for at jeg skal banke din Lau Nilo.

*False edit*
Oi da, jeg skrev visst Lau 'uten vilje'... :p

EagleJin

Bear Necessity
Nilo: Jo, jeg sa at Namco kutta airthrows, men det var noe jeg leste på et annet forum der de fleste er tekkenfanatikere (ikke det samme som storyspekulanter). Personlig håper jeg Craig og King har slike kast. De er store og sterke nok til å slenge hvem som helst fra lufta :p

Vi får vente og se..

Om noen er interesserte:
Forhåndsbestill T5 her

det ser skikkelig tøft ut, men jeg syns ikke draktene deres er så fete som de var... etter tekken tag ble karakterene "styggere" . det er hva jeg mener ihvertfall

Skal si meg enig i SilentBob. Characterene i T4 ble styggere, så jeg er glad de er tilbake igjen som de var.
Til dette nye småting-hva-enn-det-var-kalt klessystemet virker morsomt. Blir kanskje litt mer å gjøre i spillet i tillegg til å lære triks og knep. Noen idè om det er fast dag at de gir ut charaterprofiler? Kom bare plutselig av Jin, Xiaoyu og Christie.

Hhaha, Hwoarang er et komplisert ord, sikkert derfor folk kaller han Bob. Er det ikke slik at amerikanerne klarer ikke å utale Hwoarang...?
Personlig sliter jeg mer med navnet Xiaoyu, men tror jeg har lært det nå.

Status
Stengt for ytterligere svar.